//

overgang orange naar t-mobile

overgang orange naar t-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik ben al ruim een maand in het bezit van een iPhone. Maar aangezien mijn huidige orange abbo nog niet afgelopen was heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-11-08, 00:36
Flyest Flyest is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 11
Unhappy overgang orange naar t-mobile

Hallo iedereen,

Ik ben al ruim een maand in het bezit van een iPhone.
Maar aangezien mijn huidige orange abbo nog niet afgelopen was heb ik mijn orange sim tot nu toe in mijn iPhone gebruikt. 1 november gaat mijn nieuwe t-mobile abbonement in, dus ik probeer net even of die het al doet, zodat ik morgenochtend gelijk op mijn nieuwe abbo zit. Maar hij geeft 'geen service' aan, ondanks dat ie het t-mobile netwerk wel vind, als ik er op klik zegt ie dat het een beperkte service is of iets dergelijks. Ik kan me ook nog niet aanmelden voor mijn t-mobile, want hij zegt dat mijn nummer (nieuw nummer van t-mobile) niet bestaat.

Ik vind dit een beetje vreemd aangezien ze in de t-mobile shop tegen mij zeiden dat de sim met wat beltegoed geleverd werd en ik die gelijk zou kunnen gebruiken? Nu probeer ik het vanavond pas met mijn nieuwe sim en het werkt niet?

Ik kan natuurlijk best wachten tot morgen, maar ik ben bang dat er weer is iets is fout gegaan en als ie het morgen niet doet, wil ik gelijk actie kunnen ondernemen. Dus zijn er meer mensen die hier last van hebben gehad?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-08, 15:40
steefgti steefgti is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 22
Standaard

Wat je in de winkel is verteld, dat klopt, er staat een soort beltegoed op.
Zou kunnen dat het beltegoed maar beperkt houdbaar is na het uitlopen van de winkel, maar zover ben ik niet op de hoogte, maar deze is wel zo op, en daarna houdt de lol op totdat je abbonement ingaat.

morgen gewoon afwachten, en niet gaan piepen om 12uur dat hij het niet doet, bij was het ook pas smiddags dat het werkte, en je niet aan kunnen melden op t-mobile dat klopt, dat werkt ook pas op dag van ingang van je abbo, had mijn iphone besteld via noodprocedure, dus niks kunnen volgen via internet, en heb deze mogelijkheid toen ook uitgeprobeert, welke dus niet werkt, enige wat je nu nog kan doen, is geduldig wachten tot je abbo etc inwerking gaat......

succes...
  #3  
Oud 03-11-08, 10:15
papegaai01 papegaai01 is offline
• iOS 13.2.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 65
Standaard

Ik heb hetzelfde gehad met de overgang van Orange naar T-Mobile. Na een aantal uur was het goed en kon ik gebruik maken van mijn T-Mobile abonnement. Even een beetje geduld.
  #4  
Oud 10-11-08, 11:45
loiz loiz is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Unhappy iphone nog even bij Orange

Ik ben ook overgestapt van Orange naar Tmobile..en ook ik moet nog even wachten tot mijn abbo bij Orange is afgelopen. Bij het aanschaffen van mijn iphone, was mij echter verteld dat ik meteeen over kon, en niet hoefde te wachten...Helaas was dat niet het geval, en heb ik een maand met mn mooie nieuwe iphone niets kunnen doen....

Tmobile heeft toen een leuke truuk uitgehaald, en hem simlock vrij gemaakt, waardoor ik met mijn orange kaart kan bellen...en internetten...
Natuurlijk was ik heel blij..

Alleen...ik had maar beter niet kunnen internetten, want mijn Orange rekening, die ik nog tot half december heb, is nu opgelopen tot 300 euro!!!

Hadden ze me wel eens voor mogen waarschuwen!

Iemand hier dit al ooit aan de hand gehad? En is er toen een schikking gekomen??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na overgang T-mobile->KPN geen internet, wel 3g tomdk KPN 2 15-05-11 18:43
overgang van 3GS naar 4... WDJ iPhone Apps 1 25-08-10 08:26
iPhone: Overgang naar Ios4 mssh Jailbreak 0 12-07-10 13:06
activeren iphone bij overgang naar t-mobile fotofotofoto Odido (T-Mobile) 4 01-12-08 11:23
overstap orange naar t-mobile Chris03 Odido (T-Mobile) 6 23-09-08 21:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:40.