//

Abonnement niet ingegaan

Abonnement niet ingegaan discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik heb op 11 juli een iphone 8gb incl een i150 afgesloten met behoud van nummer van mijn vorige provider. echter na nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-09-08, 12:27
Mikiej Mikiej is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Exclamation Abonnement niet ingegaan

hallo allemaal,

ik heb op 11 juli een iphone 8gb incl een i150 afgesloten met behoud van nummer van mijn vorige provider. echter na nu dus 2 maanden nog niets gehoord. volgens mijn provider is er nog geen aanvraag vanuit tmobile gedaan. daarnaast werkt een vriend van me in de t-for-telecom en kon niets in het t-mobile systeem vinden van mijn nummer ( te behouden alsmede het tijdelijk nummer ) ik vond het afsluiten toen ook rommelig gaan ( handmatig vanwege de drukte ) misschien is daar iets verkeerd gegaan. of is het normaal dat je niets hoort van t mobile over een portering tot de dag dat het ingaat.

wat denken jullie ?

( ps sim zit nog in mapje ( geen slapende honden wakker maken denk ik dan maar zo) Ik gebruik nu maar een t mobile prepaid in combinatie met men ouwe telefoon met bijna aflopend abonnement)

(pps my tmobile kan ik mij ook nie voor registreren : nummer onbekend of niet actief )

Laatst gewijzigd door Mikiej; 10-09-08 om 12:28. Reden: iets vergeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-09-08, 15:16
nitai nitai is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 17
Standaard

Lekker een gratis iPhone zo te zien!

Maar wat is je vraag nu precies?
  #3  
Oud 11-09-08, 15:21
Mikiej Mikiej is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

of het nog gaat komen....

net die unlock service ( 070) gebeld... kon mij ook niet vinden....

ze gaan me zo bellen

ffe afwachten anders een mooie iphone voor 50 euro
  #4  
Oud 17-09-08, 21:03
PooH! PooH! is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 33
Standaard

Nou ze laten inderdaad niks uit zich zelf horen, maar het duurt wel weken. Uberhaupt om je abonnement geactiveerd te krijgen. Ik wacht nu al drie weken (sinds ontvangst iPhone). En bel ik de klantenservice bijna dagelijks. Steeds wordt ik weer afgescheept met een nieuw excuus waarom het nog niet gelukt is. Steeds ontbreekt er informatie, maar contact met mij opnemen ho maar. Je moet er zelf achteraan. Vandaag maar gedreigd om mijn telefoon terug te sturen en het abonnement te cancelen. Dat leek een klein beetje indruk te maken. Nu maar weer afwachten. De nummerportatie moet nog plaatsvinden, maar daar weten ze ook niet veel meer over te vertellen. Ik wil weer terug naar Telfort!
  #5  
Oud 18-09-08, 15:02
Mikiej Mikiej is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

Inmiddels heb ik t-mobile toch benaderd, en zij gaven mij gelukkig toe dat het contract niet bij hun bekend is.... het toegekende tijdelijke nummer en het te porteren nummer kwamen niet in combinatie met mijn gegevens naar voren. met andere woorden een gratis Iphone!!!! daarnaast heb ik hem laten unlocken via een kennis met een ander t-mobile iphone abonnement ( natuurlijk netjes 120 euro aan hem gegeven ). ze hoefde alleen maar het telefoon nummer te hebben en ik kon mijn eigen imei opgeven. 15 min later een unlocked telefoon!!!

Mooie deal dus
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 gebruiken met nog niet ingegaan abonnement menno83 Odido (T-Mobile) 11 19-08-10 13:13
Email werkt niet. Vodafone abonnement ClaudiaMeijer Vodafone 2 15-03-10 23:06
Iphone abonnement of niet? riksking Odido (T-Mobile) 3 26-02-10 23:11
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:52.