iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   web 'n walk card gebruiken (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/24994-web-n-walk-card-gebruiken.html)

jefjef 10-11-08 18:39

web 'n walk card gebruiken
 
Ik heb een iPhone met een abo van T-Mobile, nu wil ik een duo sim kopen en deze samen met een z.g.
T-Mobile Web 'n Walk card gebruiken om via mijn laptop te kunnen internetten. Zal dat lukken? en mag dat dan ook?

Blackherrie 10-11-08 19:39

nee dat mag niet.. Maar werkt wel ;)
Heb dit zelf ook via duo sim. Echter fungeert hier een n95 via bleutooth voor internet op een mac.
Je moet het gewoon beperkt houden, niet te grote bestanden downloaden. Anders gaat het opvallen. Zolang je het normaal gebruikt valt daar geen hond over. Deed dit ook al bijna een jaar met vodafone. zorg dat ik rond de 200 mb bleef per maand. Dan gaan er geen bellen rinkelen ;)

jefjef 10-11-08 20:13

Oke dank je!;)

vlijmen 26-12-08 03:51

Hallo jefjef & Blackherrie,

Ik ben hier ook naar aan het kijken omdat het natuurlijk ideaal zou zijn om af en toe via 3G te kunnen wanneer ik in de trein zit. Kunnen jullie mij misschien op weg helpen? Ik weet namelijk niet of ik een web 'n walk stick van marktplaats kan bestellen en of dit dan altijd de goede is?

En hoe hebben jullie een duo-sim op jullie iphone abbonement gekregen. Doen ze dit gewoon of welke reden hebben jullie opgegeven?

Alvast heel erg bedankt!

InternetRebel 26-12-08 11:13

Het hangt van je abonnement af of dit mag of niet. Ik heb een "oud" abonnement met web-n-walk verlengt en daar een duo-SIM bij genomen toen ik de iPhone kreeg. In mijn voorwaarden stond/staat niets over het gebruik van het abonnement op de laptop en ik kreeg er twee jaar geleden zelfs een CD met software en instructies bij om mijn telefoon als modem te kunnen gebruiken. Doe dat nu nog steeds omdat ik bij het verkrijgen van de iPhone geen nieuwe voorwaarden heb ontvangen en ook geen officieel "iPhone Abonnement" heb. Ik mis bijvoorbeeld ook de Visual Voicemail om die reden.

In de voorwaarden van het "iPhone Abonnement" staat blijkbaar echter iets dat je dit allemaal NIET mag.

Je kan het trouwens hoe dan ook wel doen. Enige verschil is alleen dat T-Mobile dus het "recht" heeft om er over te klagen als je je niet aan de voorwaarden van je contract houdt.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmen (Bericht 234825)
En hoe hebben jullie een duo-sim op jullie iphone abbonement gekregen. Doen ze dit gewoon of welke reden hebben jullie opgegeven?

Ik heb het gewoon telefonisch geregeld en had het pakketje een paar dagen later in de bus. Vervolgens moest ik bij ontvangst nogmaals bellen om te laten weten dat ik de nieuwe SIM kaarten ging gebruiken zodat ze deze aktief konden maken en mijn oude SIM kaart uitschakelen. Daarna zit je ongeveer 10 minuutjes zonder telefoon omdat de boel even moet worden omgezet.

klaverentwee 28-12-08 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blackherrie (Bericht 215400)
nee dat mag niet.. Maar werkt wel ;)
Heb dit zelf ook via duo sim. Echter fungeert hier een n95 via bleutooth voor internet op een mac.
Je moet het gewoon beperkt houden, niet te grote bestanden downloaden. Anders gaat het opvallen. Zolang je het normaal gebruikt valt daar geen hond over. Deed dit ook al bijna een jaar met vodafone. zorg dat ik rond de 200 mb bleef per maand. Dan gaan er geen bellen rinkelen ;)


Deden ze bij jou niet moeilijk over het bestellen van de duosim?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:18.