iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Storing T-mobile? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/22826-storing-t-mobile.html)

SuperDutch 01-10-08 10:17

Storing T-mobile?
 
Zowel mijn vriendin als ik hebben allebei geen bereik meer met T-Mobile.
We wonen in de omgeving Nijmgen.
Meer mensen die hier last van hebben?

avdwerf 01-10-08 14:44

Was het niet tijdelijk met het slechte weer? Had toenstraks ook ff slecht/geen bereik, maar dat is al opgelost... (omgeving den bosch)

Jakiie 01-10-08 17:04

Soms heb je inderdaad dat het bereik/service heel erg slecht wordt met slecht weer.. meestal is dit na een paar uurtjes wel opgelost hoor. :)

SuperDutch 01-10-08 17:12

Heb nu ook weer bereik. Heeft geduurd tot een uur of 11.

ghaagsma 01-10-08 19:51

ontvangst rijksstraatweg/n44 in Wassenaar
 
Zijn er meer mensen die slecht/geen ontvangst hebben als zij over de rijksstraatweg/n44 rijden in wassenaar, zowel bij mij als bij mijn vriendin valt de verbinding weg.

iScorpio 01-10-08 19:54

Gebeurt dit met T-Mobile?

ghaagsma 01-10-08 20:37

jazeker, voorheen had ik vodafone en geen last, alleen met t-mobile.

ppl 01-10-08 21:50

Hier vandaag bij een fikse hoosbui zowel met Vodafone als met T-Mobile amper tot geen ontvangst. Na de hoosbui met beiden weer prima ontvangst. Dus nee, niet alleen met T-Mobile, ook alle andere providers hebben dat en dat is ook doodnormaal. Draadloze signalen zijn nou eenmaal gevoelig voor atmosferische storingen en slecht weer (zoals een fikse hoosbui).

Pr4n4 01-10-08 22:51

Misschien tijdelijke storing vanwege het ombouwen van het netwerk m.b.t. de overname van Orange?

ghaagsma 02-10-08 11:42

De storing is niet tijdelijk en heeft ook niets te maken met de weersomstandigheden, als je daar rijdt heb je altijd problemen met de ontvangst en allleen met t-mobile, heel vreemd, het is ook al jaren zo.

Pete.Z 02-10-08 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ghaagsma (Bericht 201058)
De storing is niet tijdelijk en heeft ook niets te maken met de weersomstandigheden, als je daar rijdt heb je altijd problemen met de ontvangst en allleen met t-mobile, heel vreemd, het is ook al jaren zo.

[Alu hoedje op]

Langs de N-44 zitten heel veel gebouwen van defensie en andere overheidsdiensten.......[/Alu hoedje af]

flappah 02-10-08 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pete.Z (Bericht 201062)
[Alu hoedje op]

Langs de N-44 zitten heel veel gebouwen van defensie en andere overheidsdiensten.......[/Alu hoedje af]

N44? V. Alkemadelaan bedoel je!

ghaagsma 02-10-08 14:04

Het is het stuk komende vanaf de snelweg ri Den Haag en dan tussen de deyl (grote kruispunt) en de afslag ri scheveningen.

flappah 02-10-08 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ghaagsma (Bericht 201111)
Het is het stuk komende vanaf de snelweg ri Den Haag en dan tussen de deyl (grote kruispunt) en de afslag ri scheveningen.

Ah, Willem Witsenplein. Da's de kruising tussen de N44 en de Laan van NOI/van Alkemadelaan. Hier zit echter nog geen Defensie. Daar op de hoek zit wel iets van VROM, dat wel.

ghaagsma 02-10-08 14:36

meer terug ri wassenaar

flappah 02-10-08 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ghaagsma (Bericht 201120)
meer terug ri wassenaar

Landscheidingsweg (N440) dan? Maar goed, daar zit nog geen Defensie. Wel veel leegte en grote villa's. Wellicht dat dat er mee heeft uit te staan? Die mensen hebben geen behoefte aan een zendmastje in hun tuin en hebben de "macht" om dit via de gemeenteraad tegen te houden?

Nanna 02-10-08 15:02

Mijn vriend heeft Hi en valt altijd weg als hij me daar probeert te bellen. Wel handig, weet ik precies hoe laat ie thuiskomt ;)

h4a 03-10-08 14:50

T-mobile 1200 Sim Only bundel (oudje).

Valt sinds enkele weken constant weg op mn geupdate iphone. Slecht bereik, met kpn of vodafonesimcard heb ik wel bereik.... Zit midden in amsterdam :(

sonnyh 04-10-08 19:28

geen bereik.........
 
Eigenlijk is dit wel een bizarre situatie. T-mobile heeft het monopoliemacht met de iphone in Nederland maar het bereik is knudde. Zaterdag kocht ik mij iphone eenmaal thuis, helaas pindakaas geen bereik. Gebeld via telfort mobiel, wordt onderzoek gestart, maar wat heb ik aan die ongein. Moet toch gewoon kunnen bellen????? Ben erg nieuwsgierig naar hun reactie. Misschien met heel veel gebruikers maar is kieskeurig inschakelen of zo, misschien hept dat om snel landelijke dekking te realiseren.

Pete.Z 05-10-08 12:05

T-Mobile heeft altijd de slechtse dekking van alle nederlandse providers gehad,het is dan ook onbegrijpelijk dat juist Apple een deal met ze heeft gesloten.
Normaal ben ik niet zo'n pessimist,maar verbetering van T-Mobile wordt al zo lang beloofd,dat ik het niet meer geloof.
Sukkels zo als wij kopen toch wel die iPhone.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:11.