iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-Mobile narigheid (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/22989-t-mobile-narigheid.html)

Griert 03-10-08 18:30

T-Mobile narigheid
 
Mijn laatste factuur van T-Mobile zou gisteren worden afgeschreven van mijn rekening. Helaas stond er op dat moment niet genoeg geld op om afgeschreven te worden.

Daar kwam ik achter toen ik vandaag wilde bellen en een automatisch berichtje te horen kreeg dat ik niet meer kan bellen of smsen totdat ik betaald heb. Geen probleem aangezien ik volgens dat gelijk telefonisch alsnog kon machtigen, om vervolgens gelijk te horen te krijgen dat dit toch niet mogelijk is.

Is het normaal dat je meteen wordt afgesloten één dag nadat je betaald had moeten hebben? En dat je geen waarschuwing krijgt dat je niet betaald hebt?

Bij orange is het mij ook wel eens overkomen, maar toen kreeg ik eerst een smsje met de mededeling dat ik niet betaald had en later een acceptgiro om alsnog te betalen.

Dus, ligt het aan mij, of is dit weer een teken van de slechte service van T-Mobile?

breezertje 03-10-08 19:40

T-mobile sluit je gelijk af als je automatische incasso via 1202 niet voldaan kan worden. anders eerst herinnering.
Hier een keer met 2 telefoons tegelijk gehad :)
ik ben al vier jaar klant bij tmobile. verder nog nooit geen narigheid gehad. Ik ben dus erg tevreden.

Griert 03-10-08 22:02

Hmm, ik weet niet of ik je helaam goed begrijp. Ik heb namelijk geen herinnering gehad of iets dergelijks.

Verder kan ik geen machtiging geven als ik 1200 bel. Kan dit alleen tijdens werkuren? Dat zou een hoop verklaren.

breezertje 07-10-08 18:37

als je machtiging hebt, en dat lukt niet, dan krijg je vervolgens een herinnering,
als jij je acceptgiro via 1202 wilt betalen, en ze kunnen niks afboeken, dan ga je gelijk in de blokkade :)

nibbit88 07-10-08 20:42

Ga gewoon even langs de t-mobile shop en betaal daar je rekening. Binnen een uur kun je weer bellen etc.

Michael_D 17-10-08 14:05

Hmm ik kreeg een rekening van die T-flapeenden 1 dag voordat het contract beeindigd had.
Dus stuurden ze een nieuwe rekening verhoogd met 15 euro wegens 10 dagen te laat betalen van de vorige rekening.
Hier werd niet voor gewaarschuwd dat dat kon gebeuren, ik dacht dat mijn contract een einde had toen ik het toestel had opgestuurd.
Lekkere organisatie.
Nu heel gelukkig met een Belgisch model met Vodafone ! G3 all the way !


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:17.