iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   krijg geen internet, help aub! (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/24575-krijg-geen-internet-help-aub.html)

iDavid 02-11-08 00:20

krijg geen internet, help aub!
 
Hallo,

Ik heb hier een iPhone 3G met een tmobile lock erop, ik kan mijn eigen Tmobile abonement er niet in stoppen zonder Yessim. Die heb ik dus gekocht.

Maar nu kan ik nog niet op internet, ik heb wel een internet abo bij tmobile. web 'n walk.

Er staat ook geen 3G in beeld, ik schijn wat te moeten instellen. Maar wat, en waar?

wie weet het? bedankt

iphonegeiler 04-11-08 01:14

Kun je je tmobile kaartje der niet in stoppen zonder Yessim. Ik weet niet veel van iphone want k moet mijne nog krijge:P maar is Yessim geen unlock methode die je alleen moet gebruiken als je GEEN tmobile wilt gebruiken volgens mij heb je iets verkeerd gedaan

iDavid 04-11-08 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphonegeiler (Bericht 213200)
Kun je je tmobile kaartje der niet in stoppen zonder Yessim. Ik weet niet veel van iphone want k moet mijne nog krijge:P maar is Yessim geen unlock methode die je alleen moet gebruiken als je GEEN tmobile wilt gebruiken volgens mij heb je iets verkeerd gedaan


Nee zonder Yessim krijg ik gewoon geen verbinding! Maar het klopt toch dat er een tmobile simlock op zit, dat je alleen het abonemment van iPhon er in kan doen?

King1987 04-11-08 10:21

Nou, er zijn mensen waarbij het gewoon doet. Ik zou zeggen, probeer het gewoon. Nooit geschoten is altijd mis. Er kan toch niet fout gaan.

Succes :D

iDavid 04-11-08 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 213244)
Nou, er zijn mensen waarbij het gewoon doet. Ik zou zeggen, probeer het gewoon. Nooit geschoten is altijd mis. Er kan toch niet fout gaan.

Succes :D


Je bedoelt dat ze gewoon 3G krijgen met op een TMobile iPhone? Welke provider hebben ze dan? ik heb gwn sim only van tmobile.

Toch daar dat ik dan alsnog een yessim moet kopen...

King1987 04-11-08 12:11

Heb je al daadwerkelijk geprobeerd om je simkaart in je iphone te gebruiken zonder yesssim? Ik bedoel, volgens mijn, mocht je Iphone de simkaart accepteren (tmobile) kan je ook gewoon 3G gebruiken. De verschillende abo's kan een Iphone echt niet herkennen. (er is tegenwoordig ook nl preypaid ;))

Succes :D

iDavid 04-11-08 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 213275)
Heb je al daadwerkelijk geprobeerd om je simkaart in je iphone te gebruiken zonder yesssim? Ik bedoel, volgens mijn, mocht je Iphone de simkaart accepteren (tmobile) kan je ook gewoon 3G gebruiken. De verschillende abo's kan een Iphone echt niet herkennen. (er is tegenwoordig ook nl preypaid ;))

Succes :D


ja ik heb ook mijn sim kaart zonder yessim erin gedaan, maar dan krijg ik geen bereik.

toothpickt 04-11-08 15:41

Je hoort alle sims van T-Mobile en of Orange erin te kunnen doen en gewoon te kunnen gebruiken.
Wellicht dan je foon ff resetten.

iDavid 04-11-08 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toothpickt (Bericht 213371)
Je hoort alle sims van T-Mobile en of Orange erin te kunnen doen en gewoon te kunnen gebruiken.
Wellicht dan je foon ff resetten.


Hoezo ook van Orange?

Is er iemand die een TMobile sim only abonemment in een tmobile locked iPhone heeft gedaan? zo ja, werkt het?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:48.