//

Abonnement omzetten

Abonnement omzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op het moment een abonnement bij vodafone, deze loopt op 2 januari echter af!!.. dus nu wil ik graag een Iphone 3G gaan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-09-08, 21:31
Djorkyh Djorkyh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard Abonnement omzetten

Ik heb op het moment een abonnement bij vodafone, deze loopt op 2 januari echter af!!.. dus nu wil ik graag een Iphone 3G gaan halen, maar als je een nieuwe telefoon wil en bij vodafone blijft, kun je drie maanden van te voren een nieuw model uitkiezen (2 oktober dus).

Nu moet ik dus omschakelen naar t-mobile.. hoe zit het dan? moet ik dan wachten tot 2 januari.. of kan dit ook al op 2 oktober zonder extra te betalen???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-08, 23:48
junero junero is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 184
Standaard

`je mag bij elke provider nieuwe contract afsluiten als je ouwe contract in zijn laatste 3 maanden is maar als ik jouw was zou ik toch wel even wachten tot januari,
als je meteen ga verlengen bij tmobile krijg je je tel wel maar je mag nog geen internet enzo en met kerst gaan ze de prijzen verlagen denk ik dus dan maar beter tot kerst wachten in elke geval
  #3  
Oud 10-09-08, 01:46
MeneerDuck MeneerDuck is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door junero Bekijk bericht
`je mag bij elke provider nieuwe contract afsluiten als je ouwe contract in zijn laatste 3 maanden is maar als ik jouw was zou ik toch wel even wachten tot januari,
als je meteen ga verlengen bij tmobile krijg je je tel wel maar je mag nog geen internet enzo en met kerst gaan ze de prijzen verlagen denk ik dus dan maar beter tot kerst wachten in elke geval
Op basis van wat denk je dat de prijzen verlagen? Dit is bij geen enkel Apple product inclusief de iPhone de standaard geweest, ik zie geen aanleiding waarom dit nu ineens zou veranderen.
  #4  
Oud 10-09-08, 02:02
Yasp0 Yasp0 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Emmen, Nederland
Berichten: 37
Standaard

Je kunt per direct een iPhone halen met TM abonnement, echter:

- dan zit je een tijdje met 2 abonnementen
- je krijgt er een nieuwe nummer bij (die van TM)
- je nummer kan pas geporteerd worden naar TM als je Vodafone abonnement afloopt

Volgens mij zit het zo...
  #5  
Oud 10-09-08, 02:35
junero junero is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 184
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MeneerDuck Bekijk bericht
Op basis van wat denk je dat de prijzen verlagen? Dit is bij geen enkel Apple product inclusief de iPhone de standaard geweest, ik zie geen aanleiding waarom dit nu ineens zou veranderen.
mischien komt tmobile met goedkopere abos, dat hoeft weer niks te maken hebben met apple hoor
  #6  
Oud 10-09-08, 08:58
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Je kan nu alvast ene bao afsluiten en die 2 januari in laten gaan. Ga dan wel even naar de T-Mobile shop, zij kunnen je het beste helpen (en weten altijd meer dan een BC/Apple Reseller). Volgens mij moet je gewoon nu alvast je abo kunnen afsluiten. Dan krijg je een tijdelijke SIM, waarmee je in ieder geval je iPhone kan activeren en kan gebruiken. Let dan wel op dat je géén internet via T-M moet gebruiken, alleen Wi-Fi, zet de rest uit (schreeuwend duur zonder abo!).
Volgens mij wordt de tijdelijke SIM automatisch je nieuwe SIM als je contract ingaat. En wees op tijd, want nummerportering moet je zo vroeg mogelijk aanvragen om er voor te zorgen dat je zo kort mogelijk een ander nummer hebt! Als je dat pas op 2 januari doet, heb je kans dat je een aantal weken moet wachten op de portering!
  #7  
Oud 10-09-08, 11:26
Djorkyh Djorkyh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard

bedankt voor alle reacties!!! maar is er misschien nog een ander alternatief, zodat ik wel vanaf oktober de I-phone kan gebruiken en niet veel extras betaal??? want ik heb me er eigenlijk nu al op ingesteld dat ik de iphone kan hebben vanaf oktober!!!
  #8  
Oud 11-09-08, 14:33
Marco_Wormer Marco_Wormer is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Wormer
Berichten: 6
Standaard

