//

T-Mobile kan niet leveren

T-Mobile kan niet leveren discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) T-mobile mag omvallen De maat is vol, zo kan het niet langer! Dat ik de laatste tijd wat last heb van stress is te begrijpen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-08, 19:30
Smisje Smisje is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1
Angry T-Mobile kan niet leveren

T-mobile mag omvallen

De maat is vol, zo kan het niet langer!
Dat ik de laatste tijd wat last heb van stress is te begrijpen. Het is druk op mijn werk, druk in de Gemeenteraad, druk thuis en noem maar op. Maar dat ik volledig over de rooie dreig te gaan door een telefoon is toch te gek voor woorden. Dat komt door T-mobile; een telefonie-provider die het niet voor elkaar krijgt om mij te laten bellen. Ik heb al veel meegemaakt met providers, maar zo bont als deze het maakt is echt onvoorstelbaar.

Sinds 20 september ben ik de trotse eigenaar van het nieuwe wonder dat iPhone heet. De mogelijkheden met dit apparaat zijn er zoveel, dat ik ze hier niet kan opnoemen. Hoewel ik liever geen langdurige contracten aanga voor telefonie of internet, heb ik hiervoor een uitzondering gemaakt en ben ik voor 2 jaar in zee gegaan met T-mobile.
Na een week kreeg ik een brief dat ik mijn oude nummer op 29 september geporteerd zou worden. Vanaf die dag zou ik dus volwaardige klant zijn en alles volop kunnen gebruiken. Niets bleek minder waar....

Eerst bleek er een verkeerd nummer gekoppeld te zijn aan de SIM-kaart. Vervolgens was mijn tijdelijke beltegoed op. Toen waren er problemen met de activatie. Inmiddels heb ik ruim 5 weken mijn telefoon en ben ik nog niet verder dan een "pre-activatie". Ik heb al uren doorgebracht met het bellen naar de helpdesk/klantenservice. Steeds weer krijg ik zo'n vriendelijke, begripvolle, goed getrainde medewerker aan de lijn. Helaas blijken er alsmaar storingen, problemen en andere hobbels te zijn, waardoor mijn abonnement niet kan ingaan. Mijn oude nummer ben ik kwijt en of het ooit goed gaat komen, heeft nog niemand me kunnen vertellen.

Inmiddels heb ik een officiële klacht ingediend, in de hoop dat het abonnement ontbonden kan worden. Mijn onvrede bereikte een nieuw hoogtepunt toen ik de doorlooptijd van klachten te horen kreeg: maar liefst 35 dagen!!! Als ik op mijn werk zo lang zou doen over klachtenafhandeling, kreeg ik een schop onder mijn kont.

Raymond, Mariëlle en al jullie collega's van de klantenservice, jullie zijn zo aardig! Te aardig eigenlijk om bij dat rotbedrijf te werken. Ga toch iets leuks doen en laat die chaos achter je. Jullie hebben een goede training gehad en zijn zeer klantvriendelijk, maar ga daarmee iets doen waarbij je mensen ook echt helpt. Ga bijvoorbeeld bij de Kindertelefoon werken of bij Stichting Correlatie, daar komt al daty begrip vast goed van pas.

Het mag duidelijk zijn: ik nomineer van harte T-mobile om het volgende slachtoffer te worden van de kredietcrisis. Een bedrijf dat zo zijn best doet om klanten weg te jagen verdient het niet om te blijven bestaan!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-08, 19:48
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Ongelooflijk ja..ik snap je frustratie. Soms is het een kwestie binnen zo n grote logge organisatie om net DE juiste persoon te treffen die je verder kan helpen.
Tref je mensen die je als nummertje zien (als onderdeel van hun target) dan kan je uren lullen, maar je schiet er niets mee op.

Maar je wilt nu je contract ontbinden en je iPhone kwijt raken? pff ik moet er toch niet aan denken terug te moeten naar een samsung omnia ofzo
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #3  
Oud 26-10-08, 19:52
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Smisje, helaas ben je een van de velen. Dat de klachtentermijn 35 dagen is kan maar 1 ding betekenen...je bent niet de enige. Het wordt echt een kwestie van achteraan sluiten en uitzieken.

Geduld is ook hier een belangrijke eigenschap. Zelf heb ik daar ook onvoldoende van want ik wacht inmiddels 6 weken op de afwikkeling van mijn contract ontbinding.

Ik ben inmiddels overgestapt op een buitenlandse iPhone met een contract bij een andere Telco, en dat had ik eerder moeten doen.....
  #4  
Oud 26-10-08, 20:46
klaverentwee's schermafbeelding
klaverentwee klaverentwee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 194
Standaard

Ik heb eenzelfde situatie gehad bij het unlocken van mijn iPhone voor orange sim. Nadat het me was toegezegd heb ik nog vier weken (en vijftien telefoontjes) kunnen wachten.
__________________
"Photography is more than a medium for factual communication of ideas. It's a creative art." (Ansel Adams)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan niet bellen na officiële unlock t-mobile fkleine Unlock 1 09-06-09 19:26
Orange werd T-mobile, kan nu niet inloggen. Help? Cdrazar Odido (T-Mobile) 3 12-01-09 13:54
T-mobile unlocked toestel 999€ maar kan niet bellen ALain997 Unlock [archief] 17 11-12-07 12:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:53.