//

Iphone 3G slecht bereik in Rhenen volgens T-mobile verkoper?

Iphone 3G slecht bereik in Rhenen volgens T-mobile verkoper? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, 1.5 week terug stond ik aan de balie, met een Iphone 3G zwart 16 gb. Had al een kopie rijbewijs, bankpas etc. Je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-09-08, 14:32
Elfje's schermafbeelding
Elfje Elfje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 12
Arrow Iphone 3G slecht bereik in Rhenen volgens T-mobile verkoper?

Hallo allemaal,

1.5 week terug stond ik aan de balie, met een Iphone 3G zwart 16 gb. Had al een kopie rijbewijs, bankpas etc. Je kent het wel (of niet)..ik al helemaal in mn nopjes..

Wat denk je? Zegt de verkoper..doormiddel van een T-mobile dekkingskaart..dat er in Rhenen, waar ik woon (bos gedeelte) dat ik daar erg slecht bereik zal hebben en dat er voorlopig ook geen verbetering zal komen! Waar ik werk, is volgens de verkoper al helemaal geen 3G bereik!

Tja, daar stond ik dan..met een gesealde Iphone..hij adviseerde me..om er eens goed over na te denken..en verschillende forums mijn vraag voor te stellen etc.
En dat ben ik nu dus aan het doen.

Zijn er mensen in Rhenen met een Iphone?
3G kon ik ook uitzetten volgens de verkoper..maar wat houdt dat in?
Slecht bereik/traag internet?

Opzich fijn dat hij zo eerlijk is geweest, maar ik zit nu enorm in de twijfel if ik nou wel of geen Iphone 3G ga aanschaffen, abonnement is toch 2 jaar (helaas!)

Hoor graag jullie meningen en reacties.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-09-08, 15:22
Jessepes Jessepes is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Veenendaal
Berichten: 60
Standaard

Ik woon zelf in Veenendaal en heb redelijke 3g dekking. Ik kan me herinneren dat laatst bij dat wokrestaurant was bij ouwehands dierenpark, en alleen gprs dekking had. Ik zal vandaag wel even een rondje door reden kijken om te kijken hoe de verbinding is
  #3  
Oud 05-09-08, 15:34
Elfje's schermafbeelding
Elfje Elfje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 12
Standaard

Hey Jessepes,

Ik las inderdaad van meerdere mensen in Veenendaal dat daar de 3G redelijk moet zijn. Vooral in het centrum?

Zou echt super zijn als je eens wilt testen hoe de 3G verbingen in Rhenen zijn..heb werkelijk geen idee.
Het gekke is, meestal staan er toch bij voetbalvelden (candiaveld Rhenen) van die masten? Dan zou in die omgeving ook goede 3G moeten zijn..ook bij het wokrestaurant!

Groetjes
  #4  
Oud 06-09-08, 22:52
Jessepes Jessepes is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Veenendaal
Berichten: 60
Standaard

Elfje, ik ben zojuist vanuit Veenendaal bij de la montagne richting Elst gereden. Daarna de grote weg aangehouden richting jullie hoofdstraat, en deze alsmaar aangehouden richting het Ns station en zo weer terug richting Veenendaal gereden. (dat is de N223 als ik me niet vergis.)
Van Enaar Rhenen had ik de hele tijd gprs bereik, evenals in Rhenen zelf. Alleen in de omgeving van het Ns station had ik 3g bereik.
Vanaf het Ns station richting rhenen schommelde me bereik tussen gprs en 3g, maar naarmate ik dichterbij Veenendaal kwam bleef me bereik 3g.
Ik ben geen woonwijk ingereden, maar hoop dat dit een goede indicatie voor je is.
Groetjes
  #5  
Oud 07-09-08, 01:11
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Goede verkoper! Ik zou gaan voor de iphone. T-Mobile bouwt aan hun netwerk. Dus..
  #6  
Oud 07-09-08, 11:51
iGregor's schermafbeelding
iGregor iGregor is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 132
Stuur een bericht via MSN naar iGregor
Standaard

Anders neem je toch een oude iphone? Die is sowieso goedkoper en je hebt er GPRS op, wat je in dit geval alleen nodig zou hebben.
__________________
Werkzaam bij MediaWaaier in Zutphen. Ontwikkeling van iPhone, iPad (en eventueel ook Android) apps.

