//

Factuur T-mobile klopt niet!

Factuur T-mobile klopt niet! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze week mijn factuur ontvangen van T-Mobile. Ik heb een I-300 abonnement met Iphone 3G. Ik was verbaast over de hoogte van de faktuur; bijna ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-10-08, 21:38
marcelraps marcelraps is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard Factuur T-mobile klopt niet!

Deze week mijn factuur ontvangen van T-Mobile.
Ik heb een I-300 abonnement met Iphone 3G.

Ik was verbaast over de hoogte van de faktuur; bijna €100,-

Bij navraag bij T-mobile bleek dat men de gebelde minuten (die overigens ruim binnen de belbundel passen) allemaal buiten de bundel in rekening waren gebracht.
Er was dus het abonnement in rekening gebracht plus de gebelde minuten.

Aangezien er een incasso voor afgegeven is kon pen pas volgende maand e.e.a. verrekenen.

Wees dus gewaarschuwd en controleer je fakturen regelmatig!


Groeten,

Marcel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-10-08, 13:13
daisy daisy is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 3
Standaard

Nog een beetje extra informatie, dit is mij namelijk ook overkomen. Blijf de facturen in de gaten houden de maanden erna.

Ik kreeg netjes de tweede maand 10 euro terug die teveel was betaald bij de eerste factuur, maar vervolgens stonden diezelfde kosten weer op de factuur, plus extra internetkosten (die toch in mijn abonnement zijn inbegrepen). Dus na twee maanden T-mobile heb ik ze nog steeds 20 euro teveel betaald.
  #3  
Oud 25-10-08, 18:47
laura87 laura87 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 47
Standaard

ja ik kreeg ook een rekening van 91 euro en ik bel alleen maar met me andere abbo want dies goedkoper me iphone gebruik ik voor nood dus deze maand ong 15-20min mee lope belle en geinternet van 4uurtjes maar dat zit er gratis bij hmm blijkbaar dus niet he t mobile
  #4  
Oud 30-08-09, 21:52
landelijk landelijk is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard rekeningen kloppen niet

ook ik heb een probleem met mijn telefoon rekening.
Ik heb een iphone3g met 300 bel minuten en 300 sms.
Nu zie ik op de factuur van augustus 2009 dat mijn totalen belminuten 228,32 zijn dus binnen mijn pakket toch rekenen ze voor div belmin kosten en wel €11,86 dit klopt toch niet ?
Nu kijk ik net even mijn vorige facturen na maar ze hebben dit bijna bij alle facturen gedaan wat moet ik hier aan doen
[h2] [/h2]
  #5  
Oud 30-08-09, 22:19
Lente's schermafbeelding
Lente Lente is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door landelijk Bekijk bericht
ook ik heb een probleem met mijn telefoon rekening.
Ik heb een iphone3g met 300 bel minuten en 300 sms.
Nu zie ik op de factuur van augustus 2009 dat mijn totalen belminuten 228,32 zijn dus binnen mijn pakket toch rekenen ze voor div belmin kosten en wel €11,86 dit klopt toch niet ?
Nu kijk ik net even mijn vorige facturen na maar ze hebben dit bijna bij alle facturen gedaan wat moet ik hier aan doen
[h2] [/h2]
Heb je toevallig naar 0900 nummers of Rabofoon oid gebeld? Dat valt (naar mijn weten) buiten de bundel.
  #6  
Oud 30-08-09, 22:28
landelijk landelijk is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard factuur t-mobile klopt niet

hoi nee het zijn gewoon 06 nummers geweest
heb even van de factuur gekopieerd
[FONT=Tele-Grotesk-Fett][SIZE=1][FONT=Tele-Grotesk-Fett][SIZE=1]Totaal Binnen Nederland 228:32 min. 0,00 11,86
dus 11,86 extra bijbetalen
[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT]
  #7  
Oud 30-08-09, 22:37
Lente's schermafbeelding
Lente Lente is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 21
Standaard

Vreemd... Ik zou even bellen met Klantenservice en om uitleg vragen.
  #8  
Oud 30-08-09, 22:42
landelijk landelijk is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

heb ik al gedaan via de e.mail mij zij zeggen dat het buiten mijn beltegoed is maar zoals je kunt zien is er zelfs nog een tegoed over van mijn i300 zie copy hieronder
Geachte heer Rommers,

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.