Ikzelf heb tot 9 Januari een Vodafone abbonement. Ik heb 4 weken terug bij de BC een Iphone gehaald. Ik kon toen mijn abbonement bij TM later laten ingaan (19-12), met nummerbehoud. Dit vond ik wel zo handig omdat ik hoorde dat in december verwacht wordt dat veel problemen opgelost zouden zijn. Als dit niet zo is breng ik hem uiteraard terug. Ik betaal dan wel een maand voor lucht bij de Vodafone maar dat doet me niet zoveel. Ook kreeg ikalvast een tijdelijke sim zodat ik me Iphone kon activeren en gewoon kan gebruiken. Bellen en internetten kan dus nog niet daar moet ik op wachten tot 12 december. Dan gaat me TM abbo in.

BTW? Moet ik dan deze tijdelijke TM simkaart erin laten zitten en veranderd TM het nummer van deze tijdelijke simkaart in het nummer die ik nu heb op me Vodafone simkaart of moet ik me Vodafone kaart erin zetten? Ik snap het niet meer B) haha!
  #9  
Oud 11-09-08, 14:42
Djorkyh Djorkyh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard

oké, dus je hebt nu een Iphone voor 3 maanden, zonder internet en zonder dat je kunt bellen of smsen...

Wat heb je er dan aan???

En kan ik niet een abonnement afsluiten bij tmobile voor alleen het onbeperkt internetten.. zodat ik de Iphone gewoon kunt gebruiken maar alleen moet bellen en smsen met mijn oude telefoon van vodafone??? en dus alleen het internetten betaal, wat nog geen tientje per maand is?
  #10  
Oud 11-09-08, 15:04
Marco_Wormer Marco_Wormer is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Wormer
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djorkyh Bekijk bericht
oké, dus je hebt nu een Iphone voor 3 maanden, zonder internet en zonder dat je kunt bellen of smsen...

Wat heb je er dan aan???

En kan ik niet een abonnement afsluiten bij tmobile voor alleen het onbeperkt internetten.. zodat ik de Iphone gewoon kunt gebruiken maar alleen moet bellen en smsen met mijn oude telefoon van vodafone??? en dus alleen het internetten betaal, wat nog geen tientje per maand is?

Jups, om al die ***** service van T-mobile ff langs me heen te laten gaan door te wachten tot de beruchte december en omdat me Touch het had begeven en ik wel een Ipod nodig had
  #11  
Oud 11-09-08, 15:33
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yasp0 Bekijk bericht
Je kunt per direct een iPhone halen met TM abonnement, echter:

- dan zit je een tijdje met 2 abonnementen
- je krijgt er een nieuwe nummer bij (die van TM)
- je nummer kan pas geporteerd worden naar TM als je Vodafone abonnement afloopt

Volgens mij zit het zo...
Je krijgt wel een T-Mobile simkaart, maar die wordt vrijwel direct geblokkeerd. Pas als je contract elders is afgelopen, wordt je nummer geporteerd naar je T-Mobile simkaart.

Ik zou echter lekker bij Vodafone blijven en een iPhone in Belgie halen. Ik heb spijt dat ik van Vodafone ben overgestapt naar T-Mobile. Dekking van vodafone is vele malen beter.
  #12  
Oud 11-09-08, 15:39
Djorkyh Djorkyh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard

hmm.. ik heb al heel veel problemen met vodafone.. dus ben sowieso van plan om over te stappen... want ik heb zelfs gewoon in mijn eigen huis geen bereik.. en da is niet echt handig kan ik je zeggen

maar weet iemand of ik een tijdelijk abo bij tmobile af kan sluiten voor alleen internet op de iphone? zou makkelijk zijn, want dan bel en sms ik gewoon met het ander toestel!!!
Reageren

Labels
iphone 3g, omschakelen, t-mobile, vodafone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: m3u files omzetten A.C.Martens Muziek, foto & video 2 06-05-10 15:00
EDGE of 3G omzetten in Wi-Fi WDS001 Jailbreak apps en thema's 12 17-09-09 22:15
Hi Prepaid omzetten naar abonnement + nummer behoud bruut Overige providers Nederland 3 17-09-09 16:18
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 21:49
Nederlands omzetten Vonny Archief 1 09-01-08 10:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:40.