//

Waarschuwing! T-mobile sluit je af bij stornering automatische incasso!

Waarschuwing! T-mobile sluit je af bij stornering automatische incasso! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door InternetRebel Ik zou het niet direct "propaganda" willen noemen. Het is (vind ik) een slimme manier om nieuwe klanten te binden. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-10-08, 00:24
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InternetRebel Bekijk bericht
Ik zou het niet direct "propaganda" willen noemen. Het is (vind ik) een slimme manier om nieuwe klanten te binden. Bovendien klopt je bewering dat er geen check wordt gedaan op kredietwaardigheid ook niet.
Ga voor de gein eens wat navraag plegen bij diverse instanties die mensen met schulden proberen te helpen... Het is echt de gewoonste zaak van de wereld. Die checks worden niet tot bar weinig uitgevoerd. Hetzelfde gebeurd bij al die online leningen en is dan ook iets waar de politiek nu zijn pijlen op gericht heeft.

Het is overigens de domste manier om klanten te werven. Je werft en bindt namelijk op deze wijze klanten die niet kunnen betalen of die heel slecht betalen: je ziet dus eigenlijk nooit al je geld terug, met andere woorden, je draait op al die aansluitingen verlies. Als je graag failliet wil gaan moet je vooral die bedrijfsvoering aanhouden.

Citaat:
Toen ik twee jaar geleden weer een abbo wilde kon ik nergens terecht! Vodaphone had mij doodleuk als wanbetaler op een lijst laten zetten en geen provider wilde mij nog een abonnement geven, behalve T-Mobile!
Dan heeft Vodafone (dat bedrijf heet geen Vodaphone maar Vodafone) je waarschijnlijk bij het BKR aangemeld omdat je weigerde te betalen. In dat geval wordt het aangaan van een ander abonnement vrij lastig, althans doorgaans. T-Mobile neemt het volgens mij niet zo heel erg nauw met dat soort dingen geloof ik. Ik heb daar al meer dingen over gelezen en elders gehoord. Dat moeten ze dan ook zelf weten, het is hun risico.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-10-08, 19:16
klaverentwee's schermafbeelding
klaverentwee klaverentwee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 194
Standaard

Zoals hierboven staat moet je gewoon de eerste paar maanden op tijd (ok, heel op tijd) betalen, daarna heb je wat vertrouwen en wordt je pas na een paar niet betaalde rekeningen afgesloten.

Ergens vind ik het wel goed dat ze dit doen, want de telecombedrijven worden vaak opgelicht. En wie denk je dat dan indirect opdraaien voor de kosten die aan deze oplichtingen vast zitten? De abbonnee's ja. Jij en ik dus.
__________________
"Photography is more than a medium for factual communication of ideas. It's a creative art." (Ansel Adams)
  #23  
Oud 22-10-08, 00:28
marcow_89 marcow_89 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik weet precies wat je bedoelt heb de zelfde ervaring gehad met t-mobile ik ben al aardig wat jaren klant van ze en nog nooit een betaling gemist. Maar toen ineens een sms en vrijwel gelijk kon ik al geen uitgaande gesprekken meer voeren. Ik vind dit een zeer slechte zaak van t-mobile zo ga je niet met klanten om, een betalings herinnering of iets dergelijks lijkt me een betere oplossing. Maarja wat kun je er aan doen t-mobile is nu eenmaal exclusief met de Iphone
  #24  
Oud 22-10-08, 11:24
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

Kan je niet kiezen hoe ze het geld van je rekening afschrijven?
Dat het gewoon automatisch van je rekening af word gehaald, zonder handtekening te zetten.. Geef flauw idee hoe dat heet, is dit dan automatische incasso? Zo ja, wat is er mis mee? Zo heb je volgens mij geen problemen dat als je er een weekje niet bent, de rekening op de mat ligt en het BKR achter je h*l aan zit...
  #25  
Oud 22-10-08, 11:59
iPhoneChilly iPhoneChilly is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 62
Standaard

