//

T-Mobile Onbeschoft bedrijf!

T-Mobile Onbeschoft bedrijf! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) 12 dagen geleden had ik een Iphone 8 Gig in kombinatie met een abbo aangeschaft... Na vele problemen zoals geen bereik... Mijn abbo na 8 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-09-08, 19:46
dollehenk dollehenk is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard T-Mobile Onbeschoft bedrijf!

12 dagen geleden had ik een Iphone 8 Gig in kombinatie met een abbo aangeschaft...

Na vele problemen zoals geen bereik... Mijn abbo na 8 dagen nog geen eens actief was.

Kreeg ik een telefoontje dat het probleem opgelost was & mijn abbo binnen 48 uur actief zou zijn en ik geen enkel probleem meer zou hebben.

Daarna viel mijn geluid aan/uit knopje eraf. na nog meer klachten kreeg ik een ontiegelijk erge onbeschofte medewerker aan de lijn. Ik moest maar de 2 maanden 50% korting deal aan nemen & anders had ik pech..

Hier ben ik natuurlijk tegen in gegaan! maar uit eindelijk toch akkoord gegaan... en ja hoor 'doei' en de telefoon ging erop van de medewerker van t-mobile.

Vrijdag nacht ben ik van mijn iphone berooft. Omdat ik hoopte dat iemand hem nog zou vinden heb ik niks laten doen zoals het blocken van de telefoon.

Nu heb ik de hoop toch een beetje op gegeven & pak de huis telefoon en bel naar t-mobile.

Ik geef het dus door.. en wat krijg ik voor antwoord..

'Ja sorry meneer, ik kan uw nummer niet blokkeren omdat het abbo nog niet actief is.'

Waar slaat dit op?

Ik wil een nieuwe iphone via jullie lost & stolen procedure!.. Desnoods nog 2 jaar erbij prima!
Maar dat kan dus niet! omdat ik nog geen jaar het abbo heb.
Maar jullie kunnen hem ook niet blokkeren!

Wat kan ik nou tegen T-mobile beginnen.

Elke keer beloftes beloftes beloftes! maar er komt niks van!
Ook heb ik nog met een t-mobile medewerker gesproken over een verzekering & hij zou dit in orde maken!

Helaas heb ik dit dus niet zwart op wit staan!


Wat kan ik nou het beste doen tegen T-mobile... Of ik wil een nieuwe iphone desnoods met een 2 jaar abbo erbij! of ik wil mijn abbo ontbinden!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-08, 19:52
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

L&S kan sowieso niet binnen 2 mnd na activering van het contract. Er moeten eerst 2 betalingen zijn gedaan (automatische incasso welteverstaan) voordat je je kan beroepen op een L&S.
  #3  
Oud 22-09-08, 19:54
dollehenk dollehenk is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Nee dat wist de medewerker mij ook al te vertellen!

Het gaat me nu meer erom dat ik keer op keer valse beloftes aan heb moeten horen!

Ook zou de medewerker verzekering in orde maken!

Ze zijn in ieder geval nog niet van me af!
  #4  
Oud 22-09-08, 19:56
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

een activering zou normaal gesproken niet langer dan 48 uur op zich moeten laten wachten.

Trouwens, als je de bon nog hebt kan je je verzekering zo aanvragen bij de KS (apparaat mag niet ouder zijn dan 14 kalenderdagen inclusief de dag waarop je je iPhone gekocht hebt).
  #5  
Oud 22-09-08, 19:59
dollehenk dollehenk is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

werk jij bij T-mobile ofzo?

normaal niet nee! maar ookal had ik me telefoon
dan zou ik verdomme nog steeds op moeten wachten!

terwijl dit al een paar dagen geleden gefixt zou moeten zijn!

dat is 1 belofte die ze niet waar konde maken!

De Verzekering zou in orde worden gemaakt! Lees ik dat het alleen kan in de T-mobile shop!

Dat is de 2e valse belofte!

en dan nog eens de onbeschofte medewerker!

Ik heb totaal niet van de betaalde dienst gebruik kunnen maken!

En nu komt er ook nog ns bij dat de iphone is gestolen!
  #6  
Oud 22-09-08, 20:09
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee, heb al 'eventjes' ervaring met T-Mobile, werk wel in de telecombranche, maar niet voor een van de drie telecomgiganten die Nederland rijk is.

Laten we vooropstellen dat T-Mobile niet verantwoordelijk is voor het 'kwijtraken' van jouw iPhone.

Ze hebben daar de laatste tijd nogal last van het niet kunnen verzenden van 'netwerk orders' (lees en interpreteer dat zo letterlijk mogelijk). Dit komt mede door de implementatie van het Orange in het T-Mobile netwerk en een implementatie van een update voor hun systemen. Netwerk orders zijn als het ware 'bestellingen' vanuit de klantwens of vanuit T-Mobile zelf (extra bundel, ander prijsplan en ook mogelijk een activering) en bij het niet kunnen verzenden van 'netwerk orders' kan je contract dus ook niet geactiveerd worden...

Daarnaast is het ook nog mogelijk dat jou activering 'in de lucht is blijven hangen'. Dat heet 'pending', deze pending status moet voor de omschakeling van 'suspend' naar 'active' zorgen... Helaas komt het nogal eens voor dat deze pending status blijft hangen... In dit geval ben je echt de sjaak, nu moet er iemand handmatig naar jouw abonnement gaan kijken, dit neemt vaak veel tijd in beslag.

