iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Contract nog steeds niet helemaal aktief? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/22737-contract-steeds-niet-helemaal-aktief.html)

mfkne 29-09-08 20:49

Contract nog steeds niet helemaal aktief?
 
Hoi,

ik heb bijna twee weken geleden mij nieuwe iPhone 3G door de koerier bezorgt gekregen. Ik kan op dit moment wel naar Nederlandse nummers bellen en gebeld worden en buitenlandse nummers zullen werken nadat mijn voorschot is binnengekomen.

Maar op dit moment kan ik nog steeds geen account aanmaken voor My T-Mobile ("nummer nog niet bekend of geblokkeerd"). Ik heb al vorige week dinsdag en afgelopen vrijdag met T-Mobile gebeld maar zij wisten ook niets beters te zeggen dan "is doorgestuurd naar de afdeling activatie".

Ik vind het echt heel irritant dat het zo lang zal duren totdat alles helemaal klaar is. :mad:

Jakiie 29-09-08 21:08

Da's inderdaad erg vervelend ja! Toen ik mijn iPhone had aangeschaft, kon ik diezelfde dag nog mijn 'My T-Mobile' account maken. Me abbonement ging na 2 dagen in. (met de goeie belminuten en smsjes)

Dus erg vreemd dat jij nog steeds niet in staat bent om zo'n account te maken. Als ik jouw was, en dat geef ik echt als tip mee, blijf er achter aan gaan... Anders gaat het nog langer duren allemaal. ;)

Echt heel veel succes in ieder geval!

erasor 30-09-08 17:12

Hier precies hetzelfde. Sinds 28-07 nog steeds geen volledige activatie. Afgelopen vrijdag zou het in orde zijn, niet dus. Kan gewoon bellen e.d. en heb ook nog nooit een rekening gezien.

mattmcmike 01-10-08 11:00

Bij mij was hij ook een week later pas geactiveerd. Moest dus wachten totdat ik een account kon maken voor MyTmobile. Maar net zoals Jakiie zegt, gewoon er achteraan blijven gaan.

Ik had toen naar de klantenservice gebeld, bleek dat ze mijn abbonement vergeten waren te activeren. Nu is alles in orde kwa abbo, maar geen iPhone om deze optimaal te gebruiken..Reparatie (nu al de tweede keer opgestuurd)

Veel succes.

punchdouble 03-10-08 01:10

Je moet ze gewoon blijven bellen. Bij mij duurde het ook anderhalve week (door hun fouten natuurlijk). Maar in die anderhalve week heb ik zeker 4 keer gebeld.

qroy 03-10-08 17:37

Mijn vriendin heeft een soortgelijk probleem. Een week na levering van de iPhone kon ze helemaal niet meer bellen. SMS-en en internetten werkte nog wel. Gebeld met T-Mobile klantenservice: abbo stond nog op pre-active. Na het doorgeven van een aantal gegevens zou het geregeld worden.
Nu, meer dan een maand verder (!) en na 6 keer bellen met de klantenservice is het NOG STEEDS niet geregeld. Ze kan nog steeds niet bellen met haar telefoon....

Ben blij dat ik zelf een US iPhone heb op het Vodafone netwerk.

mfkne 03-10-08 20:07

Inmiddels is het probleem opgelost, ik kan nu naar buitenlandse nummers bellen en ik nu ook een account voor My T-Mobile.

PooH! 06-10-08 11:56

Ik wacht ook al sinds 29-08 op activatie van mijn abonnement. Ik heb denk ik al wel 15 keer naar de klantenservice gebeld.
(Gelukkig is dat gratis, maar het kost wel bakken met tijd). Er wordt steeds gezegd dat ze er mee bezig zijn en dat het bij de afdeling ICT ligt. Waar ze nou precies mee bezig zijn, kan niemand vertellen. Wanneer het probleem opgelost wordt ook niet. Volgens mij heeft het iets te maken met die nieuwe imei reek 0117. De service is echt slecht. Iedereen blijft aardig aan de telefoon, maar meedenken over een alternatieve oplossing ho maar.

qroy 06-10-08 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PooH! (Bericht 202658)
...met die nieuwe imei reek 0117...

Ligt het bij ons in ieder geval niet aan, want de imei begint met 0116.

qroy 09-10-08 13:57

En eindelijk is het abbo geactiveerd. Ik heb een my-t-mobile account aangemaakt, en tot mijn verbazing stond er een Relax-150 abbo vermeld in plaats van iPhone-150. Gelukkig kon dit met behulp van 1 telefoontje naar de klantenservice real-time aangepast worden. Voorlopig zijn alle problemen opgelost...

erasor 09-10-08 18:16

Hier is hij ook eindelijk geactiveerd. Nu zag ik op de site dat de ingangsdatum van het contract op 08-10 staat terwijl ik er sinds 28-07 mee bel. Ben benieuwd wat daar weer voor gezeur uit gaat komen ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:09.