Ik neem aan dat je inmiddels weer kunt bellen?
Hoeveel dagen kon je nou (na betaling) niet bellen?
  #26  
Oud 22-10-08, 12:13
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheStijg Bekijk bericht
Kan je niet kiezen hoe ze het geld van je rekening afschrijven?
Dat het gewoon automatisch van je rekening af word gehaald, zonder handtekening te zetten.. Geef flauw idee hoe dat heet, is dit dan automatische incasso? Zo ja, wat is er mis mee? Zo heb je volgens mij geen problemen dat als je er een weekje niet bent, de rekening op de mat ligt en het BKR achter je h*l aan zit...
Dat is een automatische incasso die wordt geint wanneer zij (T-Mobile) dat inschieten. Bij een automatische incasso heb je zelf geen enkele controle ober wanneer geld van je rekening wordt gehaald. Niet iedereen vindt dat acceptabel.
  #27  
Oud 23-10-08, 13:10
daisy daisy is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad bij de allereerste incasso. Ik heb gelijk na het ontvangen van bericht de rekening met spoed betaald en was de volgende dag gelijk weer aangesloten.

Maar het gaf me een hele vervelende smaak in de mond bij T-mobile. Ik heb al jaren lang abonnementen gehad bij ze en heb altijd een herinnering gekregen als een incasso mislukte. Soms gaat het inderdaad mis bij de bank, zoals in mijn geval. En dan zonder enige kans van herstel (ik namelijk heel graag op tijd betalen) gelijk afsluiten, 14 dagen na het ontvangen van de rekening en 5 dagen na het mislukken van incasso.

Gelukkig had ik op dat moment nog een back-up telefoon, maar ik heb voor de zekerheid gelijk geswitched naar betalen met accept giro, zodat de rekening zeker weten op tijd wordt betaald.

Ik kan me voorstellen dat je slechte betalers wilt afsluiten, maar een oude klant (hoewel met nieuw abonnement) na een mislukte automatische incasso en dan ook nog 25 euro "her-aansluitkosten" rekenen ging mij veel te ver. Zeker aangezien de eerste twee facturen ondertussen niet kloppen en ik al ruim 35 euro teveel heb moeten betalen. Tien euro daarvan heb ik al terug en nu de volgende creditatie afwachten.

Laatst gewijzigd door daisy; 23-10-08 om 13:14.
  #28  
Oud 28-11-08, 00:10
insanity83 insanity83 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 137
Standaard

als ervaren telecom medewerker lees ik wel een hoop incorrectr informatie. Een hoop mensen die slecht roepen met de gedachte dat men gelijk heeft.

Alleseerst wil ik iedere telecomgebruiker op deze site er op wijzen dat je bij heen enkele telecom onderneming direct bij de bkr geregistreerd staat als je te laat bent met betalen van je rekening.
Dit tenzij je zelf een slecht verleden hebt, maar dat weet iedereen voor zich te bepalen.
Verder is de handelswijze hoe tmobile automatische incasso's hanteerd niet iets wat de laatste jaar wordt toegepast. Er werd hier al gesproken over om fraude tegen te gaan. Dat is dus daadwerkelijk de hoofdreden waarom dat gebeurt.
Bij tmobile dient iedere klant de eerste twee maanden volledig en op tijd te hebben betaald voordat die "restricties" verwijderd worden.
Ook dit heeft tmobile al vanaf het begin zo gedaan.
Verder denk ik dan waarom dat er sommige mensen moeilijk doen om die incasso proces.
Als men eigenlijk logisch nadenkt weet je gewoon wanneer je rekening zal komen. Via my tmobile zie je precies wanneer je tegoed is ingegaan. Dat betekend dat er daaropvolgend een 4 weken later de nota van zal komen. Verder denk ik dan, als je er toch voor kiest om automatische incasso te gebruiken, zorg er dan ook voor dat je genoeg knaken op hebt staan.

Tevens wil ik elke zeurder er op wijzen dat zij nalatigheid plegen tenopzichte van zijn/haar contract. Voor IEDERE telecom provider gelden er dezelfde regels die opgelegt zijn door de OPTA en verschillende consumenten organisaties.
Die regels staan in de ALGEMENE VOORWAARDEN.
Bij alle telecomproviders staat in hun av dat zij het recht hebben om bepaalde diensten af te sluiten als de klant in wat voor opzicht nalatig is.
Voor degene die dit niet wist, is daarbij nalatig in de onderzoeks plicht die je als consument moet doen.
Bij ieder contract, in wat voor branche dan ook, waarmee men akkoord gaat, verklaard de klant daarmee ook bekend te zijn met de algemene voorwaarden.