Ik zal je een tip meegeven voor als je contact gaat opnemen met TMO: Hoe *** je probleem ook is, blijf rustig, de medewerker wil dan veel vaker meer en beter z'n best voor je doen (thans dat is mijn ervaring). Ik weet het, je moet er geduld voor hebben (allereerst al fakking 45 minuten in de wacht staan voordat je uberhaupt wordt geholpen...)

Succes iig!
  #7  
Oud 22-09-08, 20:10
Mach2k Mach2k is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Breda
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dollehenk Bekijk bericht
werk jij bij T-mobile ofzo?


En nu komt er ook nog ns bij dat de iphone is gestolen!
Maar daar kan T-Mobile niks aan doen.

En als je in het echt net zo reageert als nu op het forum, kan ik mij wel voorstellen dat mensen gepikeerd (onbeschoft) reageren.

Verder hebben ze natuurlijk wel wat steken laten vallen.
  #8  
Oud 22-09-08, 20:13
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mach2k Bekijk bericht
Maar daar kan T-Mobile niks aan doen.

En als je in het echt net zo reageert als nu op het forum, kan ik mij wel voorstellen dat mensen gepikeerd (onbeschoft) reageren.

Verder hebben ze natuurlijk wel wat steken laten vallen.
Hij zal zn naam eer aan doen denk ik
  #9  
Oud 22-09-08, 20:22
dollehenk dollehenk is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Ik begrijp dat hun problemen hebben... maar dat is niet mijn probleem!

Als ik een probleem voor een klant dan kan ik dat ook niet op die persoon afschuiven!
Niet dat hun het bij mij doen! Maar de klant neemt een dienst bij mij af! en als er een probleem zich voordoet! dat dient dat zo snel mogelijk opgelost te worden.

En niet na meerdere telefoontjes! valse belofte & het alsnog niet waar kunnen maken
Daar heb ik helemaal niks mee te maken.
Ik neem een dienst af & daar betaal ik voor...

Ik wil hierbij niet zeggen dat het per direct opgelost moet worden!
Ik heb n paar dagen gewacht & nu kan ik nog geen eens mijn telefoon & sim blocken!

Overigens ben ik netjes aan de lijn, die service medewerkers kunnen er tenslotte ook niets aan doen!
Dus ik gedraag me ook tegen hun

En het klopt! t-mobile kan er niks aan doen!
Maar wat heb ik nu nog aan de verzekering? ik heb de telefoon niet meer!

Maar dat hun zoveel probs hebben dat is hun ding & niet de mijne!


Ga morgen wel langs de t-mobile shop en hopelijk als het me geluksdag is krijg ik een nieuwe telefoon mee!

Ik ga niet wachten totdat t-mobile eindelijk ns alles voor elkaar heeft..
Mijn tijd dat ik aan hun besteed & niet bereikbaar ben kost mij ook geld!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinvis Bekijk bericht
Hij zal zn naam eer aan doen denk ik
Alleen wanneer iets me niet bevalt & zeker iet als ik aan een dienst vast zit waarvoor ik moet betalen terwijl het nooit correct heeft gewerkt.

Ga ze morgen voorstellen om van 2 maanden abbo geld direct te betalen zodat ik alsnog eventueel een nieuwe telefoon mee kan krijgen.
Maar sowieso een nieuwe simkaart.
Is hun probleem & daar ga ik niet nog ns een week op wachten!

Laatst gewijzigd door iScorpio; 22-09-08 om 20:42. Reden: samenvoegen
  #10  
Oud 22-09-08, 22:50
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Je kunt de dingen ook gewoon op papier zetten en een klachtenbrief sturen, zo eentje op echt papier die je aangetekend verstuurd. Dan kun je daarin stellen dat je vindt dat ze in gebreke zijn, een wanprestatie leveren en dat ze het binnen een bepaalde periode moeten oplossen, etc. etc. M.a.w. formeel T-Mobile van de gang van zaken op de hoogte stellen, melden dat je er niet gecharmeerd van bent en dat je wilt dat ze het binnen x periode oplossen.

Lijkt me vrij simpel om dat te bedenken eerlijk gezegd, ook wanneer je een klein zoektochtje op het forum doet. Succes in ieder geval!

En euh, zoveel uitroeptekens* in een stuk tekst is nou ook weer niet nodig

* thnx Spinvis

Laatst gewijzigd door ppl; 28-09-08 om 23:20. Reden: biiiiiig typo
  #11  
Oud 23-09-08, 00:58
jolyon jolyon is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 24
Standaard

een simkaart krijg je sowieso wel. de telefoon moet je er dan bij fantaseren.
  #12  
Oud 23-09-08, 10:08
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ppl Bekijk bericht

En euh, zoveel hoofdletters in een stuk tekst is nou ook weer niet nodig
Je bedoelt uitroeptekens (!) denk ik?!
  #13  
Oud 23-09-08, 10:27
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Ik zou je sterk aanraden om de iphone nu in België te kopen aangezien je nog niet in aanmerking komt voor een L&S. En dan proberen deze te verzekeren.
  #14  
Oud 23-09-08, 11:00
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, tegen de tijd dat je m uit Belgie gehaald hebt, hebben ze je contract (simkaart) alwel geactiveerd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: ITunes in het bedrijf djattiman iTunes 0 02-05-11 16:10
Welke Reparatie Bedrijf??? wolf66 iPhone algemeen 0 24-04-11 14:06
Naam programmeer bedrijf Developer Ontwikkelen voor iOS 11 20-12-10 19:50
Orange onbeschoft tegen klanten xziller Overige providers Nederland 1 18-09-08 12:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:11.