Overige kosten afhandeling

Overige kosten afhandeling discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen Ik had vorige maand overige kosten (25,80) Ik had toen gebeld maar hun zeiden mij te wachten tot eind van de maand Dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22 October 2008, 21:35
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 24 September 2007
Locatie: Rijssen
Berichten: 127
Standaard Overige kosten afhandeling

Hey mensen
Ik had vorige maand overige kosten (25,80)
Ik had toen gebeld maar hun zeiden mij te wachten tot eind van de maand
Dus vandaag maar eventjes gebeld
Na 30min. aan de telefoon te zijn geweest
Kwam het er op neer dat ik iets van 60min. buiten mijn bundel had gebelt.
Waarvan ik dus kwam met dat zowel t-mobile.nl en 1202 aangeeft dat ik nog genoeg belminuten en smsjes had.
Waarvan ik weer een antwoord kreeg dat er een fout in het systeem hebben en daarom foute bel minuten weergeeft.
Dus ik zeg "Dat is toch niet mijn probleem , dankzei julie heb ik teveel gebeld"
Maar dat was dus wel mijn probleem en ik moest het zelf maar bij houden met mijn telefoon of mijn bel minuten op waren of niet.
Waarvan ik dus heb aan gegeven deze rekening niet te gaan betalen.
Dat was dan weer op eigen verantwoording
Klaar.


Het intreseert me niet dat ze mijn telefoon gaan afsluiten
Ik ga die 25 euro niet betalen.
En trouwens dan heb ik mijn iphone nog steeds
Die ga ik echt niet inleveren
En ik wil wel zaakje beginnen hier tegen
Als ik had geweten dat mijn minuten opwaren had ik niet zoveel meer gebelt
En die overige kosten die begonnen al begin van de maand


Laatst gewijzigd door daaf; 22 October 2008 om 21:37.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23 October 2008, 22:53
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 2.1]
» Windows
 
Geregistreerd: 14 September 2008
Berichten: 9
Standaard

Tja, als ze je afsluiten kan je wel zeggen ik lever de telefoon niet in maar geloof me dan krijg je deurwaarder etc en ben je hem alsnog kwijt + extra kosten.
Ik kan als tip geven bel nog 1 x of neem je verlies.
Heb je 25 euro over voor al dat gezeik+ iphone kwijt?
Kijk wat een i-500 per maand kost 65 euro geloof ik dat kost 1800 euro op 2 jaar.
Dan is die 25 euro dus relatief nou niet echt iets waar je je heel veel zorgen om moet maken.
Principes zijn goed maar je kan beter voor je zelf kiezen
  #3  
Oud 23 October 2008, 22:57
TheStijg's schermafbeelding
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 1 October 2008
Locatie: Almere
Berichten: 177
Standaard

1202 wat is dat voor nummer?
Ik zit nu ook bij T-Mobile (prepaid) en ik moet voor mijn belinformatie 1244 bellen.
  #4  
Oud 24 October 2008, 00:06
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 24 September 2007
Locatie: Rijssen
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door storemem Bekijk bericht
Tja, als ze je afsluiten kan je wel zeggen ik lever de telefoon niet in maar geloof me dan krijg je deurwaarder etc en ben je hem alsnog kwijt + extra kosten.
Ik kan als tip geven bel nog 1 x of neem je verlies.
Heb je 25 euro over voor al dat gezeik+ iphone kwijt?
Kijk wat een i-500 per maand kost 65 euro geloof ik dat kost 1800 euro op 2 jaar.
Dan is die 25 euro dus relatief nou niet echt iets waar je je heel veel zorgen om moet maken.
Principes zijn goed maar je kan beter voor je zelf kiezen

Die 25 euro intreseert mij echt niet
Maar je moest is weten hoe ver je kunt komen
Door niet alles zomaar te accepteren
Maar ik heb mij bedacht
Ik heb nog een korting van 50% vanwege geen 3g in huis
Ik word morgen gebeld of er een korting (ik gok geen 50%)
word doorgezet omdat het probleem nog niet is verholpen
blijf ik korting houden laat ik het hier bij rusten
  #5  
Oud 24 October 2008, 00:53
nibbit88's schermafbeelding
» iPhone X 64GB (Zilver) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» macOS
 
Geregistreerd: 20 September 2008
Locatie: Poortugaal, Albrandswaard
Berichten: 315
Send a message via twitter to nibbit88
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheStijg Bekijk bericht
1202 wat is dat voor nummer?
Ik zit nu ook bij T-Mobile (prepaid) en ik moet voor mijn belinformatie 1244 bellen.
1202 is het nummer voor mensen met een abbonement die willen weten wat hun belstatus etc. is
  #6  
Oud 25 October 2008, 20:54
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 2.1]
» Windows
 
Geregistreerd: 14 July 2008
Berichten: 24
Standaard

Ik heb opeens 4 euro extra kosten meer, terwijl ik 100% zeker weet geen 0909/buitenland ofzo te hebben gebeld. Schijtzooi.
  #7  
Oud 25 October 2008, 21:12
TheStijg's schermafbeelding
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 1 October 2008
Locatie: Almere
Berichten: 177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 Bekijk bericht
1202 is het nummer voor mensen met een abbonement die willen weten wat hun belstatus etc. is
Hey bedankt!



@ hierboven:
Kan je niet even naar het servicenumme bellen en vragen waar het vandaan komt..? Ik bedoel: niet geschoten is altijd mis...

