//

Raar voicemail gedrag

Raar voicemail gedrag discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg net 2 voicemails binnen. Eentje was van 6 oktober j.l. (!). De ander van iemand die mij net gebeld had, terwijl mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-10-08, 10:27
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard Raar voicemail gedrag

Ik krijg net 2 voicemails binnen. Eentje was van 6 oktober j.l. (!). De ander van iemand die mij net gebeld had, terwijl mijn iPhone niet over was gegaan. Toen ik terugbelde, vertelde de ander dat deze direct in mijn voicemail terecht was gekomen.

Ik heb het idee dat dit vaker gebeurd. Hebben anderen hier ook last van?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-08, 10:51
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Ik neem aan dat je nog steeds met T-Mobile belt. Ik hoor wel eens vaker slechte berichten over de SMS service van T-Mobile als zijnde slecht. Kan daar natuurlijk mee te maken hebben.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 14-10-08, 11:10
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Ja ik doe alles met T-Mobile. Heb zakelijk Relax abbo. Beetje vreemd dat je pas 2 weken na dato voicemails krijgt.
  #4  
Oud 14-10-08, 14:37
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

andere aanbieders hebben ook wel eens last. Zo zit ik al vele jaren op Vodafone en bij tijd en wijle komt het voor dat een VM EXACT 24 uur later binnenkomt.
Het blijft gelukkig bij incidenten en laag promilage; zeker gezien het totaal aantal SMS berichten en VM berichten er per dag door de systemen gaan.
  #5  
Oud 14-10-08, 15:43
alleenvoorcontact alleenvoorcontact is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik had dit wel met een ouder type sim unlock sim, als 3g aanstond was ik zo goed als onbereikbaar
  #6  
Oud 14-10-08, 18:37
breezertje breezertje is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 47
Standaard

voicemail af en toe wel eens raar. maar als jij je voicemail berichten niet verwijderd, dan krijg je die gewoon weer te horen bij je volgende voicemail bericht.
en als iemand gelijk je voicemail krijgt, heb je op dat moment geen bereik gehad, en gaat hij gelijk over in je voicemail. vandaar ook de melding misschien van 6 oktober.
dus verwijder je berichten als je die geluisterd hebt. of de bewaar optie, anders komt ie gewoon weer terug bij je volgende melding
Reageren

Labels
iphone, t-mobile, voicemail



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voicemail knop om naar je voicemail te bellen werkend Michael iPhone algemeen 28 02-03-11 23:17
iPhone 2G raar gedrag Petmie iPhone algemeen 1 04-01-11 01:34
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak mac-fan Odido (T-Mobile) 2 12-11-09 21:36
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable oscar Odido (T-Mobile) 2 04-09-08 21:53
Voicemail bericht bij niet ingesproken voicemail Vikash Overige providers Nederland 0 30-01-08 23:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:53.