//

Welke compensatie deal hebben jullie ?

Welke compensatie deal hebben jullie ? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik hoor nog al verschillende berichten over de compensatie deals die mensen krijgen. Ik mocht kiezen uit de volgende 2 x 50% korting = ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-09-08, 21:00
unox unox is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 15
Standaard Welke compensatie deal hebben jullie ?

Hi,

Ik hoor nog al verschillende berichten over de compensatie deals die mensen krijgen. Ik mocht kiezen uit de volgende

2 x 50% korting = 100 % van een maand
6 x 20% korting = 120% van een maand

Geen beste deal aangezien het meer dan twee weken duurde voor dat alles überhaupt werkte, mijn I-Phone een week op reparatie is geweest en ik al van af dag 1 amper ontvangst heb?

O , Ja opzeggen was ook geen probleem. Maar dat was niet mijn bedoeling.

Zijn jullie deals ook zo mager, of zijn er betere, de mensen bij radar kregen tot een toezegging tot 2009 50% hoorde ik.

Wat zijn jullie deals?

Mzzl
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-08, 22:29
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

ik heb helemaal geen deal gekregen
  #3  
Oud 14-09-08, 22:53
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Ze belden mij eind augustus zelf terug met de aanbieding dat ik t/m december 20% korting zou krijgen. Ben hier niet mee akkoord gegaan en mocht mijn contract ontbinden, wat ik ondertussen heb gedaan.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #4  
Oud 14-09-08, 23:10
iGregor's schermafbeelding
iGregor iGregor is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 132
Stuur een bericht via MSN naar iGregor
Standaard

2 maand 50% en als ik dan nog steeds niet tevreden ben mag ik alles weer opsturen...
  #5  
Oud 15-09-08, 00:20
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Kortingen vergelijken heeft m.i. weinig zin als je niet 100% zeker weet of de uitgangspunten/problemen exact gelijk zijn.

Ik (inderdaad, ondanks dat ik tevreden ben had ik ook klachten) heb van zowel de verkoper alsook TM een compensatie gekregen. Maar tenzij iemand exact hetzelfde probleem had is het niet vergelijkbaar en ook als je eenmaal iets hebt geaccepteerd dan heb je echt geen poot meer om op te staan om daarna nog meer of anders te willen.
  #6  
Oud 15-09-08, 08:10
UtregCity UtregCity is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

Ik heb ook nog niets gekregen...

Maarre, is nu ook niet meer nodig sinds firmware 2.1, tenminste heb 100% 3G bereik thuis en daar ging ut mij om! Maar ja, was wel ff netjes geweest als ze op m'n brief hadden gereageerd. Denk zelf dat ze expres hebben gewacht op FW2.1. Denk dat ze zelf ook nog iets hebben gewijzigd, want kreeg daags voor FW2.1 een update voor "carrier ... nog wat". Zag ut aan bv het logo van TM wat toen heen en weer bewoog.
  #7  
Oud 15-09-08, 11:25
PSlomp PSlomp is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hoogeveen
Berichten: 31
Standaard

Ik heb ook 2 maanden 50% gekregen, met de toezegging dat als het over 2 maanden (nog) niet goed is we nader overleggen over hoe nu verder.

Moet wel zeggen dat na 2.1 er veel verbetering is in de 3G ontvangst in mijn woonplaats.
  #8  
Oud 15-09-08, 19:45
scarface32sa's schermafbeelding
scarface32sa scarface32sa is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 31
Standaard

ik heb ook vandaag 2x50% korting gekregen!
  #9  
Oud 16-09-08, 12:51
sjoran's schermafbeelding
sjoran sjoran is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Zutphen
Berichten: 201
Stuur een bericht via MSN naar sjoran
Standaard

Na mijn e-mail werd ik netjes teruggebeld.....ik had 3 klachten:
-Slecht tot geen 3G bereik
-Haarscheurtjes in de behuizing
-Crashende mailaplicatie