Ik merk zelf dat de T-Mobile site erg traag is met het bijwerken van de gegevens (net €5 aan gratis beltegoed gekregen via de site, de punten die ik hiervoor moest inleveren staan nog steeds in de lijst, hoezo raar?).
  #8  
Oud 26 October 2008, 16:10
midego's schermafbeelding
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi + 3G 16GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 15 October 2008
Berichten: 186
Send a message via twitter to midego
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daaf Bekijk bericht
Hey mensen
Ik had vorige maand overige kosten (25,80)
Ik had toen gebeld maar hun zeiden mij te wachten tot eind van de maand
Dus vandaag maar eventjes gebeld
Na 30min. aan de telefoon te zijn geweest
Kwam het er op neer dat ik iets van 60min. buiten mijn bundel had gebelt.
Waarvan ik dus kwam met dat zowel t-mobile.nl en 1202 aangeeft dat ik nog genoeg belminuten en smsjes had.
Waarvan ik weer een antwoord kreeg dat er een fout in het systeem hebben en daarom foute bel minuten weergeeft.
Dus ik zeg "Dat is toch niet mijn probleem , dankzei julie heb ik teveel gebeld"
Maar dat was dus wel mijn probleem en ik moest het zelf maar bij houden met mijn telefoon of mijn bel minuten op waren of niet.
Waarvan ik dus heb aan gegeven deze rekening niet te gaan betalen.
Dat was dan weer op eigen verantwoording
Klaar.


Het intreseert me niet dat ze mijn telefoon gaan afsluiten
Ik ga die 25 euro niet betalen.
En trouwens dan heb ik mijn iphone nog steeds
Die ga ik echt niet inleveren
En ik wil wel zaakje beginnen hier tegen
Als ik had geweten dat mijn minuten opwaren had ik niet zoveel meer gebelt
En die overige kosten die begonnen al begin van de maand

Ja niet klagen maar goed lezen! Er staat duidelijk

Getoonde informatie is indicatief!

Oftewel een indicatie, je kan ze 0,0 kwalijk nemen, gewoon zelf bijhouden!
  #9  
Oud 26 October 2008, 16:33
» iPhone 5s 32GB (Goud) [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 64GB (Zwart) [FW: 7.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 6 January 2008
Berichten: 122
Standaard

Even een vraagje Ik heb zelf nog geen iphone maar ben wel van plan deze aan te schaffen! Hoe is het mogelijk om zelf bij te houden hoeveel je belt en/of smst?
  #10  
Oud 26 October 2008, 17:06
Jakiie's schermafbeelding
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 2 July 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie Stuur een bericht via Skype™ naar Jakiie Send a message via twitter to Jakiie
Standaard

Ik moet ineens voor deze maand: 31,68 betalen, terwijl ik een i-150 abbo hebt, en echt niks heb gedaan buiten mijn bundel /dienstnummers etc. natuurlijk is het niet veel.. maar beetje vreemd dat het niet gewoon het normale bedrag is..
__________________
Connected with: iPhone 5, 32GB (Zwart), Firmware: 6.1, T-Mobile i-150, Jailbroken.
  #11  
Oud 26 October 2008, 17:21
TheStijg's schermafbeelding
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 1 October 2008
Locatie: Almere
Berichten: 177
Standaard

Waar toveren ze dat dan vandaan? Kan je niet even bellen waar het vandaan komt, Jakiie?
  #12  
Oud 26 October 2008, 17:46
Jakiie's schermafbeelding
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 2 July 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie Stuur een bericht via Skype™ naar Jakiie Send a message via twitter to Jakiie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheStijg Bekijk bericht
Waar toveren ze dat dan vandaan? Kan je niet even bellen waar het vandaan komt, Jakiie?
Heb ik inderdaad gedaan, dan krijg je echter een dom antwoord die je zelf dus ook had kunnen bedenken met: 'Wacht tot je alle info van deze maand ontvangen hebt' . Indien je dan nog vragen hebt, bel dan terug... ;(

vreemd dus..
  #13  
Oud 27 October 2008, 17:40
» iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 2.1]
» Windows
 
Geregistreerd: 27 September 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik heb al twee maanden problemen met de "overige kosten". Die lopen idioot hoog op en men kan mij niet duidelijke maken waaraan dat ligt. In een maand waarin ik slechts 20 minuten van mijn 150 belminuten heb opgemaakt, krijg ik wel 15 Euro extra kosten.

In een week waarin ik totaal niet gebeld heb, liepen elke dag de extra kosten met enkele euri op ("ja, dat kwam omdat de gadget niet up to date is").
Wat een flutservice. En daar zit ik dan twee jaar aan vast.
  #14  
Oud 27 October 2008, 17:43
Jakiie's schermafbeelding
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 2 July 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie Stuur een bericht via Skype™ naar Jakiie Send a message via twitter to Jakiie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jolandet Bekijk bericht
Ik heb al twee maanden problemen met de "overige kosten". Die lopen idioot hoog op en men kan mij niet duidelijke maken waaraan dat ligt. In een maand waarin ik slechts 20 minuten van mijn 150 belminuten heb opgemaakt, krijg ik wel 15 Euro extra kosten.

In een week waarin ik totaal niet gebeld heb, liepen elke dag de extra kosten met enkele euri op ("ja, dat kwam omdat de gadget niet up to date is").
Wat een flutservice. En daar zit ik dan twee jaar aan vast.
Echt he.. ik dus ook helaas nog 2 jaar.. Nouja, nu nog 22 maanden.......
  #15  
Oud 27 October 2008, 18:48
TheStijg's schermafbeelding
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 1 October 2008
Locatie: Almere
Berichten: 177
Standaard

Dit is echt pure geldklopperij... Dit is echt diefstal te noemen. Ze verklaren niet waar de kosten vandaan komen, en dit moeten ze eigenlijk wel kunnen doen, anders kan je er niks aan doen als je wr een te hoge rekening hebt...
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Overige kosten T mobile online factuur verschel T-Mobile 225 10 December 2010 20:56
Wat is overige??? yvetskie Archief 2 31 January 2009 14:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:22.