//

T-Mobile GPRS kosten

T-Mobile GPRS kosten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds zaterdag heb ik het volgende abbo afgesloten bij Tmobile: Prijsplan: Relax 250 SIM only, 2 jaar Bundels: T-Mobile Relax SMS 25 Pocket Internet Totaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-11-07, 13:39
niels334 niels334 is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 40
Standaard T-Mobile GPRS kosten

Sinds zaterdag heb ik het volgende abbo afgesloten bij Tmobile:

Prijsplan: Relax 250 SIM only, 2 jaar
Bundels:T-Mobile Relax SMS 25
Pocket Internet Totaal

Maar wanneer ik naar me belstatus kijk zie ik dat ik al 20 euro "overige kosten" heb gemaakt! Ik neem aan dat dat GPRS kosten zijn. Maar omdat ik onbeperkt internet heb (9,50 p/m) zouden die er niet moeten zijn.. Weet iemand hier iets van?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-11-07, 13:56
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Hallo Niels,

Ik heb precies hetzelfde probleem ondankt dat ik PIT heb. T-Mobile heeft me gevraagd terug te bellen als ik mijn volgende factuur heb ontvangen, dan gaan ze e.e.a. voor me uitzoeken.
Het gaat bij mij weliswaar maar om een heel klein bedrag, maar ik wil het toch weten.
  #3  
Oud 12-11-07, 14:10
gise gise is offline
• iOS 4.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 66
Standaard

aiiii hoop niet dat dit bij mij ook zo is, ik heb ook vorige week PIT afgesloten. mijn usage is volgens m'n phone nu 10.2 mb
  #4  
Oud 12-11-07, 14:13
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

@gise:

Als je naar 1202 belt en dan optie 1 kiest krijg je overzicht van je belstatus.
  #5  
Oud 12-11-07, 15:38
tescione's schermafbeelding
tescione tescione is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niels334 Bekijk bericht
Sinds zaterdag heb ik het volgende abbo afgesloten bij Tmobile:

Prijsplan: Relax 250 SIM only, 2 jaar
Bundels:T-Mobile Relax SMS 25
Pocket Internet Totaal

Maar wanneer ik naar me belstatus kijk zie ik dat ik al 20 euro "overige kosten" heb gemaakt! Ik neem aan dat dat GPRS kosten zijn. Maar omdat ik onbeperkt internet heb (9,50 p/m) zouden die er niet moeten zijn.. Weet iemand hier iets van?
Heb je toevallig je abbo verlengd? Als dat het geval is dan kan het zo maar eens zijn dat je PIT pas mee gaat lopen op het moment dat je verlenging daadwerkelijk ingaat, dat heeft een vriend van me namelijk gehad. Dus effe een voorbeeldje. Je hebt een t-mobile jaar-abbo dat ingegaan is op 1 januari. Na 9 maanden mag je een nieuw abbo/verlening afsluiten. Dus als je dat in oktober, november of december doet dan zal vanaf 1 januari pas je nieuwe abbo gaan lopen en daarmee ook je pit-abbo.
Dus voor het internet gebruik in vóór 1 januari wordt je dus gewoon aangeslagen!
Het kan dus zijn dat dit ook bij jou gebeurt.
  #6  
Oud 12-11-07, 16:01
gise gise is offline
• iOS 4.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 66
Standaard

gelukkig, bij mij gaat alles goed! thanks Fresh
  #7  
Oud 12-11-07, 17:09
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tescione Bekijk bericht
Heb je toevallig je abbo verlengd? Als dat het geval is dan kan het zo maar eens zijn dat je PIT pas mee gaat lopen op het moment dat je verlenging daadwerkelijk ingaat, dat heeft een vriend van me namelijk gehad. Dus effe een voorbeeldje. Je hebt een t-mobile jaar-abbo dat ingegaan is op 1 januari. Na 9 maanden mag je een nieuw abbo/verlening afsluiten. Dus als je dat in oktober, november of december doet dan zal vanaf 1 januari pas je nieuwe abbo gaan lopen en daarmee ook je pit-abbo.
Dus voor het internet gebruik in vóór 1 januari wordt je dus gewoon aangeslagen!
Het kan dus zijn dat dit ook bij jou gebeurt.
Je hebt gelijk, alleen PIT kun je los afsluiten naast je abonnement; het kan ieder gewenst moment ingaan. Ik heb bij verlenging expliciet aangegeven dat PIT meteen in moet gaan.
Het is dus niet te laat voor je om dat nog te regelen!
  #8  
Oud 12-11-07, 17:25
niels334 niels334 is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 40
Standaard

Ik heb een nieuw abbonement afgesloten, afgelopen zaterdag. Ik heb wel nummerbehoud aangevraagd, ik krijg mijn oude nummer terug wanneer mijn abbo via KPN-Telfort afloopt over 3 maanden. Ik bel nu dus tijdelijk via het nummer dat ik gekregen heb van Tmobile. Maar volgens mij is dit niet de reden van het probleem.. Ik heb even een mail gestuurt naar Tmobile!
  #9  
Oud 16-11-07, 23:14
beysulun beysulun is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 2
Standaard

wikamij helpen met instellingen vanedge/gprs
ik heb ook so een abonemment an 9,50 maar ik weet niet hoe ik het moet instellen
  #10  
Oud 16-11-07, 23:31
ErikCreative ErikCreative is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 105
Standaard

Ik werk bij T-Mobile. De situatie zoals tescione schetst is idd correct. Wat ook voor komt is het volgende.

Op 1 jan. sluit je een Flex 20 abo. af. Je denkt dan dat je de volledige 20 euro direct hebt. Dit klopt niet.

Vaak gaat je volle beltegoed bedrag pas een aantal dagen later in bijvoorbeeld op 5 jan. Je hebt dus dan maar 5 dagen ingekocht van je 20 euro. Dit is zo'n 3 a 4 euro... Alles wat je meer gebruikt staat onder extra gemaakte kosten.
  #11  
Oud 16-11-07, 23:33
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

@ beysulun

kijk even in de wiki onder gprs, gelieve eerst wat research te doen dit is makkelijk te vinden op het forum

Laatst gewijzigd door stephenvis; 16-11-07 om 23:36.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kosten repareren via t-mobile I Xyzyx I Odido (T-Mobile) 5 31-05-10 13:02
Kosten GPRS Mac-i iPhone algemeen 10 30-09-08 22:41
Debitel KPN GPRS- Zeer HOGE kosten Drumcode KPN 3 18-09-08 11:21
hoge kosten gprs in 2.0 tbeumer@ iPhone algemeen 3 24-07-08 23:34
Extra kosten GPRS voor streaming en buitenland ? harrys Internet in buitenland (roaming) 0 22-01-08 12:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:19.