//

Legale unlock door T-Mobile

Legale unlock door T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben toch wel blij dat ik bijna van dit gedoe af ben.. Gisteren mijn simlockvrije 3GS in België opgehaald Wel geluk gehad trouwens dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #341  
Oud 26-09-09, 16:12
Sjef Sjef is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Ergens in Zeeland
Berichten: 43
Standaard

Ik ben toch wel blij dat ik bijna van dit gedoe af ben.. Gisteren mijn simlockvrije 3GS in België opgehaald
Wel geluk gehad trouwens dat daar 3.0.1 op staat en nog geen 3.1
Nu alleen nog ff naar de verkoper van mijn 3G bellen om te kijken of ie T-Mobile wil stalken voor mij..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 26-09-09, 18:36
Sharky Sharky is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 39
Standaard

Probeer het nu maar gewoon... Het is mij ook gelukt en ik weet ook niet waar mijn toestel vandaan komt. Hij was in ieder geval niet gekoppeld aan het T-Mobile abo van mijn vriendin Na het checken van je gegevens vragen ze je EMEI nr en krijg je de instructies.... Wie niet waagt, wie niet wint... Ik ben in ieder geval officieel simlockvrij!
  #343  
Oud 26-09-09, 22:49
Moehaha Moehaha is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Thuis
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Klopt, dat is een combi tussen TM en Apple. De code wordt uiteindelijk vanaf Apple gegenereerd, waarna je iPhone via iTunes wordt unlocked.
Dat mechanisme onder controle krijgen zou toch wel de moeder aller hacks zijn .. zal ook wel naar je gezocht worden, maar je fame is huge.
Anyway, helder.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjef Bekijk bericht
Ik ben toch wel blij dat ik bijna van dit gedoe af ben.. Gisteren mijn simlockvrije 3GS in België opgehaald
Wel geluk gehad trouwens dat daar 3.0.1 op staat en nog geen 3.1
Nu alleen nog ff naar de verkoper van mijn 3G bellen om te kijken of ie T-Mobile wil stalken voor mij..
Uhh .. simlockvrij af-fabriek uit Belgie, dan maakt de OS versie toch niets meer uit (behalve dan evt. ontbreken van een jailbreak) ?
  #344  
Oud 28-09-09, 12:55
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sharky Bekijk bericht
Just try it...

Het toestel mag overigens niet gejailbreaked zijn, anders werkt de procedure niet... Ik moest die van mij eerst restoren en toen lukte het pas...
Onzin. Mijn toestel heeft en had JB, maar is gewoon officieel unlocked door t-mobile (zit nu over het eerst jaar van 2-jarig iPhone abonnement) iTunes zegt gewoon: koppel iPhone los en sluit opnieuw aan. Daarna krijg je de melding dat je toestel simlock vrij is (n.b. de procedure moet je alleen wel met een niet-tmobile simkaart uitvoeren)
  #345  
Oud 28-09-09, 14:15
omdathetmoet omdathetmoet is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 8
Standaard

Ik heb ook een legale (gratis omdat ik al een jaar de iphone heb) unlock van tmobile gekregen na het bekende 070 nummer gebeld te hebben... Alles werkt behalve internet. Iemand een oplossing? Heb de vodafone sim die normaal in mn blackberry9000 zit nu in de iphone maar volgens de iphone heb ik geen abbo op internet..... terwijl met de blackberry ik wel kon internetten
  #346  
Oud 28-09-09, 14:56
postbus31's schermafbeelding
postbus31 postbus31 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Stadskanaal
Berichten: 122
Standaard

T-mobile geeft er nu weer een andere slinger aan: Ik ben geen klant, en heb de iPhone 2e hands gekocht. Een unlock kan via de €120,- prepay kaart optie. Het kost me ook €120,- als het toestel ouder is dan 12 maanden omdat ik geen bonnetje kan overleggen En die bon kan ik ook niet van de vorige eigenaar krijgen aangezien deze naar het buitenland verhuisd is.

