//

Levertijd iPhone enz.

Levertijd iPhone enz. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb nu een T-Mobile prepaid toestel gekocht (Nokia 1209, mijn Nokia 6234 van Vodafone is verdronken). Ik heb het nagevraagd: Ik hoef nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-10-08, 17:09
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard Levertijd iPhone enz.

Hallo,

Ik heb nu een T-Mobile prepaid toestel gekocht (Nokia 1209, mijn Nokia 6234 van Vodafone is verdronken). Ik heb het nagevraagd: Ik hoef nu geen €26,25 aansluitkosten te betalen (mijn telefoon koste €25! Haha!) en ik behoud mijn nummer als ik een iPhone koop.

Ik word pas 19 januari 18, dus ik kan geen dag eerder een iPhone kopen. Ik wil hem graag voor mijn verjaardag hebben, dus wanneer moet mijn ma een iPhone kopen, dat hij op mijn verjaardag binnen en klaar-om-te-gebruiken is? En, als het abonnement loopt kan ik deze dan op mijn naam zetten? Want dan ben ik wél handelingsbekwaam.

En, ik wil graag m'n iPhone laten graveren (iRis), is dit mogelijk via Apple of t-mobile?

En, kan ik vanaf de dag dat ik het abonnement heb al gelijk fanatiek 3G gebruiken zonder het op de rekening te zien aan het eind van de maand? (Ik weet dat er een datalimiet is van 250MB, kom je hier snel overheen?).

Laatst gewijzigd door TheStijg; 23-10-08 om 17:29.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Levertijd iPhone 4 Stefan9876 iPhone algemeen 61 21-10-10 16:39
levertijd iPhone 3GS 16 GB Popski Koopinformatie Nederland 31 27-09-10 00:44
iPhone 4 levertijd 4 weken! Fabb3r iPhone algemeen 4 02-07-10 17:03
Levertijd iPhone Reksal Archief 1 25-07-08 10:48
Basis stof over Iphone Unlocken enz.. ! Dazzle Archief 6 23-02-08 20:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:07.