Eerst wouden ze het af doen met 2 maand 50% korting op mijn abbo kosten maar daar ben ik natuurlijk niet akkoord mee gegaan omdat ik dan nog steeds haarschreurtjes in mijn behuizing heb. Mijn iphone kon ik wel op laten sturen in de hoop dat het gerepareerd werd, maja dan ben je hem weer een maand kwijt en moet je maar afwachten of ze het kosteloos repareren, voor hetzelfde geldt krijg je een rekening. Uiteindelijk heb ik mijn contract laten ontbinden, op deze manier ben ik van al het gelul af en kan ik (als ik wil) gewoon weer een nieuw abbonement afsluiten zodat ik een nieuwe iphone heb en dus van de haarschreurtjes af ben. De kosten die ik vergoed krijg:
- 2x 50% van abbokosten, dit is 50% van €45
- €79,95 wat ik betaald heb voor het toestel
- €26,25 activeringskosten
- Vergoeding voor het aangetekend versturen van de iphone

Al met al ben ik wel blij met de oplossing, alleen ben ik nu aan het twijfelen of ik weer een nieuw abbonnement afsluit of dat ik een iphone uit Belgie ga halen, ook twijfel ik mischien (met vette bijbetaling) een 1-jarig abbo moet nemen bij de Belcompany.
__________________
Iphone 3G 16GB WIT simlock-vrij..!!!!
  #10  
Oud 16-09-08, 20:15
joblamie's schermafbeelding
joblamie joblamie is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 236
Standaard

ik denk dat sjoran hierboven het het beste voor elkaar heeft van ons allemaal...
  #11  
Oud 16-09-08, 20:20
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Ik heb dezelfde deal als sjoran gekregen met het ontbinden
  #12  
Oud 16-09-08, 22:35
unox unox is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 15
Standaard

soms lijkt het wel of ze liever ontbinden en dan van de lastige klant af zijn.
  #13  
Oud 16-09-08, 22:44
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Jaa.. je hebt gelijk daarin. Inderdaad, goeie oplossing hoor! Ikzelf had met Firmware 2.0.2 ook wegvallend bereik. maar sinds Firmware 2.1 is dat voor mij opgelost, dus heb daar geen klachten meer over.

Verder, heb ik mijn iPhone sinds 3 September, dus ik neem aan dat dat die nieuwe versie iPhone is waarvan ze zeggen dat die geen haarscheurtjes zal krijgen.. (Achja, ik moet het nog afwachten hoor.. haha!) Dus ik ben nu sinds Firmware 2.1 tevreden.

Groetjes! En succes iedereen hier ermee
__________________
Connected with: iPhone 5, 32GB (Zwart), Firmware: 6.1, T-Mobile i-150, Jailbroken.
  #14  
Oud 16-09-08, 22:49
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Ze belden mij eind augustus zelf terug met de aanbieding dat ik t/m december 20% korting zou krijgen. Ben hier niet mee akkoord gegaan en mocht mijn contract ontbinden, wat ik ondertussen heb gedaan.
ik heb die aanbieding ook gehad,
en uiteindelijk geaccepteerd met een voorwaarde dat als het in december nog steeds niet verholpen is dat we dan een volgend traject in gaan, of ontbinden of zoeken naar een andere oplossing!
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
  #15  
Oud 16-09-08, 22:56
joblamie's schermafbeelding
joblamie joblamie is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 236
Standaard

natuurlijk ontbinden ze lastige klanten het liefst, klanten met alleen maar gezeik en gezeur daar heb je helemaal niks aan.. Ik geef ze groot gelijk. Kost allemaal veel teveel tijd en moeite, de zeurpieten geruststellen. Zo gaat dat in heeel veel bedrijven
  #16  
Oud 16-09-08, 23:14
verhagena verhagena is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joblamie Bekijk bericht
natuurlijk ontbinden ze lastige klanten het liefst, klanten met alleen maar gezeik en gezeur daar heb je helemaal niks aan.. Ik geef ze groot gelijk. Kost allemaal veel teveel tijd en moeite, de zeurpieten geruststellen. Zo gaat dat in heeel veel bedrijven
Wel is van Service gehoord??je betaald voor een dienst van T-mobile dus kan je ook kwaliteit verwachtten,zo werkt het toch echt......
  #17  
Oud 16-09-08, 23:17
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Joblamie, "gezeik en gezeur", met deze opmerking doe je heel veel mensen tekort. Als jij het te allen tijde normaal vindt en ook accepteert dat je voor iets moet betalen wat je vervolgens niet krijgt heb je recht van spreken.