Nu ben ik zelf ook consument en durf gewoon hard op te roepen dat ik zeker weet dat niemand die leest. Te veel informatie... Snap ik ook wel, maar wat geeft je dan het recht om over sommige methodes te gaan klagen. Je had het in eerste instantie kunnen weten.

Ik heb onlangs de av van tmobile gelezen. Van een hele hoop uitingen die hier op dit forum geplaatst worden, had je al kunnen weten als je de av gelzen had.
Tip aan iedere telecom gebruiker:
Lees ten aller tijde de av. Ook al bestaat het uit een boek. Zo heeft het dan ook eventueel nut voordat dingen gaat roepen.

Greetz
  #29  
Oud 28-11-08, 11:10
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Het punt is dat T-Mobile dat soort zaken nergens vermeldt maar het domweg doorvoert. Dat is bij wet verboden. Indien dit aanhangig gemaakt wordt staat de consument geheel in zijn recht om de overeenkomst te ontbinden daar T-Mobile de overeenkomst schendt (het levert niet datgene wat erin staat omdat het een beperking oplegt die nergens vermeldt wordt). Mensen moeten op fora als deze achteraf pas lezen waarom het niet kan. Daarnaast verschillende berichten heel erg: de ene heeft het over een maand, een ander over 2 maanden, weer een ander over 3, etc. Het is van grote willekeur hoe lang die termijn is. Er zijn ook mensen die boos naar de helpdesk bellen waarna de helpdesk die lock eraf haalt. Dat geeft ook al goed aan dat T-Mobile maar wat doet en dat dit beslist geen onderdeel is van het contract wat er ligt. Daarom is het onwettig en in dat geval sta je volledig in je recht om de overeenkomst te ontbinden. Dat T-Mobile dit vanaf het begin heeft gedaan is niet van toepassing voor een nieuwe klant: het is geen onderdeel van het contract dus mag het gewoon niet. Had je geweten als je contract en algemene voorwaarden van T-Mobile daadwerkelijk had gelezen!

Hetzelfde verhaal geldt voor het feit dat zakelijke abonnementen een bepaald bedrag als borg dienen te betalen wanneer het bedrijf minder dan 2 jaar bestaat. Dat staat nergens vermeldt en kom je pas ook achteraf tegen op fora waar veel mensen erover lopen te klagen.

Het direct afsluiten van mensen is ook geheel tegen het beleidt van T-Mobile in en ook qua wetgeving. Je moet namelijk iemand de kans geven om te kunnen betalen. Wanneer men iemand per direct afsluit is die kans dus niet gegeven en is de afsluiting onterecht.

T-Mobile kan roepen en claimen wat ze willen maar wet is wet en daar hebben ze zich net als ieder ander in Nederland aan te houden. Ook die regels zijn van toepassing en zo te lezen zijn dat nou net de regels waar T-Mobile zich niet aan houdt. Ook aan de OPTA regel m.b.t. nummerportering voldoen ze niet. Nummerportering dient binnen 10 werkdagen afgerond te zijn, bij T-Mobile duurt het vaak langer dan dat (zie aantal topics hier, met name het centrale topic hierover). Misschien dat T-Mobile zich gewoon eens aan OPTA regels en de Nederlandse wet moet gaan houden, zouden heel veel mensen stoppen met zeuren en het ontbinden van hun contract.

