//

Kan niet naar buitenlandse nummers bellen

Kan niet naar buitenlandse nummers bellen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb op Donderdag mijn iPhone 3G van de bezorger ontvangen (heb online bij T-Mobile besteld) maar tot nu toe kan ik nog geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-08, 11:11
mfkne mfkne is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard Kan niet naar buitenlandse nummers bellen

Hoi,

ik heb op Donderdag mijn iPhone 3G van de bezorger ontvangen (heb online bij T-Mobile besteld) maar tot nu toe kan ik nog geen buitenlandse nummers bellen. Nummers in Nederland werken prima, maar als ik een buitenlandse nummer will bellen word de verbinding na een seconde verbroken en er verschijnt "Call ended".

Tevens heb ik op dit moment ook nog geen toegang naar My T-Mobile omdat de registratie niet lukt ("nummer nog niet bekend").

Hoe lang zal het duren totdat ik alle functies kan gebruiken?

Alvast bedankt,
Christian
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-08, 11:19
verhagena verhagena is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mfkne Bekijk bericht
Hoi,

ik heb op Donderdag mijn iPhone 3G van de bezorger ontvangen (heb online bij T-Mobile besteld) maar tot nu toe kan ik nog geen buitenlandse nummers bellen. Nummers in Nederland werken prima, maar als ik een buitenlandse nummer will bellen word de verbinding na een seconde verbroken en er verschijnt "Call ended".

Tevens heb ik op dit moment ook nog geen toegang naar My T-Mobile omdat de registratie niet lukt ("nummer nog niet bekend").

Hoe lang zal het duren totdat ik alle functies kan gebruiken?

Alvast bedankt,
Christian
Even langs een TShop gaan en vragen of zij de blokkade eraf kunnen halen.
Normaal moet je twee rekekeningen betaald hebben wil je naar buitenland of in buitenland willen kunnen bellenn,soms willen ze een uitzondering maken..
Succes
  #3  
Oud 20-09-08, 12:59
mfkne mfkne is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor je reactie!

Echt waar dit verhaal? Ik vind het echt wat raar en eer staat nergens iets over deze beperkingen, toch?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
0900 nummers bellen lukt niet zkimm iPhone algemeen 5 30-01-14 21:09
iphone 4 +31 nummers niet kunnen bellen marcolamng iPhone algemeen 4 22-01-14 20:45
iPhone 3G: Kan niet meer bellen naar unlock met ultrasn0w chabirx Unlock 1 24-06-09 12:46
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen sahinkaptan iPhone algemeen 23 06-05-09 16:07
Kan niet naar het buitenland bellen (2.2/hack/telfort) fiego007 KPN 3 28-03-09 21:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.