iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Status 5, maar geen iphone ontvangen (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/20312-status-5-maar-geen-iphone-ontvangen.html)

kenx 29-08-08 20:31

Status 5, maar geen iphone ontvangen
 
Wie heeft er ervaring mee? Ik heb op 4 augustus online mijn contract vernieuwd. Op maandag 25 augustus is de status eindelijk naar 4 gesprongen ofwel hij ligt nu bij de koerier (TNTpost). Ik heb hem eigenlijk op dinsdag of anders woensdag verwacht, maar hij kwam maar niet. Uiteindelijk heb ik vandaag gebeld naar de KS en de medewerker verwees me naar TNT.

Voor de zekerheid ben ik naar het postkantoor gegaan, maar ze hebben het pakket niet. Ik heb nog maar een keertje naar de KS gebeld, maar nu zegt T-Mobile dat ze zien dat het pakket vandaag 29 augustus afgeleverd is, maar dat klopt natuurlijk niet. Want ik heb helemaal geen pakket binnen gekregen.

Nu zegt dus T-Mobile dat ze een onderzoek gaan starten en het kan 2 weken duren.

Dit is erg vervelend. Ik vraag me af of er anderen ook geen iphone ontvangen hebben. Wat kun je doen, want ik kan nu alleen maar afwachten. Ik hoop snel mijn iphone binnen te krijgen.

KEESSS 29-08-08 22:03

Sommigen krijgen tenminste nog stenen in een doos.

jonathan 29-08-08 22:13

Misschien te voor de hand liggend, maar is 'ie niet bij de buren afgeleverd?

kenx 29-08-08 22:56

Ik heb niet gecheckt. Bij welke buren? Ik weet niet of je zin kunt hebben om bij al de buren in mijn straat of andere straten langs te gaan. Geen briefje achtergelaten door de postbode.

slodo 29-08-08 22:58

vraag dan na naar welk adres t-mobile hem heeft opgestuurd

kenx 29-08-08 23:02

T-Mobile geeft aan dat 't naar mijn adres is verstuurd, maar ik heb hem niet. Ik kan dus ook niet getekend/betaald hebben als die er niet is geweest.

kenx 13-09-08 17:14

Update:

Ik wacht inmiddels al bijna 6 weken. Mij is dus verteld dat het onderzoek 2 weken zou duren en dat ik 100% opgebeld zou worden. Dat is dus niet gebeurd. Gisteren probeerde ik maar weer naar de Klantenservice (of is 't Zelfservice) te bellen. De medewerkster ging vervolgens een intern bericht naar de desbetreffende afdeling sturen en zei dat ik zsm bericht zou krijgen.

Ondertussen heb ik een TNTpost pakketchauffeur gesproken toen hij bezig was in mijn straat. Ik vroeg hem of hij een vaste koerier was in mijn buurt/wijk, maar hij wilde geen antwoord geven. Daarna zei ik dat ik een pakket verwachtte op 26 aug of 27 aug, maar hij was nooit geweest. Toen zei de koerier doodleuk dat het pakket dan in de depot lag, maar ik ging gelijk zeggen dat ik online heb gezien dat het pakket afgeleverd zou zijn op 29 aug. Ik vroeg nog aan hem of hij bij de buren heeft afgeleverd, maar dan zei hij dat ik bij de buren moest vragen. FYI ik woon in een hoekwoning waarbij diverse straten bij elkaar komen. Ik heb alleen één directe buur(man). De koerier heeft in elk geval geen briefje achtergelaten. Ik ben echt niet wijzer van geworden.

Ik denk dus dat het pakket per ongeluk bij iemand anders is bezorgd. Inmiddels is mijn geduld aan 't op raken. :mad:

Update:

Ik heb zojuist een gesprek gehad met T-Mobile (ben opgebeld). De vriendelijke medewerkster zegt nu dat het onderzoek niet opgestart was 2 weken geleden (niet doorgegeven door de Klantenservice). Maar zij heeft goed nieuws voor mij. T-Mobile gaat opnieuw mijn iphone opsturen naar mij. Het pakket was blijkbaar retourgegaan naar T-Mobile. Ik snap dus niet waarom men eerder zei dat mijn pakket afgeleverd zou zijn. Maar goed... binnen 14 dagen heb ik mijn iphone en ik krijg 50% korting op de volgende abonnementkosten.

ruudthageman 13-09-08 19:51

Ik heb 6 september 2008 online mijn iphone besteld en er stond een koerier voor de deur op 9 september, met mijn nieuwe aanwinst.
Dus wat dat betreft ging het bij mij ontzettend rap. Houd ons op de hoogte als ie binnen is.

kenx 14-09-08 10:52

Mij is verteld dat 't 13 dagen kan duren. Maar ik denk inderdaad dat ik snel mijn iphone zal ontvangen.

ButcherJF 26-09-08 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kenx (Bericht 190161)
Mij is verteld dat 't 13 dagen kan duren. Maar ik denk inderdaad dat ik snel mijn iphone zal ontvangen.

En? Hoe staat het er voor?

kenx 26-09-08 08:31

Hartelijk dank voor je interesse.

Het is niet goed gegaan. De dame (van after-sales, denk ik) heeft mij verteld dat ik vorige week een bericht zou krijgen. Omdat ik dus geen bericht heb ontvangen, heb ik vorige vrijdag voor de zekerheid gebeld met de KS. Die gaf aan dat ik geduld moest hebben dat ik nog een week moest wachten.

Afgelopen woensdag heb ik alweer gebeld en nu zegt men dat mijn order niet is doorgegaan, want ik zou mijn mijn contract al vernieuwd hebben. Dat mijn contract is vernieuwd, klopt maar ik heb nog geen toestel ontvangen. Ik wacht inderdaad nog steeds op mijn toestel. Ik kom dus erachter dat ze mijn iphone nooit opgestuurd hebben. Ze hebben gelogen over de levering van 29 augustus. En nu hebben ze mijn gehele vernieuwing geannuleerd zodat ik zelf nog een poging mag wagen. Ik wacht dus al sinds 4 augustus en mijn nieuwe order staat sinds 24 september. Ik moet nog even wachten.

Update 29 september:
Het heeft lang geduurd, maar ik heb hem eindelijk binnen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:48.