BTW: het alleen maar mogelijk maken van een betaling via incasso is niet bepaald klantvriendelijk en is mogelijk ook niet eens wettig. Er zijn andere betaalmogelijkheden die ook geaccepteerd zouden moeten worden. Het blijft immers de verantwoordelijkheid van de klant dat de betaling gedaan wordt. Dat geldt voor de automatische incasso (geld op dat moment op de rekening hebben) maar ook bij een overschrijving middels giro of handje contantje. T-Mobile naait zichzelf dus een oor aan door alleen incasso te bieden en mensen direct af te sluiten als er iets mis gaat en het geld niet geint kan worden. In plaats van te zoeken wat de oorzaak is dat de inning mislukt is maken ze klaarblijkelijk veel liever het probleem erger met als gevolg dat de klant wegloopt. Ik denk dat heel veel ondernemers T-Mobile haarfijn duidelijk kunnen maken dat dat niet de juiste wijze van zaken doen is omdat je met die werkwijze je toko uiteindelijk kan opdoeken.
  #30  
Oud 28-11-08, 12:41
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InternetRebel Bekijk bericht
Ik zou het niet direct "propaganda" willen noemen. Het is (vind ik) een slimme manier om nieuwe klanten te binden. Bovendien klopt je bewering dat er geen check wordt gedaan op kredietwaardigheid ook niet.
Toen ik via de t-mobile site mijn iphone wilde bestellen kreeg ik een foutmelding dat ik het abbonoment niet kon nemen omdat ik mogelijk niet krediet waardig ben ( 18 jaar en te lui om te werken, maar meer als genoeg studiefinanciering )

Klein detail is alleen dat ik een paar dagen later een mailtje kreeg wanneer ik een afspraak wilde maken voor de aflevering van mijn iphone want er zou er 1 voor mij liggen... als het goed is komt hij binnen nu en anderhalf uur, zonder dat ik de 150 euro vantevoren betaald heb en het ordernummer is ook niet te traceren op de site.. ik stel echt vragen bij hoe het geregeld is bij tmobile.

Ik weet niet hoe het bij de topicstarter geregeld is maar als je je iphone niet hoeft in te leveren zou je een familielid een sim only abbonoment kunnen laten afsluiten bij tmobile en dan die gebruiken, goedkope iphone dan
  #31  
Oud 28-11-08, 17:53
insanity83 insanity83 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 137
Standaard

@ppl

Wat betreft incassering rekeningen:

Het is weldegelijk mogelijk om op andere manieren te betalen. Simpel voorbeeld, met de acceptgiro.
Tevens is dit weldegelijk een keuze tijdens het afsluiten van een contract.
Je zou een willekeurige telecom winkel binnen kunnen lopen om te bevestigd te hebben.

Verder klopt het dat nummerporterig normaliter een 10 werkdagen duurt, echter als er een storing plaats vind, dus niet doelbewust toegepast, staat ook in de algemene voorwaarden dat tmobile daar de tijd voor kan nemen. Ik geloof dat er een maximum is maar weet niet hoelang.
Omtrent storingen kun je lezen van punt 12 tot en met 13 in de ag.

Greetz
  #32  
Oud 19-02-10, 22:20
clientes clientes is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Thumbs down Ook afgesloten

Ik zie hier mensen die het normaal vinden dat je direct afgesloten wordt als de automtische incasso mislukt bij T-Mobile. Zojuist is het ook mij overkomen bij mijn eerste rekening. Op de online factuur staat dat er rond de 20e februari 2010 wordt geincasseerd van mijn rekening. Ik ontvang op de 19e (vandaag) een sms dat de automtische incasso is mislukt (kan niet want de rekening bulkt van de euros) en wordt direct eenzijdig afgesloten. Kan niet meer bellen. Kan dus 1202 ook niet bellen. Beetje vervelend want ik ga vannacht op vakantie. Wie zegt dat dit soort praktijken normaal zijn wil ik wel eens spreken als het hen zelf overkomt. In de SMS die ik vandaag ontving in de auto om 19.00 uur 's avonds staat notabene betaal anders. Nou dat deed ik netjes en direct na thuiskomst om 19.30 uur, gewoon per telebankieren maar niets vermoedend dat ik al was afgesloten. Daar kwam ik een uur later achter. Ik ben redelijk pissed kan ik je vertellen. Ik vind dit absoluut geen manier van zaken doen en dat zal ik ze morgenochtend via een duur telefoontje vanuit Duitsland gaan mededelen. Werkelijk belachelijk en GEEN reclame voor T-Mobile. Ga onmiddelijk stoppen met die automatische incasso procedure want dat zet totaal geen zoden aan de dijk, geen enkele meerwaarde.
  #33  
Oud 20-02-10, 10:29
lotusdiver lotusdiver is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: tilburg
Berichten: 35
Standaard afsluiten

