//

Activeren??? NIET MOGELIJK

Activeren??? NIET MOGELIJK discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik laat hier mijn verhaal even weten over t-mobile. Ik heb telefonisch contract verlengd op 6 augustus en ik zal een nieuwe simkaart ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-09-08, 11:19
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard Activeren??? NIET MOGELIJK

Hallo allemaal,
Ik laat hier mijn verhaal even weten over t-mobile.
Ik heb telefonisch contract verlengd op 6 augustus en ik zal een nieuwe simkaart krijgen, was allemaal geen probleem, en ik zou binnen 10 dagen bevestiging krijgen.
Na 10 dagen gebeld waarom ik nog geen bevestiging heb gekregen, nee meneer u heeft op 10 augustus contact verlengd maar hier is uw bevestiging. 10 AUGUSTUS IS EEN ZONDAG. Na 3 weken wachten ging ik maar weer eens bellen hoe het nou zat, hij moest eind volgende week arriveren. Woensag is ie der. WOOHOO. Zat er weer geen sim-kaart bij. Ik weer bellen, simkaart zal binnen 48 uur arriveren. 2 dagen later is de sim-kaart er iphone geactiveerd, moest alleen nog de simkaart activeren. Ik proberen via my t-mobile, werkte niet. Ik bellen naar de klantenservice. Nummers doorgegeven etc. Ze kreeg een foutmelding. Ik wordt nog teruggebeld.

WAT EEN BAGGERSERVICE
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk clausiem iPad algemeen 17 13-01-11 15:44
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk boschbol iPhone algemeen 2 07-12-10 00:20
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk Dlawa KPN 0 02-12-10 14:07
iPhone: Activeren niet mogelijk! Marinelli Jailbreak 3 14-08-10 21:49
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk BfromB iPhone algemeen 16 03-03-10 15:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:09.