iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Iphone volume knop hard ( reparatie naar t mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/20871-iphone-volume-knop-hard-reparatie-naar-t-mobile.html)

hababam 06-09-08 02:01

Iphone volume knop hard ( reparatie naar t mobile)
 
En ja hoor dat heb ik weer !

Ik heb net een abo genomen bij belcompany voor 1 jaar met een iphone 3g 8 gig. Ik heb het net 2 dagen en me volume knopje is keihard....Het heeft geen veering, het lijkt net alsof dat die vast geplakt is .... Hij functioneert goed alleen je krijgt wat pijn aan je vinger als je het vaker en druk. Nu heb ik hem naar t - mobile shop gebracht omdat het HUN verantwoordelijk zijn voor alle iphone's en niet belcompany ( en dat nog maar dat ik hem 1 a 2 dagen hebt) Hij is nu naar als reparatie gestuurt naar t mobile.NU is me vraag hoelang duurt het voordat ik me toestel weer terug krijgt van t mobile. |De medewerker zei dat het maximaal 8 weken duurt

knrd 06-09-08 07:29

Bij mij oude telefoon was ik hem elke keer 2 tot 4 weken kwijt..
Misschien is het bij de iphone wat langer.. zou best kunnen

hababam 06-09-08 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KdO (Bericht 184838)
Bij mij oude telefoon was ik hem elke keer 2 tot 4 weken kwijt..
Misschien is het bij de iphone wat langer.. zou best kunnen

elke keer ? en daarmee bedoel je dan de 2g ??

knrd 06-09-08 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hababam (Bericht 184907)
elke keer ? en daarmee bedoel je dan de 2g ??

Ik bedoelde mijn oude telefoon die ik voor mn iphone had (sony ericsson)
Heb die regelmatig terug kunnen brengen en was hem 2 tot 4 weken kwijt maar ik weet natuurlijk niet of dit bij de iphone langer zal zijn ze hebben mij toen vertelt dat het bijna bij elk toestel 2 tot 4 weken is..

junero 06-09-08 18:00

het duurt minimaal 2weken maximaal 8weken tijdens het reparatie periode loopt je garantie niet door dus als het 8weken bij reparatie ligt krijg je 8weken verlenging op je garantie

hababam 06-09-08 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door junero (Bericht 185119)
het duurt minimaal 2weken maximaal 8weken tijdens het reparatie periode loopt je garantie niet door dus als het 8weken bij reparatie ligt krijg je 8weken verlenging op je garantie

JA inderdaad dat zeiden ze ook ...

Alleen wat ik Stom vind dat ik geen gelijk een nieuwe van belcompany krijgt want het is tenslotte binne 7 dagen

Ironis 06-09-08 21:27

Dan had je naar BC moeten gaan, en niet naar T-Mobile. Ook had je bovenstaande vragen gewoon aan de medewerker kunnen vragen, aan kunnen geven dat je binnen 7 dagen recht heb op retournering / vervanging als het niet goed is. Dit heb je niet gedaan, dus kun je het ze niet kwalijk nemen.

Ik heb vandaag mijn 3G ter reparatie aangeboden, en het duurt 2 tot 3 weken (haarscheurtjes). Over garantie is me niets verteld, ik ga dit nog navragen bij ophalen!

hababam 06-09-08 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ironis (Bericht 185200)
Dan had je naar BC moeten gaan, en niet naar T-Mobile. Ook had je bovenstaande vragen gewoon aan de medewerker kunnen vragen, aan kunnen geven dat je binnen 7 dagen recht heb op retournering / vervanging als het niet goed is. Dit heb je niet gedaan, dus kun je het ze niet kwalijk nemen.

Ik heb vandaag mijn 3G ter reparatie aangeboden, en het duurt 2 tot 3 weken (haarscheurtjes). Over garantie is me niets verteld, ik ga dit nog navragen bij ophalen!

Alle iphone zijn op eigen risico alles verloopt door t mobile en niet door belcompany Ik heb zelfs hoofkantoor gebeld om dit te kunne waarnemen. Zelfs t mobile zegt het ook ... oww sorry ben het vergeten te zeggen dat geld alleen voor zakelijk abo. en niet voor de particulier

Vassili 08-09-08 00:00

Die reperatie service neemt altijd rustig de tijd merkte ik ook met men vorige mob (sony ericsson W880i) was hem 3 maanden kwijt afzetters

hababam 08-09-08 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vassili (Bericht 185732)
Die reperatie service neemt altijd rustig de tijd merkte ik ook met men vorige mob (sony ericsson W880i) was hem 3 maanden kwijt afzetters

wow 3 maanden

Vassili 08-09-08 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hababam (Bericht 185990)
wow 3 maanden

Ja idd ze waren hem 'vergeten'


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:03.