//

Legale unlock door T-Mobile

Legale unlock door T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja hoor dat is geen probleem, ik heb eindelijk mijn iphone unlockt, legaal via t-mobile gedaan met het abbonement van mijn zus, ze had haar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #361  
Oud 09-10-09, 11:38
joeyg joeyg is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Ja hoor dat is geen probleem, ik heb eindelijk mijn iphone unlockt, legaal via t-mobile gedaan met het abbonement van mijn zus, ze had haar iphone al ruim een jaar, 070 nr gebeld, haar gegevens doorgegeven maar mijn imei nr. die klopte niet volgens t-mobile, gezegd dat iphone in water was gevallen en nieuwe hadden gekregen, vandaar ander imei nr. toen mijn iphone aan itunes gehangen wat ik ruim 1 uur naar het belletje heb gedaan en met half uurtje was het gepiept, eindelijk nu een legale simlockvrij iphone.

groet
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #362  
Oud 09-10-09, 11:46
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

bedankt voor je snelle reactie.

Ik wou hem dus nu eigenlijk maar gelijk gaan unlocken, kan me oom hem morgen mee nemen op vossejacht en de gps gebruiken hij heeft KPN
je hebt ook gelijk mijn andere vraag beantwoord (wat ik later eigenlijk eens een xtje wou vragen) of ik dus ook pas naar een uur kon unlocken ivm op me werk te zitten, en ik hier geen itunes mag gebruiken

Maar ga nu maar unlocken
  #363  
Oud 09-10-09, 11:48
Spons Spons is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 30
Standaard

Ik heb net het bekende 070 nummer gebelt.
Ik heb de factuur.
Ik heb de bon.
Maar ik heb niet het mobiele nummer.

Dus ze mocht de unlock niet uitvoeren.
Misschien ook mijn vriendin maar laten bellen?
  #364  
Oud 09-10-09, 11:55
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Balen zeg pff dat ze er zo'n probleem er van kunnen maken soms.

Ik heb nu ook gebeld ze zijn daar wel snel met opnemen naar de 2de x overgaan had ik een medewerker aan de lijn nu maar hopen dat het goed is verlopen, nu heb ik ook een emailtje gehad met de extra instuctie's wat ik moet doen, hoop dat het om 12 uur het nog werkt dan ben ik echt blij.
  #365  
Oud 09-10-09, 12:17
joeyg joeyg is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Denk er wel om dat je een kpn, vodafoon of telfort simkaart moet hebben, ik probeerde het eerst met tele2 maar dat ging dus niet, daarna met telfort kaart gedaan van mijn vriendin en dat werkte meteen, maar staat ook in de mail dat je 1 van de drie providers moet gebruiken, succes.

gr joey
  #366  
Oud 09-10-09, 13:13
bartvdhoven bartvdhoven is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Standaard

het wordt mij nu nog steeds niet duidelijk met dit topic.

Ik heb zelf geen t-mobile, heb een marktplaats iPhone en gegevens van de verkoper heb ik niet. Kan ik hem nu legaal unlocken of niet? kan dit in een t-mobile winkel of moet ik dit idd perse iemand laten doen die t-mobile klant is. verhalen lopen nogal uiteen... Hoor het graag.

Gr. Bart
  #367  
Oud 09-10-09, 14:12
Spons Spons is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartvdhoven Bekijk bericht
het wordt mij nu nog steeds niet duidelijk met dit topic.

Ik heb zelf geen t-mobile, heb een marktplaats iPhone en gegevens van de verkoper heb ik niet. Kan ik hem nu legaal unlocken of niet? kan dit in een t-mobile winkel of moet ik dit idd perse iemand laten doen die t-mobile klant is. verhalen lopen nogal uiteen... Hoor het graag.

