//

Dekking Amerika

Dekking Amerika discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Net terug van een trip door het noordoosten van Amerika. Echt vaak een slecht bereik gehad. Op de dekkingskaart van Tmobile wordt dat ook wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-11-08, 14:07
Red_princess Red_princess is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 20
Standaard Dekking Amerika

Net terug van een trip door het noordoosten van Amerika. Echt vaak een slecht bereik gehad. Op de dekkingskaart van Tmobile wordt dat ook wel duidelijk al is de dekking in realiteit nog slechter dan het kaartje al aangaf.
Wij dachten geen probleem, dan wissel je toch even naar een ander zoals AT&T. Niet dus!
Heb net Tmobile gebeld en die zeggen dat je op de Iphone niet kan wisselen van provider.
Klopt dat? En als 't klopt dan is de Iphone dus waardeloos om mee te nemen op vakantie......
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-08, 18:25
UtregCity UtregCity is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

Vlgs mij bedoelen ze dat je niet een sim van een ander in de iPhone kunt plaatsen. Dat werkt niet.

Maar overschakelen naar een andere provider, kan wel degelijk! Gewoon bij instellingen kiezen voor de beste/sterkste provider. Heb ut in Frankrijk (Orange 3G) en Spanje (Telefonica 3G) gedaan. Ging prima! Let wel op als je gaat browsen, thuis krijg je een aardige rekening gepresenteerd... Maar dat weet je van te voren. Zit niet in je abonnement (voor het buitenland dan).

Overigens is de dekking in de USA veel slechter dan bij ons. Groot land en veel blinde spots. Valt niet mee, om die helemaal dekkend te maken. Als je bv. in NYC bent, is de ontvangst slecht, door de hoge wolkenkrabbers. Daarom lopen ze daar vaak met toestellen met een externe antenne én soms ook met ingebouwd walkietalkie.

Denk zelluf dat je een iPhone op het platteland daar niet moet hebben.
  #3  
Oud 19-11-08, 01:01
Pete.Z Pete.Z is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 110
Standaard

Je kan prima roamen in Amerika,maar wel alleen met providers waar T-Mobile mee samen werkt.
De dekking daar is nou eenmaal een stuk minder dan bij ons,buiten de steden heb je echt honderden kilometers zonder bereik,daar kan ook de iPhone niks aan veranderen.
  #4  
Oud 19-11-08, 12:00
Red_princess Red_princess is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 20
Standaard

Dan zou t aan onze telefoons moeten hebben gelegen, maar wij konden in Amerika abslouut niet roamen met welke maatschappij dan ook. Als ik zocht op nieuwe netwerkaanbieders, dan kreeg ik gewoon geen resultaat! Dus ja, dan houdt 't op. En als je dan andere mensen om je heen gewoon ziet bellen, dan weet je dat er wel een provider moet zijn die goed bereik heeft daar.
  #5  
Oud 23-11-08, 23:00
applemoes applemoes is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 1
Standaard Dekking in New York

Mijn vrouw is net met een collega terug uit NY, collega heeft iPhone met Vodafone abbo, mijn vrouw iPhone met T-Mobile, collega prima bereik via AT&T, mijn vrouw geen bereik...

T-Mobile shop in NY; tsja een overzees abbonement, kunnen wij niks mee...

Apple Store: tjsa toestel is op Nederlands ingesteld, kunnen wij niks mee...
  #6  
Oud 24-11-08, 23:19
Pete.Z Pete.Z is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 110
Standaard

Het verschilt per provider,je bent afhankelijk van de partners die ze in Amerika hebben.
Ik zelf koop gewoon een pre paid kaartje daar,maar dan moet je dus wel een telefoon hebben zonder simlock.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? Cupcake Koopinformatie USA 0 26-07-10 17:02
Dekking 3gs v.s. 3g unox Odido (T-Mobile) 6 30-06-09 16:23
dekking superjacky Odido (T-Mobile) 19 24-04-09 15:30
Zeeland, 3G dekking? Bolus Odido (T-Mobile) 6 26-11-08 11:43
3g dekking in aalsmeer? Boy van Baal iPhone algemeen 1 26-10-08 21:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:36.