iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   IPhone T-Mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/21064-iphone-t-mobile.html)

mattmcmike 09-09-08 10:01

IPhone T-Mobile
 
Hallo mensen,
23 augustus heb ik een iphone besteld bij t-mobile via de t-mobile site. 3 dagen laten binnen (ik dacht owkee beter!). Heb ik het 3 dagen gebruikt gaat er een pixel dood.... Nou had ik m'n telefoon heel erg nodig die dagen, dus heb ik hem niet ingeleverd.

Heb ik hem 2 september ingeleverd en tot nu maar heb niets gehoord.. En nou betaald ik ook nog m'n abbonnemenet voor niets...

Why does this happen to me :D

Maar ja..

Dacht ik deel dit ff met jullie.

Groeten,

Matt

Bart van Zon 09-09-08 10:13

ik weet niet of ze het doen maar ik zou in ieder geval een vergoeding vragen voor de dagen dat je voor je abbo betaald hebt terwijl je geen gebruik hebt kunnen maken van je telefoon.

mattmcmike 09-09-08 10:20

Ja heb ik tegen de klantenservice gezegd, maar die zeiden van. "Laten we alseerst wachten totdat je je Iphone terug hebt en dan bespreken we de vergoeding gedeelte"

Dus afwachten .... :(

G1Sheoratan 13-09-08 14:31

Ik neem aan dat wanneer je geen Phone hebt, zij voor een gelijkwaardig toestel zorgen of in ieder geval deze periode NIET in rekening brengen! Als je geen toestel heb kan je ook geen gebruik maken van de diensten, waarom betaal je dan toch door?
Lijkt mij niet m eer dan logisch, het gaat erom dat je brutaal genoeg bent om voor je rechten op te komen!
Heb je een verzekering afgesloten, dan heb je recht op een gelijkwaardig toestel (ken je rechten).

mattmcmike 01-10-08 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door G1Sheoratan (Bericht 189318)
Ik neem aan dat wanneer je geen Phone hebt, zij voor een gelijkwaardig toestel zorgen of in ieder geval deze periode NIET in rekening brengen! Als je geen toestel heb kan je ook geen gebruik maken van de diensten, waarom betaal je dan toch door?
Lijkt mij niet m eer dan logisch, het gaat erom dat je brutaal genoeg bent om voor je rechten op te komen!
Heb je een verzekering afgesloten, dan heb je recht op een gelijkwaardig toestel (ken je rechten).

Nou die gelijkwaardige toestel waar jij het over hebt is een nokia 3310 ofzo... En daar moet ik ook 50 euro voor betalen (borg).
Ik hoef nu de eerste maand niet mijn abbonement te betalen voor vergoeding, maar heb hem nog steeds niet binnen.
Ik heb hem vorige week weer gehad, een nieuwe iPhone, maar die was niet zo nieuw. Die maakte geen verbinding met het telefoonnetwerk (ook geen 3G). Dus heb die ook weer opgestuurd.
Hopen dat de derde wel goed is...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:04.