Laatst gewijzigd door iGregor; 07-09-08 om 14:06.
  #7  
Oud 09-09-08, 12:14
Elfje's schermafbeelding
Elfje Elfje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 12
Standaard

Jessepes, bedankt voor de moeite!!

Ik heb inmiddels een 16 gb Iphone 3G in de kleur zwart!
Ben er ontzettend blij mee, heel af en toe heb ik in huis 3G bereik, buiten op mijn terras heb ik 1 a 2 streepjes..maar ik werk thuis met Wi-Fi.

Ik heb 'm nog niet meegenomen naar mn werk en echt in gebruik gehad, omdat ik nog een abonnement van 3 weken heb..en ik wil eerst een geschikte case vinden..omdat ik mijn Iphone in een overvolle tas moet meezeulen.

Gister allemaal webapp. gekocht/gedownload..hij is nu nog leuker dan ik al dacht!
  #8  
Oud 18-09-08, 23:22
maartencolijnjr maartencolijnjr is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: rhenen
Berichten: 1
Standaard

heb op geen 3g in rhenen, heb nog nooit het tekentje van 3g gezien..nu 3 dgn in bezit
  #9  
Oud 18-09-08, 23:52
verhagena verhagena is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elfje Bekijk bericht
Jessepes, bedankt voor de moeite!!

Ik heb inmiddels een 16 gb Iphone 3G in de kleur zwart!
Ben er ontzettend blij mee, heel af en toe heb ik in huis 3G bereik, buiten op mijn terras heb ik 1 a 2 streepjes..maar ik werk thuis met Wi-Fi.

Ik heb 'm nog niet meegenomen naar mn werk en echt in gebruik gehad, omdat ik nog een abonnement van 3 weken heb..en ik wil eerst een geschikte case vinden..omdat ik mijn Iphone in een overvolle tas moet meezeulen.

Gister allemaal webapp. gekocht/gedownload..hij is nu nog leuker dan ik al dacht!
lekker T-Mobile nu bellen en zeggen dat je super slecht ontvangst hebt....krijg je net als ik ook 6 maanden 50% korting.....
  #10  
Oud 26-09-08, 08:35
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door verhagena Bekijk bericht
lekker T-Mobile nu bellen en zeggen dat je super slecht ontvangst hebt....krijg je net als ik ook 6 maanden 50% korting.....
....en hopen dat je niet dezelfde verkoper treft die het je eerder heeft afgeraden....of dat ze toevallig (?) dit forum ook lezen en er zo achter komen dat je toch echt gewaarschuwd was
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #11  
Oud 26-09-08, 09:15
verhagena verhagena is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
....en hopen dat je niet dezelfde verkoper treft die het je eerder heeft afgeraden....of dat ze toevallig (?) dit forum ook lezen en er zo achter komen dat je toch echt gewaarschuwd was
Ja alleen ik heb nog steeds ***** ontvangst.......maja volgende maand laat ik hem sinlockvrij maken....scheeld weet € 30.- ........
  #12  
Oud 03-10-10, 21:41
Jaikwil Jaikwil is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik werk in Elst en daar hebben we een paar jaar geleden allemaal T-mobile gekregen (gekocht ). Maar het bereik is echt heel slecht. Zelfs zo slecht dat we een eigen mast van T-mobile hebben gekregen, omdat ze ons als klant willen houden.
  #13  
Oud 03-10-10, 22:01
markjan markjan is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaikwil Bekijk bericht
Ik werk in Elst en daar hebben we een paar jaar geleden allemaal T-mobile gekregen (gekocht ). Maar het bereik is echt heel slecht. Zelfs zo slecht dat we een eigen mast van T-mobile hebben gekregen, omdat ze ons als klant willen houden.
wij hebben 150 werknemers, nou en wij hebben onze eigen t-mobile zendmast
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 slecht bereik sinds 4.1 Vishan07 iPhone algemeen 18 28-03-11 17:37
Slecht bereik vodafone iphone 3gs 4.1 Rated Vodafone 39 02-02-11 11:13
T-mobile zeer slecht bereik iphoneden Archief 3 24-12-09 20:42
1G iPhone met verschrikkelijk slecht bereik.. AceHighHugo iPhone algemeen 3 28-08-09 19:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:47.