Wat ik vreemd vind, is dat iemand die nota bene de telefoon nodig heeft voor zijn eigen bedrijfje, niet bereid is om even 20 km te rijden om zodoende de rekening te betalen en weer te kunnen bellen. De kosten van het rijden kun je dan ook afboeken op je bedrijf. En zeg nu zelf, wat is 20 km? met even 40 km rijden was alles sneller geregeld dan de tijd die je nu nodig had om je verhalen hier op de site neer te zetten, toch?
  #34  
Oud 27-09-10, 20:44
awdehaan awdehaan is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 43
Standaard

Ook mij hebben ze zojuist afgesloten. De automatische incasso is mislukt. Ok dat klopt. Ik heb 2 abonnementen lopen. Het abonnement wat nu is afgesloten is net nieuw. Het andere abonnement betaal ik altijd netjes. Dit is de eerste keer dat het mislukt. Bellen naar 1202 wil niet om de automatische incasso te laten uitvoeren. Klantenservice voor 20:00 uur gebeld en een half uur in de wacht gestaan. Geen gehoor. Iemand een idee wat ik nu het beste kan doen? Wachten tot morgen en weer bellen met de klantenservice of betalen op een andere manier?
  #35  
Oud 28-09-10, 15:49
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Blijven bellen of naar een T-Mobile winkel in de buurt gaan en het die mensen verder laten regelen. Zorg er dan wel even voor dat je kunt aantonen dat er genoeg geld op de rekening staat en vraag vooral eens bij hun na waardoor de incasso is mislukt. Vooral ook een klacht indienen wanneer de fout niet bij jou lag en klagen over het feit dat je zonder waarschuwing per direct bent afgesloten wat geheel tegen alle incasso regels in is. Laat T-Mobile dan maar uitleggen waarom ze dat soort regels schenden.
  #36  
Oud 28-09-10, 17:05
Monkeydancer Monkeydancer is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 Bekijk bericht
Hmm,

Niet betalen betekend bij T-Mobile ook meteen een BKR registratie!

Hou gewoon goed in de gaten dat je je rekening betaald, dit is erg vervelend, maar niet echt de fout van t-mobile.
6 dagen is natuurlijk wel erg kort door de bocht, maar goed.
Het gaat hier om het NIET OP TIJD betalen van de rekening. Je hebt altijd recht op een eerste herinnering. Als je dan de eerste herinnering niet op tijd betaald krijg je de deurwaarder over de vloer. Als je dan nog niet betaald een negatieve registratie bij de bkr.

Even voor de duidelijkheid, je bent zowieso geregistreerd bij het BKR, omdat t-mobile jou een KREDIET VERLEEND. Het krediet is het totale minimumbedrag wat je betaald voor je contract (24 maanden). Je kunt deze gegevens opvragen trouwens bij je bank.
  #37  
Oud 28-09-10, 20:05
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manfredz Bekijk bericht
Ik heb recentelijk een iPhone aangeschaft met een 2-jarig t-mobile abonnement. De eerste automatische incasso van t-mobile storneerde en ik kreeg keurig een sms dat ik heb bedrag zelf moest overmaken. Kan gebeuren, geen probleem. Ze sloten ze me echter DEZELFDE DAG zonder melding af! Ik kan sinds gisteren niet meer uitgaand bellen en krijg een automatisch bericht dat mijn telefoon geblokkeerd is wegens achterstallige betaling.

Ik heb al meer als 10 jaar mobile telefoons bij allelei andere providers en nooit problemen gehad met betalingen en ben nog nooit afgesloten.

Ik vind het ongehoord van t-mobile dat ze mij 6 dagen nadat een automatische betaling niet gelukt is zonder melding aflsuiten. Stel dat dit in het buitenland gebeurt en ik niet in staat ben om direct te handelen. Stel dat ik met pech langs de weg sta en vertrouw op mijn mobiele telefoon voor hulp. Stel dat ik geen vaste lijn zou hebben en een dokter moet bellen. Ik kan niet eens hun eigen service nummer bellen.

Ik gebruik de telefoon ook zakelijk en het is voor mij essentieel dat ik uitgaand kan bellen. Ik ga een twee jarig contract aan met t-mobile en inversteer over de Euro 800 in een iphone en dan behandelen ze mij, als nieuwe klant, op die manier. Schandalig!

