iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Kan ik beter wachten met een Iphone te bestellen bij T-Mobile? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/22069-beter-wachten-iphone-bestellen-t-mobile.html)

Frenzie 19-09-08 21:39

Kan ik beter wachten met een Iphone te bestellen bij T-Mobile?
 
Mijn huidige Tytn II T-Mobile abonnement (met Pocket Internet Totaal) loopt eind oktober af. Ik wil wel overgaan op een Iphone maar lees hier allemaal akelige berichten over de slechte telefoon ontvangst. Zijn met die laatste update 2.1. de problemen nu de wereld uit of moet er eerst een nieuwe hardware versie komen (en wanneer zou ie er dan komen)? M.a.w. is het wijs nu in te stappen?

wanchope 19-09-08 22:01

Mijn abonnement loopt ook in oktober af. Ik had eigenlijk dezelfde vraag, maar het is denk ik wel verstandig om nog even te wachten tot oktober. Om wat meer ervaringen te kunnen lezen en af te wachten of er nog gekke klachten o.i.d. komen.

Goudvis12 19-09-08 22:48

Met FirmWare 2.1 zijn er erg veel problemen opgelost onder andere:
- beter 3G ontvangts (van niks naar voluit!)

Celf 19-09-08 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rowin (Bericht 195059)
Met FirmWare 2.1 zijn er erg veel problemen opgelost onder andere:
- beter 3G ontvangts (van niks naar voluit!)

Deze firmware update heeft lang niet bij iedereen de 3G problemen opgelost. Zelf heb ik mijn contract ontbonden omdat de update helemaal niets hielp.

Of je moet wachten met aanschaffen hangt o.a. af van het feit of je 3G heel erg belangrijk vindt of niet. Vind je het niet zo belangrijk hoef je niet te wachten met de aanschaf. Vind je het wel belangrijk kijk dan nog even de kat uit de boom. T-Mobile belooft betere ontvangst met de integratie van de Orange masten. In de Oost Achterhoek brengen de Orange masten (volgens TMO zelf) weinig verbetering. Wellicht is dat in jullie omgeving anders. Volg inderdaad de discussies op deze site.

Blackherrie 19-09-08 23:31

heb je met je huidige tytn ook problemen met ontvangst ? Als dat zo is, dan snel opzouten naar een andere provider.

hier hebben we prima ontvangst in huis (geen 3g). Als dat zo is dan zou ik hem direct bestellen :)
Ik frot de sim nog wel eens in een nokia, maar heb geen verschil in ontvangst. bij allebei volle bak. Geen gesprekken die wegvallen. Alles tot in den tevredenheid.

Frenzie 26-09-08 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blackherrie (Bericht 195121)
.....
Ik frot de sim nog wel eens in een nokia, maar heb geen verschil in ontvangst. bij allebei volle bak. Geen gesprekken die wegvallen. Alles tot in den tevredenheid.

Betekent dit dat ik mijn i-phone abonnement (met zijn hoge internetsnelheden) ook kan gebruiken op mijn huidige T-Mobile Vario III/Tytn II (die dmv "gedeeld internet" goed kan samenwerken met mijn laptop)?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:07.