//

Vodafone wint groot umts-contract met overheid

Vodafone wint groot umts-contract met overheid discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Onderstaand bericht staat op webwereld. T-Mobile had geen kans wegens te weinig dekking. Vodafone wint groot umts-contract met overheid Maandag 10 november 2008, 08:15 - ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-11-08, 15:29
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard Vodafone wint groot umts-contract met overheid

Onderstaand bericht staat op webwereld. T-Mobile had geen kans wegens te weinig dekking.


Vodafone wint groot umts-contract met overheid

Maandag 10 november 2008, 08:15 - Vodafone heeft glansrijk de grootste aanbesteding door gezamenlijke overheden voor mobiele data via umts gewonnen. KPN heeft het nakijken.

Het ging om de laatste aanbesteding in het kader van OverheidsTelecom 2006, kortweg OT2006, het tweede grote meerjarige overheidsproject voor aanbesteding van telecomdiensten en apparatuur door gezamenlijke overheden.

Tientallen miljoenen euro's
Officieel luidt de uitslag dat Vodafone is geselecteerd voor 'de percelen Machine- en Personeelsaansluitingen' en dat KPN is geselecteerd voor het perceel 'Backup Mobiele Machineaansluitingen'. Praktisch gezien komt dit erop neer dat Vodafone de tender wint voor umts-gebruik voor het verbinden van apparatuur, bijvoorbeeld bij bruggen en bewegwijzering van Rijkswaterstaat. Voor deze verbindingen van apparatuur mag KPN de back-ups leveren.

Het gaat om een contract voor twee jaar, tot eind 2010, met twee keer een optie voor verlenging met een jaar. Gezamenlijk gaat het om enkele tienduizenden aansluitingen, voor een omzet die mogelijk oploopt tot enkele tientallen miljoenen euro's.

T-Mobile deed niet mee
Vodafone en KPN waren de enige inschrijvende partijen. Van de drie overige umts-vergunninghouders is Telfort opgekocht door KPN en Orange door T-Mobile. T-Mobile achtte zich bij voorbaat kansloos om te voldoen aan de strenge eisen van onder meer dekking, bereikbaarheid, beveiliging en ondersteuning van OT2006.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-11-08, 16:39
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Thja dat t-mobile niet het beste is dan ben ik nu ook achter.. Dan was mijn vodafone idd beter maar ja. Ik denk dat ik na deze 2 jaar ook weer mooi over stap als er niks veranderd bij t-mobile
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone contract ondertekenen gruttepier Vodafone 9 15-12-10 15:04
Hoe krijg ik Edge werkend met een Vodafone UMTS abo? Richard2008 Vodafone 2 20-05-08 21:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:57.