//

Welke compensatie deal hebben jullie ?

Welke compensatie deal hebben jullie ? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Robert M. Ik bedoelde eigenlijk.. of je die periode totdat het abonnement daadwerkelijk is ontbonden nog moet betalen. Als het bijv. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 12-11-08, 21:52
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert M. Bekijk bericht
Ik bedoelde eigenlijk.. of je die periode totdat het abonnement daadwerkelijk is ontbonden nog moet betalen.

Als het bijv. 3 maanden duurt dat je dus ook 3 maanden je abonnement kosten betaald. Als dit zo is, is dit in mijn ogen niet echt netjes, aangezien je alles terug stuurt kan je ook niet gebruik maken waarvoor je uiteindelijk betaald.

Vandaar dat ik mij afvroeg of je dat moet betalen maar terug krijgt, of dat je het niet hoeft te betalen, of dat je gewoon de sjaak bent en het moet betalen en nooit meer terug ziet.
Nee, je hoeft niet meer te betalen. Ik kreeg zelfs het teveel betaalde netjes terug.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 12-11-08, 21:56
Robert M.'s schermafbeelding
Robert M. Robert M. is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Swifterbant
Berichten: 140
Stuur een bericht via MSN naar Robert M.
Standaard

oke top

Ik ga hem morgen verzenden! En mijn goude oude iPhone blijft bij me!
__________________
Bor3d @ Stage
  #83  
Oud 12-11-08, 23:28
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Eindelijk heb ik mijn geld vandaag terug gekregen van T-Mobile. Nu is alles geregeld nadat ik het contract mocht ontbinden. Het heeft allemaal even geduurt maar uiteindelijk heeft T-Mobile het bij mij allemaal netjes opgelost.
Hoe lang heb jij moeten wachten tussen het inleveren van de spullen en het ontvangen van het geld?

Zelf heb ik mijn spullen 15 september opgestuurd en heb ik tot op de dag van vandaag alleen een creditnota (dus geen geld!!!) ontvangen voor een halve maand abonnement en de verzendkosten en nog helemaal niets voor de iPhone en de activatiekosten. Ik heb te horen gekregen dat dit nog wel tot na de jaarwisseling kan duren.
  #84  
Oud 13-11-08, 01:43
midego's schermafbeelding
midego midego is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 185
Standaard

Geloof het of niet maar ik heb 4 maanden 100% korting op abbo kosten!
  #85  
Oud 13-11-08, 10:45
Robert M.'s schermafbeelding
Robert M. Robert M. is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Swifterbant
Berichten: 140
Stuur een bericht via MSN naar Robert M.
Standaard

Ik wordt niet zo warm van die kortingen. Maar 4 maanden 100% is opzich wel leuk

Vanmiddag ga ik naar het postkantoor om de meuk op te sturen. Als ik het zo hoor krijg ik in 2009 het geld voor de iPhone + aansluitkosten terug?
  #86  
Oud 13-11-08, 11:34
thachosen's schermafbeelding
thachosen thachosen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 36
Standaard

Ik had zelf ook veel problemen met en iPhone 3G en ik heb een deal gekregen dat ik een jaar lang 100% korting krijgt
  #87  
Oud 13-11-08, 15:24
midego's schermafbeelding
midego midego is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 185
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thachosen Bekijk bericht
Ik had zelf ook veel problemen met en iPhone 3G en ik heb een deal gekregen dat ik een jaar lang 100% korting krijgt
Een jaar lang lijkt me iets wat veel ? nietwaar...
  #88  
Oud 13-11-08, 15:26
thachosen's schermafbeelding
thachosen thachosen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 36
Standaard

yah i know maar tog kunnen regelen, ik had meer problemen dan bereik
  #89  
Oud 13-11-08, 20:05
sonnyh's schermafbeelding
sonnyh sonnyh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door midego Bekijk bericht
Een jaar lang lijkt me iets wat veel ? nietwaar...
dat is idd weg een hele goede deal, maakt mij eerdere opmerking over willekeur met regeling nog duidelijker. Ben zelf niet onnozel, kan aardig onderhandelen en voor mij is het bijna ongeloofwaardig dat de compensatie regelingen zo ver uit elkaar liggen
  #90  
Oud 13-11-08, 20:07
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

een jaar lang 100% korting komt op mij toch een tikkie ongeloofwaardig over...sorry.
  #91  
Oud 13-11-08, 20:11
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Celf Bekijk bericht
Hoe lang heb jij moeten wachten tussen het inleveren van de spullen en het ontvangen van het geld?
Dat heeft in totaal een kleine drie maanden geduurd. Ik heb wel veel met ze gebeld om ze maar achter de vodden aan te zitten en dat heeft waarschijnlijk uiteindelijk geholpen.
  #92  
Oud 13-11-08, 20:17
thachosen's schermafbeelding
thachosen thachosen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 36
Standaard

Nou ik werkte zelf bij de "een telecom winkel" en ik had een vertegenwoordiger van t-mobile, hem alles uitgelegd enz en daarna nog veel contact opgenomen met after-sales (niet de klantenservice) en heb ik het voor mekaar gekregen. Jullie hoeven het niet te geloven want dat ligt aan jullie maar ik vertel gewoon wat voor compensatie ik het ontvangen (want daar gaat deze topic tog over?)
  #93  
Oud 13-11-08, 20:43
sonnyh's schermafbeelding
sonnyh sonnyh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thachosen Bekijk bericht
Nou ik werkte zelf bij de "een telecom winkel" en ik had een vertegenwoordiger van t-mobile, hem alles uitgelegd enz en daarna nog veel contact opgenomen met after-sales (niet de klantenservice) en heb ik het voor mekaar gekregen. Jullie hoeven het niet te geloven want dat ligt aan jullie maar ik vertel gewoon wat voor compensatie ik het ontvangen (want daar gaat deze topic tog over?)
geweldig dat het jou gelukt is. Ik zou al tevreden zijn als zij mij enige compensatie geven naast het ontbinden, zit te wachten op after sales...... klantenservice zei dat zij mij gingen bellen.

