//

Legale unlock door T-Mobile

Legale unlock door T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Je kunt het nr. ook bellen met een gewone telefoon of andere mobiel. Het gaat hun om het imei nummer van de telefoon en het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #421  
Oud 08-11-09, 22:50
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Je kunt het nr. ook bellen met een gewone telefoon of andere mobiel.
Het gaat hun om het imei nummer van de telefoon en het nummer van je prepaid.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #422  
Oud 09-11-09, 00:22
peter1968 peter1968 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @rtin Bekijk bericht
ALs je de prepaid simkaartmethode wilt gebruiken om te unlocken, moet je dan naar dat speciale nummer bellen met een telefoon waar die prepaidkaart inzit, of kan het bijv. ook met de huistelefoon? ik wil nl. precies die 120 euro op die sim zetten, maar dan kan ik niet met dat kaartje gaan bellen.
Bel eerst ff met dat nummer en zet er nou 125 op want anders heb je een risica als erg geen 120 opstaat dan unlocken ze niet!!!!!
120 cq 125 euro kan je het beste in de t mobile winkel doen dat is het veiligst en die doen al die kaarten voor je krassen ze worden er niet vrolijk van maar doen het wel.

succes
  #423  
Oud 09-11-09, 18:05
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Ik heb in de winkel een prepaid kaartje gekocht,daar precies 120 euro opgezet en daarna dat nummer met mijn eigen nr. gebeld.
Geen enkel probleem,dus meer erop zetten is echt niet nodig.
Moet zeggen dat de verkoper bij mij niet moeilijk deed en mij prima heeft geholpen met het opwaarderen van de kaart.

Succes....
  #424  
Oud 10-11-09, 01:02
@rtin @rtin is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 17
Standaard

Vandaag dan eindelijk mijn iphone gehaald
Ik moet zeggen dat ik fantastisch geholpen ben bij T-mobile, kreeg die prepaid simkaart kosteloos van hun, ze hebben 120 tegoed erop gezet met die kraskaarten en er bleek ook al 5 euro op te staan, dus dat komt helemaal goed. Daarna hebben ze het hoofdkantoor gebeld om te melden dat ik mijn iphone wilde unlocken. Nu moet ik 3-5 dagen wachten op een telefoontje, dan kan ik hem unlocken. Ze deden er dus absoluut niet moeilijk over. Waarom ik die 3-5 dagen moet wachten is me niet helemaal duidelijk, maar daar kan ik nog wel mee leven
  #425  
Oud 10-11-09, 12:14
novanoya novanoya is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik begrijp er niets meer van, gisteren gebeld met TB en gezegd dat ik een prepaidkaart gekocht heb voor de unlock, maar kreeg als antwoord dat unlocken niet mogenlijk is omdat mijn abonnement nog niet ingegaan is.
Groet.
  #426  
Oud 10-11-09, 12:17
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door novanoya Bekijk bericht
Ik begrijp er niets meer van, gisteren gebeld met TB en gezegd dat ik een prepaidkaart gekocht heb voor de unlock, maar kreeg als antwoord dat unlocken niet mogenlijk is omdat mijn abonnement nog niet ingegaan is.
Groet.
Staat ook in dit topic, pas unlocken als je abonnement ingaat.

Maar je kunt hem natuurlijk eerst jailbreaken en unlocken
__________________

  #427  
Oud 10-11-09, 18:05
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Ik kan je vertellen dat ik mijn Iphone ook via T-Mobile heb laten unlocken en mijn abbo gaat pas in februari 2010 in.
Dus dat verhaal dat het pas kan als je abbo ingaat is onzin.

