Belstatus Gadget

Belstatus Gadget discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Sinds de nummerportering wordt de belstatus niet meer geupdate. Na bovenstaande reacties te hebben gelezen ook maar even met de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 24 October 2008, 19:57
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 8.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 10 July 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Sinds de nummerportering wordt de belstatus niet meer geupdate. Na bovenstaande reacties te hebben gelezen ook maar even met de klantenservice gebeld. Die verwezen me door naar de iTunes store.

Daar blijkt inderdaad een iets ander type gadget te koop te zijn. Hier wordt echter ook gelijk aangegeven dat als het standaard gadget het niet doet, dit programma ook niet werkt. Ook is het volgens mij dan niet mogelijk om de belstatus op iGoogle te zien, wat ik ook wel erg handig vindt.

Dus maar weer de klantenservice gebeld, in de hoop dat ik iemand aan de lijn zou krijgen die het probleem wel begrijpt. Gelukkig kreeg ik iemand anders, die iig het probleem snapte. Nu gaat ie het uitzoeken en belt morgen terug, ik ben benieuwd...


Harco
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 24 October 2008, 20:44
» iPhone 6 64GB (Zilver) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 17 March 2008
Berichten: 17
Standaard

inmiddels is het bij mij opgelost... de helpdesk weet echt totaal van niets en stuurt mailtjes van " wij zoeken het uit ". echter de techneuten in het menu 2x voor (4) kiezen weten het wel... bijzonder.
hier het bericht van t-mobiles eigen weblog (die ze dus zelf niet lezen)
Door dereckbreuning
2 oktober 2008 14:10
Voor iedereen, maar Noik in het bijzonder: ondertussen zijn mijn problemen verholpen. Als je nummer geporteerd is kan het zijn dat je account dat je hebt aangemaakt op je tijdelijke mobiele nummer niet goed contact maakt met de belstatus applicatie. Je kan naar T-Mobile bellen en dan doorverbinden via het menu met de data afdeling (4 en dan nog eens 4). Zij kunnen je account van T-Mobile.nl verwijderen zodat je een nieuwe kan aanmaken. Zodra het nieuwe account aangemaakt is en je de belstatus app weer activeert (of eerst deactiveren indien nog actief) moet het weer werken. Zo is het voor mij in iedergeval opgelost. Succes
!
  #23  
Oud 25 October 2008, 00:05
893 893 is offline
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi + 4G 16GB (Zwart) [FW: 5.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 4 September 2008
Berichten: 24
Standaard

OPLOSSING PROBLEEM BELSTATUS GADGET T-MOBILE:

Als de gadget niet werkt, bel dan met T-Mobile om je account te verwijderen. Je kunt het beste vragen naar een medewerker van het DATA TEAM. Na maximaal 1,5 uur is dit gebeurd en vervolgens maak je een nieuw account aan. Dit kan met dezelfde gegevens als je gewend was. Vervolgens zal de gadget wel werken! Eventueel even deactiveren via de website en weer activeren. Door middel van bovengenoemde oplossing zal ook de applicatie (betaalde versie in appstore) van de belstatus werken.

Bij mij heeft de applicatie ook 3 maanden niet gewerkt, maar na vandaag met T-Mobile te hebben gebeld werkt hij perfect! Het ging in dit geval om een contractverlenging en niet om nummerbehoud (portering)

Succes allemaal. Gr. Paul

Laatst gewijzigd door 893; 25 October 2008 om 00:10.
  #24  
Oud 25 October 2008, 00:12
893 893 is offline
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi + 4G 16GB (Zwart) [FW: 5.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 4 September 2008
Berichten: 24
Standaard Oplossing probleem belstatus gadget t-mobile

OPLOSSING PROBLEEM BELSTATUS GADGET T-MOBILE:

Als de gadget niet werkt, bel dan met T-Mobile om je account te verwijderen. Je kunt het beste vragen naar een medewerker van het DATA TEAM. Na maximaal 1,5 uur is dit gebeurd en vervolgens maak je een nieuw account aan. Dit kan met dezelfde gegevens als je gewend was. Vervolgens zal de gadget wel werken! Eventueel even deactiveren via de website en weer activeren. Door middel van bovengenoemde oplossing zal ook de applicatie (betaalde versie in appstore) van de belstatus werken.

Bij mij heeft de applicatie ook 3 maanden niet gewerkt, maar na vandaag met T-Mobile te hebben gebeld werkt hij perfect! Het ging in dit geval om een contractverlenging en niet om nummerbehoud (portering)

Succes allemaal. Gr. Paul

Laatst gewijzigd door 893; 25 October 2008 om 00:15.
  #25  
Oud 26 October 2008, 11:10
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.3.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 32GB [FW: 4.3.4]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 20 August 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Predd Bekijk bericht
Ik heb de hele tijd de melding: Helaas, de T-Mobile belstatus Gadget kon niet worden opgehaald. Probeer het later nog een keer of ga naar My T-Mobile.

Op my T-Mobile staat het wel gewoon. Ook ik heb nummerportering gehad op 2 oktober. Zijn er meer mensen met dit probleem of deze melding?
Hier net zo: na nummerportering kan ik alleen mijn saldo zien op My T-Mobile. iPhone gadgets (ook de net aangekochte) werken niet. iGoogle gadget ook niet.
  #26  
Oud 26 October 2008, 17:24
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 4.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 15 February 2008
Berichten: 18
Standaard

Ik kan bevestigen dat bovengenoemde oplossingen werken, het datateam (althans, de medewerker die ik sprak) van T-Mobile kent het probleem en werken gemakkelijk mee aan het oplossen, was bij mij in een kwartier gefixt.

Laatst gewijzigd door Predd; 26 October 2008 om 17:48.
  #27  
Oud 27 October 2008, 23:08
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 8.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 10 July 2008
Berichten: 7
Standaard

Bij mij is het inderdaad ook gelukt. Het is wel het snelst om aan de medewerker te vragen om een nieuwe account aan te maken. Deze wordt binnen enkele minuten per SMS gestuurd.

Eerst vanmiddag namelijk geprobeerd om de oude account te laten verwijderen, maar die was na 7 uur nog steeds gewoon actief, terwijl hij gelijk verwijderd zou worden.

Duurt effe, maar dan werkt alles weer......
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belstatus gadget djtcc T-Mobile 8 23 August 2010 19:37
Weather gadget sannetjeislief Archief 1 11 January 2010 20:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:21.