Ook een goede ervaring met T-Mobile

Ook een goede ervaring met T-Mobile discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik lees hier veel slechte verhalen over T-mobile. Ik had een Orange abonnement en heb dit laten overzetten naar een T-Mobile I300 met een Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13 October 2008, 20:56
» iPhone X 256GB (Zilver) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Retina Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 11.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 17 September 2008
Berichten: 65
Standaard Ook een goede ervaring met T-Mobile

Ik lees hier veel slechte verhalen over T-mobile. Ik had een Orange abonnement en heb dit laten overzetten naar een T-Mobile I300 met een Iphone 3G.

Levering vond plaats na 2 weken en alles zat erbij. Orange sim erin en alles werkt direct. Zelfs 3G ontvangst in postcodegebied 8431DK is goed en dat is in Friesland, dus ja.....

Ik ben tot nu toe zeer tevreden en ben aan de telefoon bij T-Mobile altijd zeer correct geholpen.

Erik
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13 October 2008, 21:37
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi + 3G 16GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 21 August 2008
Locatie: Almere
Berichten: 73
Standaard

Ik heb ook nooit problemen bij T-mobile hoor.. Ben welliswaar zakelijke klant maar krijg het gevoel of de klant koning is als ik ze bel.
  #3  
Oud 14 October 2008, 11:23
frankhan's schermafbeelding
» iPhone 4 32GB (Wit) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 4.3.2]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 30 March 2008
Berichten: 47
Standaard

Ook absoluut tevreden met T-Mobile. Dat geneuzel over dat het raar is dat je wordt afgesloten als je niet betaald enzo doet mij denken aan wat voor onzin de tegenstanders van de iPhone allemaal verzinnen. Voordat je een abo neemt bij welke provider ook krijg je de kans om de voorwaarden door te lezen. Doe je dat niet ga dan achter af ook niet zeuren over die provider.
  #4  
Oud 14 October 2008, 17:33
» iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 2.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 2 October 2008
Berichten: 47
Standaard

Ik ben ook een zeer tevreden tmobile klant, en ja ook bij mij is een betaling een keer fout gegaan, zal iedereen wel een keer overkomen denk ik zomaar.
en ja, ook kreeg een blokkade
gelijk betaald binnen een paar uur was alles weer mogelijk , en natuurlijk duurd dat echt geen 10 werkdagen
  #5  
Oud 16 October 2008, 01:04
InternetRebel's schermafbeelding
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 12 September 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Schreef het al eerder ergens; mensen hebben natuurlijk snel de neiging om zich achter een groepje klagers te scharen als ze ook iets te klagen hebben, of dat nou terecht is of niet maakt niet uit. Feit blijft dat je minder snel ergens komt melden dat je tevreden bent dan dat je ergens komt klagen dat je dat niet bent.

Wat dat betreft vind ik forums en sites onbewust en misschien onbedoeld vaak een negatiever beeld schetsen over iets dan het in werkelijkheid is. Ikzelf heb lang en veel gezeik gehad met UPC/Chello, zijn ook hele forums over volgeschreven. Toch ken ik in mijn directje vrienden- en kennissenkring verder helemaal niemand die ooit gezeik heeft gehad met UPC.

Soms tref je het, en soms niet.
__________________
...
  #6  
Oud 16 October 2008, 07:41
» iPhone UK 16GB [FW: 3.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 15 March 2008
Berichten: 117
Standaard

Al 4 jaar klant bij TMO, nog nooit problemen gehad. En nu de iPhone, goede dekking, goede prijsverhouding met het abonnement voor wat je er voor terug krijgt.
  #7  
Oud 16 October 2008, 08:51
Jakiie's schermafbeelding
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 2 July 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie Stuur een bericht via Skype™ naar Jakiie Send a message via twitter to Jakiie
Standaard

Jahoor, ook ik ben tevreden met TMO. Alhoewel ik de wachtrijen bij de telefonische helpdesk soms te lang vind, maarja, dat haalt het ook niet weg dat de helpdesklijn een gratis 0800-nummer is. En meestal (zoals bijv. UPC) bel je een 0900-nummer, wat dan weer geld kost..

