iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Nog nooit rekening van T-mobile gehad (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/24781-nooit-rekening-t-mobile-gehad.html)

KoenvW 05-11-08 22:21

Nog nooit rekening van T-mobile gehad
 
Hallo,

Ik heb vanaf de eerste dag de Iphone 3G, en staat op mijn ouders naam omdat ik geen 18 ben. Gister kwam mn moeder met de melding dat ze nog nooit een rekening van T-mobile heeft gehad, we hebben alles gecontrolleerd en het klopt...

Wat moet ik hier mee, gewoon t-mobile bellen? Ik ben bang dat we dan alle maanden in een keer moeten betalen en daar heeft mn moeder niet zo'n zin in.... Ohja voor de duidelijkheid ik betaal mn moeder wel hoor zo'n verwend kreng ben ik niet :p



Koen

Vsteegman 05-11-08 22:25

gewoon lekker niks doen, hun fout;)

Yzord 05-11-08 22:27

Nou ik zou maar bellen als ik jou was want anders mag mams na een jaar bijv. een nog grotere mep betalen. Want betalen zul je, don't worry ;)

Vsteegman 05-11-08 22:55

nee hoor, ik ken iemand die heeft een jaar lang gratis kunnen bellen internetten alles en heeft niks betaald. Gewoon het volgende jaar een nieuw abbo afgeslote en toen wel rekening binnen gekregen. Nooit meer wat over gehoord.

midego 05-11-08 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vsteegman (Bericht 213975)
nee hoor, ik ken iemand die heeft een jaar lang gratis kunnen bellen internetten alles en heeft niks betaald. Gewoon het volgende jaar een nieuw abbo afgeslote en toen wel rekening binnen gekregen. Nooit meer wat over gehoord.

Dus omdat 1 iemand dat heeft betekend dat dat het ook zo gebeurt bij T-Mobile, natuurlijk erg DOM!

M1ch3l 06-11-08 00:05

Als jij je moeder betaald zit ze dus alles op te maken? Omdat ze het bedrag niet 'in 1x wil betalen' :') Waarom niet? Als het goed is heb jij haar toch voldoende geld gegeven.

Maargoed als jullie in de bijstand zitten kun je natuurlijk een jaar het geld opzij zetten en dan wachten. Mocht je ermee wegkomen heb je het geld, zo niet dan heb je het iig opzij gezet en kun je het alsnog zonder moeite betalen.

KoenvW 06-11-08 09:37

Dus, gewoon afwachten en zorgen dat we wat geld hebben liggen? Zou wel lekker zijn als we nooit wat hoeven te betalen :p

mattmcmike 06-11-08 10:09

Goeiedag,

ik ben van t-mobile. Uw klantnummer alstublieft! ;)

Nee hoor flauw grapje

ninobeukeveld 06-11-08 12:58

ik heb ook nog nooit een rekening gehad van T-Mobile.
maar als ik op mijn T-Mobile kijk op internet en dan kijk bij mijn facturen dan staat daar wel gewoon alles.

Yzord 06-11-08 13:16

Ach ze weten je toch wel te vinden, al is het 2 jaar erna nog.

Robkro 06-11-08 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ninobeukeveld (Bericht 214080)
ik heb ook nog nooit een rekening gehad van T-Mobile.
maar als ik op mijn T-Mobile kijk op internet en dan kijk bij mijn facturen dan staat daar wel gewoon alles.

Weet je dan zeker dat het niet automatisch van je rekening wordt gehaald?

ninobeukeveld 06-11-08 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robkro (Bericht 214154)
Weet je dan zeker dat het niet automatisch van je rekening wordt gehaald?

jawel, maar je facturen wat je al betaald heb staat daar bij my T-Mobile

M1ch3l 06-11-08 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ninobeukeveld (Bericht 214172)
jawel, maar je facturen wat je al betaald heb staat daar bij my T-Mobile

En daar staat betaald bij? Dan is het gewoon van de rekening afgeschreven denk ik. Gaat automatisch ik krijg ook geen brieven meer thuis.

ninobeukeveld 06-11-08 18:28

nee, dat staat er niet bij, maar dat kan je op je bankafschrift zien.
en een factuur betekent dat je het al betaalt heb volgens mij :P

Pete.Z 06-11-08 18:54

papieren facturen sturen ze niet,maar je betaald wel gewoon hoor.
Misschien eens kijken op de rekening of er iets is afgeschreven?

KoenvW 19-11-08 19:25

nou ik heb dus vanmiddag gebeld met t-mobile, omdat ik sinds gister niet meer kan smssen en bellen, het schijnt dus dat mijn abbonement nooit geactiveerd is :confused:

nu moet ik dus naar de belcompany omdat zij hun zaakjes niet geregeld hebben... lekker

avdwerf 20-11-08 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KoenvW (Bericht 218615)
nou ik heb dus vanmiddag gebeld met t-mobile, omdat ik sinds gister niet meer kan smssen en bellen, het schijnt dus dat mijn abbonement nooit geactiveerd is :confused:

nu moet ik dus naar de belcompany omdat zij hun zaakjes niet geregeld hebben... lekker

Gewoon je simkaart weggooien, en een KPN abbo ofzo afsluiten? Enige nadeel is dat je dan een ander nummer krijgt... De softwarematige unlock is er bijna dus :)

KoenvW 20-11-08 18:28

hee ja dat is ook nog een optie natuurrlijk, maar dan moeten ze daar wel binnenkort mee komen, ik wil niet de hele tijd zonder bel en sms functie zitten natuurlijk

ninobeukeveld 20-11-08 19:08

je kan ook gewoon een nieuwe sim only koop van tmobile zelf kopen, dan hoef je hem helemaal niet te unlocken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:40.