//

Bij contractverlenging toch eerder je Iphone abbonoment in laten gaan.

Bij contractverlenging toch eerder je Iphone abbonoment in laten gaan. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is mijn eerste post maar misschien wel handig, als dit al bekend was dan mijn excuus. Ik heb mijn abbo verlengd van een flex ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-10-08, 15:19
sweetysven sweetysven is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard Bij contractverlenging toch eerder je Iphone abbonoment in laten gaan.

Dit is mijn eerste post maar misschien wel handig, als dit al bekend was dan mijn excuus.

Ik heb mijn abbo verlengd van een flex naar iphone i-300 abbo. Nu heb ik hier dus 4 maanden geen internet.

Nu heb ik gebeld naar de T-mobile helpdesk, en zeiden dat dit NIET mogelijk was. Nu was ik vandaag in de stad, en vroeg het bij de T-mobile shop, niet mogelijk. Beste optie is Web en Walk afsluiten.

Ik bel weer naar t-mobile helpdesk, nu optie 4 voor (contractaanpassingen oid?). Met de intentie om web en walk aan te vragen,

Echter, NU kreeg ik ineens WEL de optie om mijn flex abbo om te zetten in Iphone abbo, waardoor ik dus gebruik kan maken van alle opties En wordt deze vandaag nog omgezet.

Voor de tweede keer, ik wist niet of het al bekend was maar je kan je abbo dus wel vroegtijdig veranderen in Iphone abbo.

Succes!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-10-08, 15:43
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Maar dit is alleen mogelijk, als je flex abonnement op dit moment MINDER kost dan het iphone abonnement. Het is namelijk altijd mogelijk om te upgraden, niet om te downgraden (alleen 1x per jaar, als je je abbo verlengt)
  #3  
Oud 08-10-08, 23:49
blondie213's schermafbeelding
blondie213 blondie213 is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf Bekijk bericht
Maar dit is alleen mogelijk, als je flex abonnement op dit moment MINDER kost dan het iphone abonnement. Het is namelijk altijd mogelijk om te upgraden, niet om te downgraden (alleen 1x per jaar, als je je abbo verlengt)

Het is mogelijk tussentijds je abonnement te veranderen onder 1 voorwaarde:
Het maandbedrag moet gelijk zijn of meer.
Dus je kan eventueel als je een flex 40 hebt en hebt vernieuwd met een i150 je abonnement in de tussentijd laten omzetten naar een i300.
Zodra je contractsverlenging dan ingaat gaat je abonnement naar een i150.
  #4  
Oud 09-10-08, 12:01
DarthMaul DarthMaul is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blondie213 Bekijk bericht
Het is mogelijk tussentijds je abonnement te veranderen onder 1 voorwaarde:
Het maandbedrag moet gelijk zijn of meer.
Dus je kan eventueel als je een flex 40 hebt en hebt vernieuwd met een i150 je abonnement in de tussentijd laten omzetten naar een i300.
Zodra je contractsverlenging dan ingaat gaat je abonnement naar een i150.
Bij mij gaat het dus weer niet , heb net gebeld met de t-mobile helpdesk en de vriendelijke dame vertelde mij dat het niet mogelijk is mijn flex 40 met pit nu al om te zetten , terwijl ik verlengd heb naar i300 omdat het iphone abbo een speciaal abbo is voor de iphone ontworpen ???
Errug vaag allemaal daar bij t-mobile.
  #5  
Oud 09-10-08, 14:04
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Je kunt je abbo iig níet eerder in laten gaan als je gebruik hebt gemaakt van de Lost & Stolen regeling. Dat werd mij tenminste verteld afgelopen maandag aan de telefoon door een medewerker van de T-Mobile klantenservice.
  #6  
Oud 12-10-08, 16:13
blondie213's schermafbeelding
blondie213 blondie213 is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blahblah Bekijk bericht
Je kunt je abbo iig níet eerder in laten gaan als je gebruik hebt gemaakt van de Lost & Stolen regeling. Dat werd mij tenminste verteld afgelopen maandag aan de telefoon door een medewerker van de T-Mobile klantenservice.

Dit klopt inderdaad maar bij een gewone verlenging kan het wel,
zie mijn vorige bericht.
  #7  
Oud 12-10-08, 23:28
sweetysven sweetysven is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarthMaul Bekijk bericht
Bij mij gaat het dus weer niet , heb net gebeld met de t-mobile helpdesk en de vriendelijke dame vertelde mij dat het niet mogelijk is mijn flex 40 met pit nu al om te zetten , terwijl ik verlengd heb naar i300 omdat het iphone abbo een speciaal abbo is voor de iphone ontworpen ???
Errug vaag allemaal daar bij t-mobile.
Dus gewoon nog een keer bellen, en proberen een andere afdeling aan de lijn te krijgen, ook al weet ik niet met welke afdeling je nu gebeld hebt?
  #8  
Oud 13-10-08, 18:31
breezertje breezertje is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 47
Standaard

ik kon mijn abbo gewoon direct omlaten zetten van een flex 400,met web en walk, naar mijn abbo i300 voor mijn iphone.
LET OP!!
heb je nog veel bel minuten op je flex abbo dan ben je die dan kwijt.
ik was al door mijn minuten heen ja hoor was gelijk geregeld
geen probleem!!!
  #9  
Oud 14-10-08, 16:50
timmersr timmersr is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 7
Standaard

Door 3 T-Mobile medewerkers (2 van de afd. Lost&Stolen, 1 van Klantenservice) verkeerd voorgelicht over het kunnen laten overzetten van Relax 150 naar i150. Een andere Klantenservice medewerker zei dat het niet kon.