Ik heb t-mobile gebelt en die kunnen helaas niet doen. Mijn opties zijn betalen via online bankieren, dan duurt het ongeveer drie dagen voordat ik weer aangesloten wordt, of betalen bij een t-mobile winkel. Hiervoor moet ik eerst 20 km rijden. Ik kan mobiel het service nummer bellen om direct te betalen via een eenmalige incasso, maar dat lukt niet omdat ze mij afgesloten hebben. Ook via de mytmobile is het niet mogelijk om via Credit Card of iDeal direct te betalen. Er stond nb niet eens hoe ik de openstaande factuur dan wel moest betalen.

Ik heb nog een SIM kaart in de la liggen van een oud abonnement, maar helaas is de iPhone gelocked op de SIM kaart van t-mobile. Ik moet nu een tweede mobiel + abo aanschaffen als reserve, voor het geval er weer een automatische incasso niet lukt.

DENK DUS GOED NA voor dat je een iPhone via t-mobile neemt! Je bent niet gegarandeerd van service en ze sluiten je zonder melding direct af als je niet snel genoeg betaald.

UPDATE:
Ik heb zojuist een klacht ingediend bij T-Mobile hierover met het verzoek om de blokkade direct op te heffen en me te verzekeren dat niet nog eens mijn telefoon blokeren als er een automatische incasso niet lukt. Ze behandelen klachten binnen 30 dagen.
Voor alle duidelijkheid: de betaaldatum van de factuur is 2 october. Op 10 october ontving ik een SMS met het bericht dat de automatische incasso niet gelukt is en op 10 october sloten ze me af.
Eerder noemde ik het getal van 6 dagen. Dat is het getal dat ik van de klantenservice hoorde. Het zijn in feite 8 dagen.
Ik mócht geeneens een abonnement bij T-mobile afsluiten omdat mijn broer in 2002 (toen was ik zelf 14 ) een probleem met BEN ofterwijl T-mobile heeft gehad!!
Omdat mijn broer die problemen had, word de achternaam + adres waar ik nu woon gewoon geblokkeerd..

Dat was voor mij de druppel, om te zeggen: 'Dikke neus T-mobile, ik ga wel naar de concurrent!!!'
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.
  #38  
Oud 30-09-10, 13:34
TwyLight TwyLight is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Zutphen
Berichten: 6
Standaard

Dat is alleen in het begin het geval, als je een goede "reputatie" hebt en je bijvoorbeeld al 12 maanden lang elke keer je rekeningen op tijd betaald dan sluiten ze je niet binnen 8 dagen af als het een keer niet lukt.

Ik heb wel eens een rekening 40 dagen te laat betaald en werd nog steeds niet afgesloten
  #39  
Oud 30-09-10, 13:43
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TwyLight Bekijk bericht
Dat is alleen in het begin het geval, als je een goede "reputatie" hebt en je bijvoorbeeld al 12 maanden lang elke keer je rekeningen op tijd betaald dan sluiten ze je niet binnen 8 dagen af als het een keer niet lukt.

Ik heb wel eens een rekening 40 dagen te laat betaald en werd nog steeds niet afgesloten
Vind ze gewoon waardeloos, net zoals tig duizend andere mensen.. hehe.
  #40  
Oud 30-09-10, 14:45
roymeer roymeer is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Delvenaartje Bekijk bericht
Vind ze gewoon waardeloos, net zoals tig duizend andere mensen.. hehe.

Denk dat je bij Vodavone of Kpn hetzelfde behandeld wordt.
Ik hoor genoeg "verhalen" over Kpn en Vodavone die verbleken bij bovenstaande....!
Reageren

Labels
afsluiten, iphone, klacht, probleem, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App Notes sluit af bij opstarten scheersje iPhone Apps 3 27-12-10 13:48
ipod sluit af bij einde liedje nicoowtje iPhone algemeen 1 29-11-10 16:20
Ipod app IOS4 sluit af bij multitasking? spyhunter iPhone Apps 1 18-09-10 17:53
computer sluit af bij aansluiten iphone susyQ81 iPhone algemeen 6 09-01-10 10:59
Laptop sluit af bij aansluiten Iphone ByMars Archief 1 06-06-09 22:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49.