Heb jij een dirct nummer van after sales...... ook ben ik op zoek naar een emailadres van Tmobile. Ik wil toch nog is een vette klachtenmail maken
  #94  
Oud 13-11-08, 21:44
thachosen's schermafbeelding
thachosen thachosen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 36
Standaard

nou, je moet hun op terug duwen door te zeggen, dat je gebeld zou worden door after sales en dat je al zolang wacht en dat jze zegt dat je nu doorverbonden wilt worden met after-sales en dan doen ze het wel
  #95  
Oud 16-11-08, 03:30
insanity83 insanity83 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thachosen Bekijk bericht
Nou ik werkte zelf bij de "een telecom winkel" en ik had een vertegenwoordiger van t-mobile, hem alles uitgelegd enz en daarna nog veel contact opgenomen met after-sales (niet de klantenservice) en heb ik het voor mekaar gekregen. Jullie hoeven het niet te geloven want dat ligt aan jullie maar ik vertel gewoon wat voor compensatie ik het ontvangen (want daar gaat deze topic tog over?)

Dude.. geef me je nummer eens.. dan zal ik het wel voor de rest verifieren
Ik kan in het TM systeem

Greetz
  #96  
Oud 16-11-08, 03:32
insanity83 insanity83 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thachosen Bekijk bericht
nou, je moet hun op terug duwen door te zeggen, dat je gebeld zou worden door after sales en dat je al zolang wacht en dat jze zegt dat je nu doorverbonden wilt worden met after-sales en dan doen ze het wel

Leuk grapjes gast...
Daar trappen ze al lang niet meer in vriend Heb zelf een beetje achter de schermen gelopen zodat ik eens te weten kreeg hoe en wat.
Als er een afspraak gemaakt wordt staat het bij hun int systeem... Zo niet, houd het gewoon op... in het begin was het idd wel een eitje om het zo te doen... Slimmer zijn ze zeker geworden :S
  #97  
Oud 19-11-08, 01:25
psvhoolie psvhoolie is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: rijssen
Berichten: 3
Standaard

Heb sinds 25 sept de iphone.
Vanaf dag 1 al ***.
Na klacht via telefoon een korting gekregen van 50% voor 1 maand, dus tot 25 okt. Probleem was er begin november nog, dus weer gebeld.

Nu komen ze met dit voorstel:

- Mijn iphone terugsturen en abbonoment opzeggen
- 20% korting op mijn abbo 7maand lang, maar dan mag ik niet meer voortijdig opzeggen dus moet ik de iphone 2jaar houden.

De iphone is natuurlijk een prachttoestel, maar ga niet akkoord met 20% voor 7maand. ga morgen weer bellen, komen ze niet met een beter voorstel zal ik helaas mijn contract opzeggen
  #98  
Oud 19-11-08, 19:57
sonnyh's schermafbeelding
sonnyh sonnyh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 85
Standaard

vorige week vrijdag met pijn in mijn hart na 2,5 maand toestel terug gezonden. Na aandringen kreeg ik mijn laatste rekening a € 58 terug, die ik nu al via een creditnota heb ontvangen. Nu moet ik 10 na het terugzenden weer bellen om te zeggen dat ik mijn nummer wil behouden. helaas doet niemand een uitspraak wanneer ik mijn € 79 terug krijg die ik heb betaald voor het toestel.
  #99  
Oud 19-11-08, 22:55
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonnyh Bekijk bericht
vorige week vrijdag met pijn in mijn hart na 2,5 maand toestel terug gezonden. Na aandringen kreeg ik mijn laatste rekening a € 58 terug, die ik nu al via een creditnota heb ontvangen. Nu moet ik 10 na het terugzenden weer bellen om te zeggen dat ik mijn nummer wil behouden. helaas doet niemand een uitspraak wanneer ik mijn € 79 terug krijg die ik heb betaald voor het toestel.
Ik ben dus bijna 9 weken verder, heb wel een creditnota voor de laatste maand abonnementskosten en een creditnota voor het verzenden van de iPhone maar ik heb nog geen geld gezien
  #100  
Oud 21-11-08, 16:59
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

20 procent op abbo voor 7 maanden..geloof dat dat nu de standaard aanbieding is..of toestel terug. Koos maar voor de 7 maanden.
Precies in mijn straat en 3 straten op mn werk geen bereik.. voor de rest geen probleem. Dus 2 kleine grijze gebieden waarbij ik er op 1 woon en de ander werk..how is it possible??
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke SMS Theme hebben jullie? Scooter Jailbreak apps en thema's 2 04-05-11 20:28
iOS 4.2. Welke vernieuwingen hebben jullie ontdekt? martijnvw82 iPhone algemeen 85 28-11-10 14:49
welke provider hebben jullie? nance30 iPhone algemeen 5 10-11-10 16:51
Welke mapjes hebben jullie? savagenl iPhone algemeen 4 30-06-10 19:48
2.2.1 welke bugs hebben jullie gevonden? kuradius iPhone algemeen 1 07-02-09 00:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:33.