@novanoya:

bij de ks van T-mobile zelf kunnen ze je idd niet helpen,je moet echt dat speciale nummer bellen.
Heb het voor je opgezocht hier op de site --> 0703056007.
Via dit nummer moet het lukken,althans bij mij wel.
Ze zijn tot 20.00 's avonds aanwezig

Succes...!
  #428  
Oud 10-11-09, 18:23
novanoya novanoya is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicky75 Bekijk bericht
Ik kan je vertellen dat ik mijn Iphone ook via T-Mobile heb laten unlocken en mijn abbo gaat pas in februari 2010 in.
Dus dat verhaal dat het pas kan als je abbo ingaat is onzin.

@novanoya:

bij de ks van T-mobile zelf kunnen ze je idd niet helpen,je moet echt dat speciale nummer bellen.
Heb het voor je opgezocht hier op de site --> 0703056007.
Via dit nummer moet het lukken,althans bij mij wel.
Ze zijn tot 20.00 's avonds aanwezig

Succes...!
Super bedankt.
Groet.
  #429  
Oud 10-11-09, 18:49
@rtin @rtin is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door novanoya Bekijk bericht
Ik begrijp er niets meer van, gisteren gebeld met TB en gezegd dat ik een prepaidkaart gekocht heb voor de unlock, maar kreeg als antwoord dat unlocken niet mogenlijk is omdat mijn abonnement nog niet ingegaan is.
Groet.
Het moet wel kunnen, gister bevestigd door de medewerkers van T-Mobile. Toen ik in de shop was om mijn abbonnement te regelen ed. hebben ze daarna gelijk de prepaidsimkaart geregeld en een nummer gebeld ( welk nummer weet ik niet, waarschijnlijk een hulplijn van het hoofdkantoor voor shopmedewerkers), waarbij mij werd medegedeeld dat ik over 3-5 dagen gebeld zou worden en dan zou horen hoe ik de telefoon moest unlocken. Waarom ik echter een aantal dagen moet wachten is me nog steeds onduidelijk.
  #430  
Oud 10-11-09, 18:56
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @rtin Bekijk bericht
Het moet wel kunnen, gister bevestigd door de medewerkers van T-Mobile. Toen ik in de shop was om mijn abbonnement te regelen ed. hebben ze daarna gelijk de prepaidsimkaart geregeld en een nummer gebeld ( welk nummer weet ik niet, waarschijnlijk een hulplijn van het hoofdkantoor voor shopmedewerkers), waarbij mij werd medegedeeld dat ik over 3-5 dagen gebeld zou worden en dan zou horen hoe ik de telefoon moest unlocken. Waarom ik echter een aantal dagen moet wachten is me nog steeds onduidelijk.
Mij werd ook verteld dat het 3-5 dagen duurde,terwijl ik eerder in de week iemand sprak die zei dat het binnen 2 uur geregeld zou zijn.
Na een paar dagen,ik had op vrijdag gebeld,op donderdag de week erna het nummer weer gebeld en gevraagd hoe het met de codes stond die ze me toe zouden sturen.
Ik vond het al heel vreemd dat ze die per post zouden versturen en dat bleek dus ook niet zo te zijn.
De dame die ik sprak vertelde me na 1 minuutje wachten dat ie unlocked was en legde me de verdere procedure uit,die ze me tevens toe mailde.
Zou morgen gewoon weer ff bellen en misschien is het meteen gepiept.

Succes
  #431  
Oud 10-11-09, 19:00
@rtin @rtin is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicky75 Bekijk bericht
Mij werd ook verteld dat het 3-5 dagen duurde,terwijl ik eerder in de week iemand sprak die zei dat het binnen 2 uur geregeld zou zijn.
Na een paar dagen,ik had op vrijdag gebeld,op donderdag de week erna het nummer weer gebeld en gevraagd hoe het met de codes stond die ze me toe zouden sturen.
Ik vond het al heel vreemd dat ze die per post zouden versturen en dat bleek dus ook niet zo te zijn.
De dame die ik sprak vertelde me na 1 minuutje wachten dat ie unlocked was en legde me de verdere procedure uit,die ze me tevens toe mailde.
Zou morgen gewoon weer ff bellen en misschien is het meteen gepiept.