Maar buiten dat, het ontvangst voor mij is supergoed hier in Almere, overal hier 3G bereik, behalve in Almere Haven. Daar valt mijn 3G bereik weg, en ga ik over naar EDGE. Maargoed, zovaak ben ik daar ook weer niet

Groetjes!
__________________
Connected with: iPhone 5, 32GB (Zwart), Firmware: 6.1, T-Mobile i-150, Jailbroken.
  #8  
Oud 16 October 2008, 09:58
Blackherrie's schermafbeelding
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 4.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi + 3G 16GB [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 4 December 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

ben in het verleden ook al jaren bij T-Mobile geweest. Even een paar jaar uitstapje naar veudafeun. Nu sinds de iphone weer bij de t-mobile rakkers. Geen 3g hier. Bereik is echter wel vollebak. Prima tevreden.
Nogmaals voor wat ik met de iphone doe (blackberry vervanger), is gprs primo.
En zo nu en dan een internet pagina opvragen ook prima.

Al met al best tevreden.
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #9  
Oud 16 October 2008, 22:00
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 6 September 2008
Berichten: 15
Standaard

Hi,

Ik heb de afgelopen 3 jaar niets te klagen gehad, even bellen fixen.
Altijd prima, daarom is het extra vreemd dat het nu zo anders is.

Met mijn omzetting van voda naar TMO 3 jaar geleden belde ze zelf dat ik mijn sim moest omzetten aangezien het abbo over ging binnen een uur.

en nu ervaar ik het zo extreem anders, de tech problemen zijn puur iphone.
Als ik mijn sim in een e61 doe werkt alles overal perfect.
Ontvangst meestal G3. Met Iphone "no service" op dezelfde plek.
Sim weer in de nokia en vol G3.

Ik geloof ook dat 90% prima loopt binnen TMO maar o-we als je in de 10% komt. issue op issue. En je kan geen kant op geen escalatie niet mailen.

call/issue niet opgeslagen bij TMO, sorry meneer moet u weer 30 dagen wachten in maakt een nieuwe call voor u.

dit zal ook zo zijn bij voda / kpn e.d maar wel heel vervelend als het jou overkomt ! Zo als bij mij.

mzzl
  #10  
Oud 16 October 2008, 22:59
» iPhone 3G 8GB [FW: 4.0.2]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 5 August 2008
Berichten: 184
Standaard

ik ben ook al iets van 3,4 jaar bij tmo klant, ook ben ik in het algemeen wel tevreden enige probleem is echter dat bij ons in oudenbosch tmobile geen bereik heeft sinds begin 2008 op de woonkamer maar wel op de eerste verdieping en in de zolder , heb toen tmobile gebeld volgende dag werd ik teruggebeld en het probleem lag namelijk aan een kapotte zendmast in de buurt en gemeente wil geen nieuwe vergunning geven voor een nieuwe zendmast, dus mocht ik 10 euro korting krijgen op me abo, dit vond ik zeer goed meevallen omdat mijn kamer toch in de zolder is en ik zowiezo niet vaak thuis ben. en dit was toch wel de enige probleem tot nu toe die ik met tmobile gehad hebt in 3 jaar tijd ,
klantenservice kan ook wel beter maar het zal niet veel anders zijn dan bij andere providers
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goede ervaring met reparatie Karnemelk Koopinformatie Nederland 0 27 April 2011 12:11
Goede ervaring met T-Mobile garantie; hoe zijn jullie ervaringen? McMeller T-Mobile 5 28 March 2010 13:57
Goede ervaring met firmware 2.1 z-nyx iPhone algemeen 13 16 September 2008 22:42
Sorry nog een keer, ervaring met deze advertentie? mister x Archief 3 1 August 2008 09:59
Ervaring met een goede iphone carkit? SRT-4man iPhone accessoires en onderdelen 1 29 May 2008 14:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:40.