Uitgelegd aan TM maar heeft niets geholpen. Geen bonnentje = €120,- voor unlock ook bij een iPhone ouder dan 12 maanden.


Tssss






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omdathetmoet Bekijk bericht
.....maar volgens de iphone heb ik geen abbo op internet..... terwijl met de blackberry ik wel kon internetten
Heb je wel de APN opde iPhone aangepast naar Vodafone?
__________________
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
http://www.postbus31.com
  #347  
Oud 28-09-09, 22:36
plukkie69 plukkie69 is offline
• iOS 13.2.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: breda
Berichten: 6
Standaard

ik wil ook gaan voor een legale unlock van mijn 2 maanden oude 3gs,hij is nu gejailbraked en geunlocked en heeft software 3.0

kan ik als hij legaal geunlocked is nog jailbraken of moet ik daarvoor eerst weer iets anders doen (ik snap het ook allemaal niet zo goed)
  #348  
Oud 29-09-09, 18:21
--koen-- --koen-- is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 43
Standaard

Hallo allemaal,

Ik heb een iphone van iemand over gekocht. en wil deze unlocken via T-mobile. ik heb dr contract gegevens van wie ik heb hem gekocht maar dit is wel een vrouw. Maakt dit uit tijdens het bellen?

Wat vragen ze allemaal? wat is de procedure? en welk nummer moet ik bellen..?
  #349  
Oud 29-09-09, 18:43
--koen-- --koen-- is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 43
Standaard

Net geprobeerd maar gaat helaas niet lukken omdat ik dus een man ben.. straks me vriendin maar eens laten bellen
  #350  
Oud 01-10-09, 20:35
pipo-1998 pipo-1998 is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 115
Standaard

Wat is het nummer en waar is een informatie en handleiding?
__________________
iPhone 2G 8GB, 3G 16GB, 4 32GB, 4S 16GB. iMac 20", 24", 27".
  #351  
Oud 04-10-09, 11:04
sebaba25 sebaba25 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Bij mij is de legale unlock ook gelukt, na een 3.1 upgrade debacle was dit even mijn enige optie.

Het is gelukt via het abonnement van mijn vrouw, het koste me wel 4 belletjes voordat het allemaal geregeld was.
  #352  
Oud 06-10-09, 18:24
pipo-1998 pipo-1998 is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 115
Standaard

maar wat is het nummer en waar is infomatie te vinden
  #353  
Oud 06-10-09, 19:10
macmaccie macmaccie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 71
Standaard

Zie link :

iPhone simlock vrij maken.

Ben sinds gister een gelukkige eigenaaresse van een fonkelnieuwe iPhone, die ik door de verkoper gelijk heb laten unlocken via T-mobile, goed half uur na de uitpakparty m'n iPhone aan iTunes gehangen, en het was voor elkaar
  #354  
Oud 06-10-09, 19:23
McWally McWally is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 26
Standaard hardware unlock t-mobile