Succes
Oke, maar ging jouw T-mobile abonnement direct in, of heb je ook een simkaart moeten kopen en daar geld opgestort dat ze vervolgens af konden schrijven?
  #432  
Oud 10-11-09, 19:01
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @rtin Bekijk bericht
Oke, maar ging jouw T-mobile abonnement direct in, of heb je ook een simkaart moeten kopen en daar geld opgestort dat ze vervolgens af konden schrijven?
Mijn T-Mobile abbo gaat pas in februari 2010 en heb dus ook een prepaid-kaart moeten kopen.
  #433  
Oud 10-11-09, 19:06
@rtin @rtin is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicky75 Bekijk bericht
Mijn T-Mobile abbo gaat pas in februari 2010 en heb dus ook een prepaid-kaart moeten kopen.
Hmm, ik heb net gebeld en ze zeggen dat er gister inderdaad een opdracht tot afschrijving van het tegoed is gedaan, maar dat is nog steeds niet afgeschreven... Ze bellen zodra dat gebeurt is, maar wanneer dat precies is weten ze niet. Dus kennelijk kunnen ze die opdracht niet direct uitvoeren ofzo?
  #434  
Oud 10-11-09, 19:11
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @rtin Bekijk bericht
Hmm, ik heb net gebeld en ze zeggen dat er gister inderdaad een opdracht tot afschrijving van het tegoed is gedaan, maar dat is nog steeds niet afgeschreven... Ze bellen zodra dat gebeurt is, maar wanneer dat precies is weten ze niet. Dus kennelijk kunnen ze die opdracht niet direct uitvoeren ofzo?

Zou idd kunnen dat ze dat niet direct kunnen uitvoeren.
Als je donderdag nog niets gehoord hebt,zou ik vrijdag gewoon weer een keer bellen.
  #435  
Oud 10-11-09, 23:12
RFE RFE is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 32
Lightbulb kosten vh unlocken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicky75 Bekijk bericht
Ik kan je vertellen dat ik mijn Iphone ook via T-Mobile heb laten unlocken en mijn abbo gaat pas in februari 2010 in.
Dus dat verhaal dat het pas kan als je abbo ingaat is onzin.

@novanoya:

bij de ks van T-mobile zelf kunnen ze je idd niet helpen,je moet echt dat speciale nummer bellen.
Heb het voor je opgezocht hier op de site --> 0703056007.
Via dit nummer moet het lukken,althans bij mij wel.
Ze zijn tot 20.00 's avonds aanwezig

Succes...!

Wat ik me afvraag is of het mij nou ook nog 120E gaat kosten? Ik heb mijn iPhone inmiddels alweer een jaar..(ik las namelijk dat dit per zoveel tijd minder ging kosten) ga voor langere tijd naar het buitenland en wil hem dus ook daar kunnen gebruiken.

Ik ben benieuwd.

mvg,

Rutger
  #436  
Oud 10-11-09, 23:28
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Het gaat jou geen geld kosten als ie ouder als een jaar is.
Per 3 mnd. gaat het bedrag omlaag en na een jaar is het gratis.
De prijzen staan ook op de site van T-Mobile en natuurlijk via de zoekfunctie ook op het forum te vinden.
  #437  
Oud 10-11-09, 23:55
RFE RFE is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicky75 Bekijk bericht
Het gaat jou geen geld kosten als ie ouder als een jaar is.
Per 3 mnd. gaat het bedrag omlaag en na een jaar is het gratis.
De prijzen staan ook op de site van T-Mobile en natuurlijk via de zoekfunctie ook op het forum te vinden.
Thanks already. Ja ik heb de telefoon rond september 2008 besteld maar mijn abonnement ging pas op feb 2009 in. Geldt dit dan ook als een jaar? en na zoeken ben ik er niet achter hoeveel het dat per 3 mnd naar beneden gaat...?
  #438  
Oud 11-11-09, 00:05
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Volgens mij geld de ingangsdatum van je abbo dan als richtlijn en is ie pas in februari 2010 simlockvrij.
De prijzen zijn (uit mijn hoofd) geloof ik zo:
0-3 mnd -> 120 euro
3-6 mnd -> 90 euro
6-9 mnd -> 70 euro
9-12 mnd -> 50 euro
en na 12 mnd is het gratis.
Kunt altijd ff de ks bellen,weet je het zeker.

