//

wel wifi geen internet met 3G

wel wifi geen internet met 3G discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb onlangs mijn "oude" iphone (16 Gb) uit US ingeruild voor een 3G en heb nu problemen met het verbinden met internet via wifi thuis. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-09-08, 00:16
rb1962 rb1962 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 35
Standaard wel Wi-Fi geen internet met 3G

Heb onlangs mijn "oude" iphone (16 Gb) uit US ingeruild voor een 3G en heb nu problemen met het verbinden met internet via Wi-Fi thuis. Dit werkte met mijn vorige iphone (US simlockvrij gemaakt) wel. Dus aan router kan het volgens mij niet liggen. Buiten dat heb ik de router ook al aantal keren gereset. Wil verder niet teveel aan router knoeien omdat mijn laptop en aantal andere computers ook op aangesloten zijn. Ook weglaten van WEP is geen optie omdat ik beveiligd wil blijven werken.
Heb diverse fora afgelopen en van alles geprobeerd. (WPA en WPA2 ipv WEP, uit- en aanschakelen van vliegtuigmode)
Ik heb een t-mobile abonnement voor iphone. werken via G3 werkt wel als ik in nederland ben, maar omdat ik in belgie woon en daar geen t-mobile dekking heb prefereer ik om duidelijke redenen het gebruik van mijn Wi-Fi boven het mobistar netwerk.
De iphone vindt de Wi-Fi wel maar lust niet door naar het internet (dus ik krijg wel de aanduiding dat Wi-Fi gevonden is en dat verbinding geeffectueerd is).
Iemand tips or tricks?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-08, 16:29
rb1962 rb1962 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 35
Standaard Opgelost!!

Heb inmiddels het probleem opgelost door 3g te upgraden naar 2.1 en router te laten resetten vanuit Telenet.
Reageren

Labels
belgie, iphone 3g, nederland, t-mobile, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel Wi-Fi, geen internet Brum Wi-Fi 0 13-02-11 21:37
geen 3G verbinding, wel internet via Wi-Fi, help! adelheidt Wi-Fi 2 17-10-10 15:09
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 16-09-10 23:25
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 00:46
Wel Wi-Fi geen internet jpbouw Wi-Fi 8 12-04-08 13:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:18.