Ik kom er dus 4 maanden later achter dat ik nog steeds op het oude abo zit...
...mijn meldingen over het niet functioneren van Visual Voicemail ten spijt.

Gelukkig heb ik Relax + Pocket Internet Totaal, want anders had ik pas echt kosten gehad van het internetten!

Even de klachtenprocedure afwachten. Ik verwacht omzetting van het abo en een compensatie.
  #10  
Oud 17-10-08, 00:25
blondie213's schermafbeelding
blondie213 blondie213 is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timmersr Bekijk bericht
Door 3 T-Mobile medewerkers (2 van de afd. Lost&Stolen, 1 van Klantenservice) verkeerd voorgelicht over het kunnen laten overzetten van Relax 150 naar i150. Een andere Klantenservice medewerker zei dat het niet kon.

Ik kom er dus 4 maanden later achter dat ik nog steeds op het oude abo zit...
...mijn meldingen over het niet functioneren van Visual Voicemail ten spijt.

Gelukkig heb ik Relax + Pocket Internet Totaal, want anders had ik pas echt kosten gehad van het internetten!

Even de klachtenprocedure afwachten. Ik verwacht omzetting van het abo en een compensatie.

Ja das knap vervelend, maar hoe kan je daar pas 4 maanden later achter komen?
  #11  
Oud 17-10-08, 00:56
timmersr timmersr is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 7
Standaard

Het werd pas duidelijk nadat ik inlogde bij T-Mobile vanwege een e-mail over gratis Hotspot-gebruik. Op de website staan ook de facturen waarop het abonnement te zien was.
Alles behalve Visual Voicemail leek dan ook redelijk te werken.
  #12  
Oud 17-10-08, 16:45
Marcel64 Marcel64 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sweetysven Bekijk bericht
Dus gewoon nog een keer bellen, en proberen een andere afdeling aan de lijn te krijgen, ook al weet ik niet met welke afdeling je nu gebeld hebt?
Hmm...ook maar eens proberen of het telefonisch wel lukt. Ik kreeg in de winkel namelijk ook te horen dat het niet kon, ondanks dat mijn huidige abonnement goedkoper is dan i150.
  #13  
Oud 29-10-08, 16:02
Sjpollaert Sjpollaert is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 57
Standaard

Hmm, ik heb zojuist dus ook gebeld naar de klantenservice en de optie wijzigen contract.
Hier werd mij in 1e instantie verteld dat het mogelijk was om mijn huidige FLEX 15 (t/m 23 dec.) voor de resterende 2 maanden om te zetten in een i150-abbo. Vanaf 23 dec. zou mijn nieuwe contract, ook een i-150, dan gewoon ingaan.
Echter, nadat ze me even liet wachten voor het invoeren van de gegevens kwam ze terug met de medeling dat het NIET kon. Dit omdat het om een speciaal iPhone-abbonement ging. Ze excuseerde zich en vertelde mij dat ik maar gewoon moest wachten tot 23 dec.

Zal ik morgen en overmorgen nog een keer terugbellen om wel tot een overzetting te komen? Of heeft dit geen zin...?
  #14  
Oud 31-10-08, 11:41
Sjpollaert Sjpollaert is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 57
Standaard

Nieuwe update!

Ik ben gisteren naar de T-mobile shop in Roermond geweest om hier nogmaals te vragen of het mogelijk is om een abbonement zoals eerder beschreven up te graden naar een i150-abbo.

Hier werd me verteld dat het mogelijk was. Maar aangezien de manager er op dat moment niet was (enkel hij heeft toegang tot de klantgegevens??) moest ik mij mobiele nummer achterlaten en zou het geregeld worden zodra de manager aanwezig zou zijn. Nu kijk ik dus gisteravond en zie ik dat er op my t-mobile een i150-abbo weergegeven staat. Alles is nu geregeld, inclusief visual voicemail e.d.

Hieruit concludeer ik dat je dus gewoon geluk moet hebben met wie je van T-mobile in contact komt...
  #15  
Oud 31-10-08, 14:06
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Het kan ok gewoon. Net zo lang proberen totdat ze het voor je doen.
3 maand geleden deden ze het bij aankoop in de winkel voor me. Ze boden het zelfs zelf aan....
Je moet dan wel intotaal 4 + 24 maanden met je iPhone doen...eigelijk bizar lang!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contract over laten gaan in prepay? Rens100 Odido (T-Mobile) 1 26-03-11 13:59
Betekent inschrijving iPhone 4 automatisch contractverlenging? jan Odido (T-Mobile) 10 04-08-10 12:08
Hulp nodig bij downgrade 3.0 naar 2.2 (of eerder) isezumi Archief 5 29-06-09 19:42
zijn het toch nederlanders(phillips) die de iphone gaan overklassen truckdiver Archief 13 22-05-08 11:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:28.