Succes....
  #439  
Oud 11-11-09, 01:09
benBEN's schermafbeelding
benBEN benBEN is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Vleuten
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicky75 Bekijk bericht
Ik kan je vertellen dat ik mijn Iphone ook via T-Mobile heb laten unlocken en mijn abbo gaat pas in februari 2010 in.
Dus dat verhaal dat het pas kan als je abbo ingaat is onzin.

@novanoya:

bij de ks van T-mobile zelf kunnen ze je idd niet helpen,je moet echt dat speciale nummer bellen.
Heb het voor je opgezocht hier op de site --> 0703056007.
Via dit nummer moet het lukken,althans bij mij wel.
Ze zijn tot 20.00 's avonds aanwezig

Succes...!
Thankx ga dit ook maar is even regelen, kan nooit kwaad officieel unlock, handig als de 3gs het even laat afweten .. zo me nummer omzetten
__________________
[B]iPhone 6+ 128 goud, iPad 3 64 wit
  #440  
Oud 14-11-09, 13:42
chrisholman chrisholman is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 36
Standaard Mijn iPhone is nu SIM-lock vrij, officieel door T-Mobile

Heb bericht gekregen van T-Mobile dat mijn iPhone SIM-lock vrij gemaakt kan worden, heb dit nu een week werkende met mijn KPN-kaart van mijn werk, en doet het prima. De tekst uit het mailtje van T-Mobile staat hieronder:

....

Uw iPhone kan nu simlockvrij worden gemaakt.

Het deblokkeren van uw Iphone gaat als volgt:

1. Zet het toestel volledig uit.
2. Plaats een simkaart van een andere provider (bijvoorbeeld van KPN, Vodafone of Telfort) in het toestel.
3. Zet uw toestel aan. Wanneer het Apple logo verschijnt start het toestel goed op.
4. Kies na het opstarten voor ?ontgrendelen? en toets vervolgens de pincode van de desbetreffende simkaart in.
5. Hierna verbindt u het toestel voor een half uur met uw computer met iTunes opgestart. iTunes moet verbonden zijn met internet.
6. Tijdens deze periode kunt u uw iPhone niet gebruiken. Laat dus geen synchronisatie of updates uitvoeren.
7. Na een half uur koppelt u het toestel los en direct weer aan.
8. iTunes geeft aan: "Gefeliciteerd uw toestel is simlockvrij". Indien het toestel een pincode heeft, kan deze nu ingevoerd worden.
9. Linksboven op het scherm verschijnt de naam van uw nieuwe provider. Als dit niet het geval is het toestel nogmaals los en aankoppelen.

Mocht u uw toestel na twee pogingen toch niet simlockvrij kunnen maken, neemt u dan telefonisch contact op met onze afdeling Sim Unlock via het nummer 070 − 305 6007. U kunt bellen van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 20.00 uur.



Met vriendelijke groet,
T-Mobile Netherlands BV



Alexander Hamel
Directeur T-Mobile Klantenservice
Reageren

Labels
3gs, iphone, itunes, officieel, t-mobile, unlock, unlock 3g



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: legale unlock T-mobile DE Paraprozac Unlock 8 23-07-11 01:47
iPhone 3G: Iphone 3g, legale unlock??? mpke Unlock 7 23-11-10 21:12
iPhone 3G: Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile? Guest-20180619184752 Unlock 4 25-10-10 01:12
iPhone 3GS: legale unlock vago Unlock 0 06-08-10 20:16
iPhone 3GS: Legale unlock ferrari_2 Unlock 5 17-09-09 18:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:38.