Net een heel telefoon relaas gehad met T-Mobile/O2/Apple UK;
Mijn collega heeft een 3GS met 3.1 (per abuis geupdate), was een telefoon met 3.01 software unlock, en gekocht bij een niet apple dealer ergens in NL voor 800 euro!!.
Voordat we 120 euro beltegoed zouden regelen op een T-Mobile prepaid kaart eerst nog voor de zekerheid gebeld met het beruchte 070 nummer. En idd een gelockte iPhone NIET van T-Mobile afkomstig wilden zij wel unlocken met het 120 euro verhaal. Dus ook een tweedehands van een onbekende. MAAR ALLEEN ALS DEZE IPHONE OOK OORSPRONKELIJK VOOR DE NEDERLANDSE MARKT BEDOELD IS. Dit Imei nummer van de iPhone bleek namelijk een O2 nummer uit Engeland en dat konden ze bij t-Mobile eenvoudigweg niet doen omdat de Apple server dit nummer niet als NL zou herkennen en dus zou rejecten.
OK dan Engeland O2 gebeld.. Zijn mogen überhaupt geen enkel toestel unlocken in de UK ook al heb je 10 jaar een abo. Zij verwezen mij door naar Apple UK. En zij zeiden dat de enige die een unlock kan doen de carrier (O2) is. Apple heeft daar geen zeggenschap over. Kortom let op als je een toestel buiten de normale weg om koopt, en zorg dat je alles checkt voordat je tot koop overgaat. EN NIET ZOMAAR UPDATEN. Wat Apple betreft. Ze laten grijze import wel toe, want hoe komen die winkels aan splinternieuwe toestellen en vervolgens het kastje naar de muur spelletje. STELLETJE ARROGANTE APPLE RUKKERS. Dit noem ik dus geen free publicity, mar het toejuichen van hacken/diefstal en piracy, en nu opgezadeld voor hoe lang met een compleet nutteloos zwart kutkastje van 800 euro. Dank je Apple voor alle belachelijke restricties.
  #355  
Oud 06-10-09, 20:02
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Unlock heeft meer te maken met de keuze van de providers en de wet.
  #356  
Oud 07-10-09, 12:51
essie91 essie91 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard

Volgens T-mobile hebben zij mijn toestel niet geleverd, terwijl ik het toestel echt bij de T-mobile store gekocht heb. Nu is dit wel een andere iphone dan mijn originele, dankzij de verzekering. Hoe moet ik hem nu dan simlock vrij maken??
  #357  
Oud 07-10-09, 13:12
Sharky Sharky is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 39
Standaard

Dat zeiden ze bij mij ook, ik heb echter gezegd dat ik wegens reparatie een nieuw toestel heb gekregen, terwijl mijn toestel niet eens bij T-Mobile vandaan komt en ikzelf niet eens een T-Mobile abo heb....
Je moet het allemaal wel overtuigend brengen en niet gaan stotteren, dan gaat het natuurlijk niet werken....
  #358  
Oud 07-10-09, 17:07
essie91 essie91 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard

Had nog niet gebeld, had via de site gekeken. Maar bedankt, zal ze een dezer dagen is gaan bellen.
  #359  
Oud 08-10-09, 14:31
joeyg joeyg is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

dus nog even voor de duidelijkheid, ik heb een nieuwe iphone met simlock zonder t-mobile abbonnement, mijn zus heeft een iphone met t-mobile abbonnement en die loopt al 13 maanden, dus als zei belt met haar gegevens en mijn imei nr. zal mijn iphone unlockt worden, of is haar imei nr gekoppeld aan haar abbonnement?
Hoop dat het kan heb ik eindelijk een simlockvrije iphone of ik moet er nog eens 120 euro tegen aan gooien.

gr
  #360  
Oud 09-10-09, 11:03
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Hehe eindelijk deze tropic gevonden.

Ik heb op 26 juni bij belcompany mijn Iphone 3Gs gekocht in NL nu wil ik hem dus graag unlocken, hij is dus wel van T-Mobile zelf.

telefoon nr heb ik nu waar ik heen kan bellen, welke gegevens moet ik hebben als ik ze bel, omdat ik op me werk op dit moment ben is het een beetje moeilijk om me laptop mee te nemen, waar Itunes op staat, kan dit ook later naar een half uur??

alvast bedankt
Reageren

Labels
3gs, iphone, itunes, officieel, t-mobile, unlock, unlock 3g



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: legale unlock T-mobile DE Paraprozac Unlock 8 23-07-11 01:47
iPhone 3G: Iphone 3g, legale unlock??? mpke Unlock 7 23-11-10 21:12
iPhone 3G: Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile? Guest-20180619184752 Unlock 4 25-10-10 01:12
iPhone 3GS: legale unlock vago Unlock 0 06-08-10 20:16
iPhone 3GS: Legale unlock ferrari_2 Unlock 5 17-09-09 18:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.