U geeft aan dat de specificatie van uw factuur minder gebelde minuten vermeldt dan uw factuur zelf. Dit is correct. U betaalt uw gesprekken namelijk per seconde, maar met een minimum van een (1) minuut. Dit geldt zowel binnen als buiten uw belbundel. Belt u bijvoorbeeld vijftien seconden, dan wordt een volledige minuut in rekening gebracht. De specificatie vermeldt de tijd dat u werkelijk gebeld heeft. De factuur vermeldt het aantal minuten inclusief de genoemde afronding naar een minuut voor korte gesprekken. Hierdoor ontstaat een verschil tussen de specificatie en de factuur. Het aantal minuten op de factuur is hoger.

U vindt bovenstaande informatie in de T-Mobile prijslijst. Deze prijslijst maakt deel uit van de algemene voorwaarden T-Mobile Abonnee, waarmee u zich bij ondertekening van het contract akkoord verklaarde.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV

Franka Leemans

Volgens mij klopt dit helemaal niet
  #9  
Oud 30-08-09, 22:43
Nielsracing's schermafbeelding
Nielsracing Nielsracing is offline
• iOS 4.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 59
Standaard

Mensen. Laat je niet afschepen met "het kan pas volgende maand verrekend worden". Ze hebben onterecht geld afgeschreven en moeten ze meteen weer terugstorten. Moet toch niet gekker worden…
  #10  
Oud 31-08-09, 12:56
srf0611 srf0611 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door landelijk Bekijk bericht
heb ik al gedaan via de e.mail mij zij zeggen dat het buiten mijn beltegoed is maar zoals je kunt zien is er zelfs nog een tegoed over van mijn i300 zie copy hieronder
Geachte heer Rommers,

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.

U geeft aan dat de specificatie van uw factuur minder gebelde minuten vermeldt dan uw factuur zelf. Dit is correct. U betaalt uw gesprekken namelijk per seconde, maar met een minimum van een (1) minuut. Dit geldt zowel binnen als buiten uw belbundel. Belt u bijvoorbeeld vijftien seconden, dan wordt een volledige minuut in rekening gebracht. De specificatie vermeldt de tijd dat u werkelijk gebeld heeft. De factuur vermeldt het aantal minuten inclusief de genoemde afronding naar een minuut voor korte gesprekken. Hierdoor ontstaat een verschil tussen de specificatie en de factuur. Het aantal minuten op de factuur is hoger.

U vindt bovenstaande informatie in de T-Mobile prijslijst. Deze prijslijst maakt deel uit van de algemene voorwaarden T-Mobile Abonnee, waarmee u zich bij ondertekening van het contract akkoord verklaarde.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV

Franka Leemans

Volgens mij klopt dit helemaal niet
Het zou kunnen kloppen, maar dan zou je wel héél veel korte gesprekken hebben moeten voeren.
Tip: Probeer, als je niet van plan bent een voicemail in te spreken, al voor de voicemail op te hangen. Dit kost je anders ook een volledige belminuut, hoewel er op je factuur bijvoorbeeld maar 1 of 2 seconden wordt gezet.
  #11  
Oud 29-10-10, 14:32
roases68 roases68 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard

ook ik heb een factuur ontvangen 300 belminuten en onbeperkt internet 25 euri, factuur bedrag 700 euro..... ik ga dadelijk naar de winkel en es ff verhaal halen
  #12  
Oud 15-12-10, 17:31
haticee haticee is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 19
Standaard

Ik heb ook hetzelfde probleem en ik wacht nu op mijn factuur elke dag komt er steeds meer en ik heb geen idee waardoor:S
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Overige kosten T mobile online factuur verschel Odido (T-Mobile) 225 10-12-10 19:56
t-mobile factuur: 550 euro hoi2 Odido (T-Mobile) 17 06-10-10 16:29
Factuur ontvangen van T Mobile Telemovel67 Odido (T-Mobile) 0 25-08-10 22:54
Betreft my t-mobile online factuur hopjesvla Odido (T-Mobile) 10 04-12-09 19:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:28.