Gr. Bart
De verkoopster zij tegen mij dat als ik geen 06 nummer had zei geen unlock mocht uitvoeren.
Aan de hand van het 06 nummer zien zij de levensduur van de iPhone.
Dit zoen zei niet meer op basis van andere gegevens.
Ook mijn telefoon heb ik gekocht via marktplaats, maar de gegevens heb ik wel.
Dit mocht niet baten...
  #368  
Oud 09-10-09, 14:32
joeyg joeyg is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartvdhoven Bekijk bericht
het wordt mij nu nog steeds niet duidelijk met dit topic.

Ik heb zelf geen t-mobile, heb een marktplaats iPhone en gegevens van de verkoper heb ik niet. Kan ik hem nu legaal unlocken of niet? kan dit in een t-mobile winkel of moet ik dit idd perse iemand laten doen die t-mobile klant is. verhalen lopen nogal uiteen... Hoor het graag.

Gr. Bart
Hoi bart

Je kan hem legaal unlocken maar in jou geval moet je dus een prepay kaart kopen van t-mobile daar 120 euro op storten, t-mobile bellen en dan zeggen dat je wil unlocken, dan kan het maar kost je dus 120 euro.
Of je moet iemand kennen met een t-mobile abbonement die ouder is als een jaar, maar die gene moet wel zelf bellen want ze gaan alle gegevens vragen van die persoon, dan je imei nummer doorgeven en als ze zeggen dat die niet overeenkomt met het abbonement zeg je dat je van de verzekering een nieuwe iphone heb gekregen vandaar nieuwe imei nummer, en dan moet het lukken is mij gister ook gelukt.

succes ermee,

gr joey
  #369  
Oud 09-10-09, 14:50
bartvdhoven bartvdhoven is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Standaard

maar ze kunnen dus niet aan je imei zien hoe oud hij is. ik moet dan zowiezo 120 euro betalen? hoe gierig, die T-mobile! Joey Thanks voor je reactie
  #370  
Oud 09-10-09, 15:04
joeyg joeyg is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Daar zat ik ook nog beetje over in dat het imei nummer van mijn iphone op naam stond van de gene waar ik hem van over heb genomen, maar dat was dus niet het geval, gelukkig

Maar inderdaad heel gierig van t-mobile.

gr
  #371  
Oud 09-10-09, 15:18
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Gierig of niet, je kunt tenminste unlocken.

Als je een AT&T toestel hebt, dus uit de USA, dan heb je pas pech, want zij unlocken dus nooit.
__________________

  #372  
Oud 09-10-09, 15:50
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Yippie me iphone is geunlockt
heb wel perongeluk een half uur mijn iphone uit gezet met mijn eigen simkaart (T-Mobile) er in naar dat ik de juiste mail gelezen had met de handleiding erin stom stom net iets te vlug willen unlocken later wel gelukt naar een half uur en 10 minuten toen het eigenlijk nog niet wou naar dat ik hem uit had gezet met de vodafone sim kaart van me moeder, itunes maar weer opnieuw opgestart en me iphone paar keer aan en uit en de kabel ook.
  #373  
Oud 10-10-09, 13:22
wimpiewinger wimpiewinger is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: vlakbij vliegveldje van Eelde
Berichten: 16
Stuur een bericht via MSN naar wimpiewinger
Standaard

Net gebelt en die meneer zegt dat er niet word verrekent met je beltegoed
je krijgt dus een losse/aparte rekening van 120€
wilde mn beltegoed er aan spanderen die is ondertussen opgelopen tot 350€
blijf wel lekker bij mn flex abbo en laat hem nog verder oplopen +

Laatst gewijzigd door WDS001; 30-10-09 om 23:13. Reden: vriendelijk blijven aub!
  #374  
Oud 12-10-09, 08:40
Sten's schermafbeelding
Sten Sten is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Drachten
Berichten: 31
Standaard

Ik ga denk ik ook maar eens mijn iPhone officieel laten unlocken, aangezien ik hem nu net langer dan een jaar heb.
Is het zo dat als hij eenmaal door T-Mobile officieel ge-unlocked is, je dan altijd firmware updates en jailbreaks kan uitvoeren zonder dat die unlock weer verdwijnt?
Misschien een domme vraag, maar dit wilde ik wel even weten eigenlijk.
  #375  
Oud 12-10-09, 15:37
Oner001 Oner001 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard

Hallo allemaal,

ook ik heb net gebeld met T-Mobile om mijn iphone 3GS te unlcoken.
Helaas was mijn abonnement nog niet geactiveerd (nummerbehoud duurt nog 4 maanden). Dus een prepaid kaartje gekocht opgewardeerd naar 120 euro en weer gebeld. Nu moet ik alsnog 1 tot 5 werkdagen wachten todat ze de unlock code hebben.. (iets met afwerdering op de prepaidkaart...).

Antwoord op vraag van Sten:
Ik heb de vraag gesteld of je telfoon unlocked blijft na het updaten van je Iphone. De beste man gaf aan dat het mogelijk was dat je unlock eraf zou gaan, maar dat je dan kon bellen en dat ze dan kostenloos weer je telefoon unlocken. Je moet wel de zelfde gegevens gebruiken als bij je 1ste aanvraag, dus ook de mobile nummer.
  #376  
Oud 12-10-09, 15:51
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

nee hoor, unlocked blijft unlocked
  #377  
Oud 12-10-09, 16:47
windsurfer79 windsurfer79 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: rdam
Berichten: 17
Standaard

nou ik heb het vreemde meegemaakt

mijn vriendin had voor mij gebeld want die heeft t-mobile of ik de unlock kon krijgen voor mijn iphone,

bij t mobile zeiden ze tegen haar mevrouw u krijgt netjes bericht thuis over ongeveer een week, over hoe en wat de iphone geunlockt moet worden..
ik zo prima geregeld bedankt.

nu ging ik een avond later proberen om mijn iphone te jailbreaken. en ik volg de point to point dingen op die ik her en der lees en stop 3.0.1 7a400 versie er op.
nadat alles gelukt is krijg ik bij i tunes ineens de melding gefeliciteerd u iphone is geunlockt.


toeval of is t mobile zo snel geweest, of is dat de versie waarmee je 3.1 kan unlocken?
  #378  
Oud 12-10-09, 16:58
Oner001 Oner001 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard

Kun je de Iphone jailbreaken voordat ie unlcoked is?
Kan dat geen kwaad tijdens het unlocken?
  #379  
Oud 13-10-09, 17:27
Chane Chane is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 55
Standaard

Hey heb een vraag. Is een andere SIMkaart vereist in order om de unlockprocedure correct te kunnen volgen?

M.a.w. kan ik ook gewoon unlocken zonder een SIMkaart van een ander provider (dus GEEN simkaart in de iphone.)

Want ik heb gewoon geen ander SIMkaart, maar is wellicht handig als ik op vakantie ga bijvoorbeeld.
  #380  
Oud 18-10-09, 19:39
men.mulder men.mulder is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 46
Standaard

Nu wil ik mijn iPhone laten unlocken legaal bij T-mobile, nu heb ik mijn t-mobile 2de hans en hij is 6maanden oud. Moet ik nu echt 120 euro betalen? Ik heb de bon nog wel en daar staat de mobiele nummer op van de vorige eigenaar, zou het daar mee lukken? Is het meer mensen gelukt om op een andere abbo een unlock te krijgen ookal heeft die gene nooit een iPhone gehad?
Reageren

Labels
3gs, iphone, itunes, officieel, t-mobile, unlock, unlock 3g



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: legale unlock T-mobile DE Paraprozac Unlock 8 23-07-11 01:47
iPhone 3G: Iphone 3g, legale unlock??? mpke Unlock 7 23-11-10 21:12
iPhone 3G: Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile? Guest-20180619184752 Unlock 4 25-10-10 01:12
iPhone 3GS: legale unlock vago Unlock 0 06-08-10 20:16
iPhone 3GS: Legale unlock ferrari_2 Unlock 5 17-09-09 18:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:22.