//

Hotspot gebruik ?

Hotspot gebruik ? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) gisteren, kreeg ik de onderstaande email, hebben meer mensen deze mail ontvangen. Want al mijn collega's hadden hem niet ontvangen. Iemand meer info, want als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-09-08, 11:29
inbedrijf's schermafbeelding
inbedrijf inbedrijf is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 35
Stuur een bericht via MSN naar inbedrijf
Standaard Hotspot gebruik ?

gisteren, kreeg ik de onderstaande email, hebben meer mensen deze mail ontvangen. Want al mijn collega's hadden hem niet ontvangen. Iemand meer info, want als ik een sms stuur naar het nummer met de inhoudt HOTSPOT krijg ik niks terug

Ontvang je deze e-mail van T-Mobile in vreemde opmaak of zonder afbeeldingen? Klik hier voor de online versie. Beste meneer .....

Met je iPhone 3G heb je onbeperkt toegang tot internet. Maar wat sommige abonnees niet weten, is dat ze ook onbeperkt gebruik kunnen maken van 1.400 HotSpots in heel Nederland. Internetten en e-mailen via Wi-Fi op een HotSpot-locatie is geheel kosteloos! Hoe werkt het?

Wist je trouwens dat:
T-Mobile al meer dan 60.000 iPhone 3G toestellen heeft verkocht.de iPhone 3G gebruiker 2 tot 3 keer meer data verbruikt dan gebruikers van andere 3G toestellen: internetten op de iPhone 3G is een feest!Je in de App Store van Apple heel veel gratis applicaties (zoals spelletjes en de buienradar) kunt downloaden.
Tips en tricks
Met de iPhone kun je heel gemakkelijk je belstatus checken. Je kunt hiervoor gebruik maken van een speciale webapplicatie. Daarmee heb je altijd up to date informatie over het aantal sms’jes en belminuten die je iedere maand nog over hebt.
Zo kan de belstatus web app op de iPhone worden gezet.

En nog een laatste handige tip: je kunt op je iPhone ook gemakkelijk “vreemde” tekens typen, zoals de “é” of “á”.
Hier zie je hoe je dit doet.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile

__________________
Iphone 3G, 8GB | Firmware: 2.1 | Quikpwn 2.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-08, 12:03
Rudy H's schermafbeelding
Rudy H Rudy H is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 72
Stuur een bericht via MSN naar Rudy H
Standaard

Nope, niks gehad of gezien...wist dat wel al trouwens.
  #3  
Oud 24-09-08, 12:45
nutty75 nutty75 is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 91
Standaard

Ik heb deze email ook gehad gisteren. Snap het niet helemaal eigenlijk.
Ik heb een eerste generatie Iphone, dus niet de 3G. Dus ook geen 3G abbonnement. Volgens mij kan ik er niet gratis gebruik van maken toch? Heb een T-mobile simonly met onberperkt data..
  #4  
Oud 25-09-08, 12:11
Jobbele's schermafbeelding
Jobbele Jobbele is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik krijg dus ook mooi geen sms-je terug. T-Mobile begint behoorlijk irritant te worden op deze manier.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: HotSpot script Tjakka Overige providers België 7 31-12-12 12:06
Gratis Hotspot Huls Odido (T-Mobile) 3 25-02-10 19:31
Hotspot probleem maceddy Odido (T-Mobile) 5 06-01-10 13:52
hotspot lkropman Wi-Fi 2 26-02-09 15:47
Wi-Fi Hotspot ? Dazzle Wi-Fi 4 19-04-08 01:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:46.