terug OT

Zelf heb ik 2 x 50% korting aangeboden gekregen. Echter, na twee dagen toch gekozen voor ontbinding van het contract. Toestel is inmiddels terug.
  #18  
Oud 16-09-08, 23:44
Eendje Eendje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 20
Standaard

wat ik niet begrijp is waarom mensen kiezen voor ontbinden. (ervan uitgaande dat iphone verder perfect werkt behalve 3g) zelf heb ik 3g permanent uitstaan omdat ik thuis in zeeland totaal geen 3g kan ontvangen. (ook al ben ik het grootste gedeelte van de dag in rotterdam/den haag) voor de allerdaagse dingen zoals surfen/bellen/smsen/mailen/fotos sturen en eigenlijk alles wat ik doe heeft niet eens echt 3g verbinding nodig, het werkt alleen sneller. En wanneer ik op mn werk zit of thuis, dan heb ik toch wel een Wi-Fi verbinding dus echt een heel groot probleem zie ik niet. Geef t-mobile een paar maandjes om het te verbeteren en zet 3g gewoon uit ofzo. bespaart een hele hoop ellende en het werkt tenminste.

zelf heb ik 2x 50% korting trouwens. had net zogoed niet kunnen aannemen eigenlijk, voor die 30 eurotjes heb ik ong bijelkaar een uur in de wacht gezeten. had ik dat uurtje effectief besteed, had ik het al terug verdiend
  #19  
Oud 17-09-08, 09:37
joblamie's schermafbeelding
joblamie joblamie is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Celf Bekijk bericht
Joblamie, "gezeik en gezeur", met deze opmerking doe je heel veel mensen tekort. Als jij het te allen tijde normaal vindt en ook accepteert dat je voor iets moet betalen wat je vervolgens niet krijgt heb je recht van spreken.
Laat ik voorop stellen dat ik niemand tekort wil doen. Ikzelf ben ook zo'n zeikerd en zeurpiet. Ik noem het gewoon zoals het is, want zo ziet T-Mobile ons, daar ben ik van overtuigd. En zeikende, zeurende klanten moet je niet hebben. Ik zeg niet dat ik er zo over denk, ik zeg dat ik denk dat T-Mobile er zo over denkt.

Ik hoop hiermee mijn post ietwat genuanceerd en nader toegelicht te hebben
  #20  
Oud 17-09-08, 10:33
MeneerDuck MeneerDuck is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joblamie Bekijk bericht
Laat ik voorop stellen dat ik niemand tekort wil doen. Ikzelf ben ook zo'n zeikerd en zeurpiet. Ik noem het gewoon zoals het is, want zo ziet T-Mobile ons, daar ben ik van overtuigd. En zeikende, zeurende klanten moet je niet hebben. Ik zeg niet dat ik er zo over denk, ik zeg dat ik denk dat T-Mobile er zo over denkt.

Ik hoop hiermee mijn post ietwat genuanceerd en nader toegelicht te hebben
Jah dat is wel waar inderdaad. Klagende mensen schaden de naam van T-Mobile. Ik zelf tenminste wel. Als ik met iemand over de iPhone heb komt T-Mobile regelmatig ter sprake, en daar heb ik echt geen positief woord voor over. Daarbuiten het gezeik op forums Niet dat het mijn doel is op T-Mobile zwart te maken, maar als het zo ter sprake komt ga ik er echt niet over liegen.
Als provider kun je dat ook weten. Apple klanten zijn mensen die goed spul zijn gewend (en dit ook verwachten!), als je dan met dat gedoe met slechte service en slecht bereik aan komt zetten kun je als bedrijf weten dat je nat gaat.

Mijn 3G is net opgehaald ter reparatie, hij is kapot. Ik heb door m'n verzekering een HTC S910 als vervanging gekregen, een heel vervelend apparaat. Iets over een vergoeding heb ik nog niet gehoord :S
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke SMS Theme hebben jullie? Scooter Jailbreak apps en thema's 2 04-05-11 19:28
iOS 4.2. Welke vernieuwingen hebben jullie ontdekt? martijnvw82 iPhone algemeen 85 28-11-10 13:49
welke provider hebben jullie? nance30 iPhone algemeen 5 10-11-10 15:51
Welke mapjes hebben jullie? savagenl iPhone algemeen 4 30-06-10 18:48
2.2.1 welke bugs hebben jullie gevonden? kuradius iPhone algemeen 1 06-02-09 23:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:02.