//

Dual sim usim ondersteuning T-Mobile

Dual sim usim ondersteuning T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit nu al een tijdje op internet te zoeken of er een dual sim bestaat met 3g ondersteuning. Wat ik daar mee bedoel zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-10-08, 23:24
dominick dominick is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 5
Standaard Dual sim usim ondersteuning T-Mobile

Ik zit nu al een tijdje op internet te zoeken of er een dual sim bestaat met 3g ondersteuning. Wat ik daar mee bedoel zijn de usims van heden van t-mobile voor de iphone 3g!

Als ik kijk naar de magic sims 15 / 16 / 20th zijn ze wel compatible met de iphone 3g maar alleen om te telefoneren. Maar je kan geen gebruik maken van de 3g internetverbinding.

In onderstaande link staat dit stukje

All About Phones • [Review] MagicSim Dual Sim (2 simkaarten in 1 telefoon)

Ik citeer

"De Magic dualsim versie 15 e 16 zouden geschikt zijn voor 3G. Ook in dit geval hebben we meerdere simkaarten geprobeerd. Een USIM is een umts-geschikte simkaart.
SIM Orange - werkt probleemloos GSM
USIM Vodafone - werkt probleemloos 3G en GSM
USIM KPN - werkt probleemloos 3G en GSM
USIM T-Mobile uit 2006 - werkt probleemloos 3G en GSM
USIM T-Mobile uit 2008 (2x) - werkt alleen met GSM, 3G werkt niet (SIM not allowed)"

Hopelijk kan iemand mij hiermee verder helpen.. alvast bedankt voor de genome moeite.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-10-08, 21:18
I-phonesjonnie I-phonesjonnie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 5
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, ik hoor ook graag wat te doen, ik heb twee T-mobile abbo's en wil deze graag alle twee in de I-phone hebben.

Maar welke moet ik nemen?
  #3  
Oud 28-10-08, 23:47
I-phonesjonnie I-phonesjonnie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 5
Standaard

Niemand enige ervaring met dit probleem?
  #4  
Oud 15-11-08, 16:34
ferno ferno is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 17
Standaard

Die test/review is alleen met andere toestellen gedaan (symbian en Windows Mobile).
Voor zover ik het begrijp zit er ook software bij, is dat er überhaupt voor de Iphone?

Ik zit eraan te denken een Iphone met Hi te nemen dus zou het met het goed werken van 3G wel lukken volgens de test.


Alleen de software voor de Iphone en of de dualsim past is nog de vraag.
Iemand daar ervaring mee? Of ergens een test/review gevonden?
  #5  
Oud 16-05-10, 17:43
iPhone3G-er iPhone3G-er is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 10
Standaard

Ik heb een nieuwe Magic-Sim besteld, de nieuwste 26serie op Magic-Sim.nl || Gebruik 2 simkaarten in 1 toestel!. Werkt prima met de iPhone 3g, ook netjes 3g internet. Is een speciale model voor de iPhone, dus knippen van de simkaarten is niet nodig. Met een hoesje eromheen is alles netjes strak.

  #6  
Oud 16-05-10, 19:33
dominick dominick is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 5
Standaard

Hoi Iphone3g-er,

Bedoel je de "Magic-Sim 26ste generatie 3G, iPhone" die op de site staat van magic sim?? Als je naar het plaatje kijkt dan lijkt me dat geen nette oplossing. 1 sim gaat het slot in en de andere sim hangt er los buiten. Staat ook op de internetsite dat het beste is om een hoesje om de iphone te hebben om beschadiging van de magic sim te voorkomen.

Ik wil 2 simkaarten in mijn iphone 3g slot zonder gekke hoesjes en dergelijken. Met volledige netwerk ondersteuning. Dit vind ik geen mooie oplossing. Word mijn iphone nog groter met zo'n hoesje.

Heb je ook een hoesje om je iphone en hoe verberg jij je sim-kaart die er buiten hangt??

Alvast bedankt voor je reactie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
dual sim marco_sire iPhone accessoires en onderdelen 5 07-12-11 04:07
T-mobile hotspot VS. Dual sim daanski Odido (T-Mobile) 0 08-02-11 09:36
dual sim Konimex Archief 1 15-09-09 10:34
Mini iPhone i98 Dual SIM Mobile Phone - Black seminifeer iPhone algemeen 2 10-06-09 10:49
Twin sim / dual sim mogelijk in iphone? drive_a_legend iPhone algemeen 3 04-02-08 19:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:53.