iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Legale unlock door T-Mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/25562-legale-unlock-door-t-mobile.html)

sjoeii 04-12-08 05:09

Mij helaas ook € 120, maar ik ben wel meteen van al het gezeur af. Ik gebruik het echt hardcore voor mijn werk dus al mijn adressen, telefoonnummers en email staat er in.

Surgeon 04-12-08 06:19

Ik heb ook mijn iPhone door T-Mobile laten unlocken.
Nu wil ik ook mijn iPhone laten jailbreaken.

Kan ik dat het beste doen met behulp van Quickpwn of Pwage?

sjoeii 04-12-08 07:03

Zie hier
https://forum.iculture.nl/f14/i...one-2g-3g.html

yocko 18-12-08 11:32

ik heb mijn iphone gejailbreakt
 
maakt dat iets uit? als t-mobile m unlockt, blijft ie unlocked ondanks die jailbreak... heeft iemand ervaring? wil hem niet eerst weer unjailbreaken want ik wil neit over naar de nieuwe baseband

iScorpio 18-12-08 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yocko (Bericht 232186)
maakt dat iets uit? als t-mobile m unlockt, blijft ie unlocked ondanks die jailbreak... heeft iemand ervaring? wil hem niet eerst weer unjailbreaken want ik wil neit over naar de nieuwe baseband

Als je hem officieel laat unlocken door T-Mobile dan blijft hij ook unlocked. Dan maakt het niet uit of je nog een jailbreak toepast of niet.

Maar je kan ook gewoon herstellen met de 2.0 of 2.1 firmware. Deze zijn te vinden in onze WiKi onder Firmware.

thefreeze 07-01-09 13:17

T-Mobile (gebeld met normale helpdesknummer) vertelt mij zojuist dat ze het niet doen "omdat zij 900 euro inkoop voor die toestellen betalen en dan zelfs met de 120 euro kosten er verlies op lijden" (ja, dat is mij echt gezegd!). Toen dacht ik nog: ga ze dan bij de MediaMarkt in Belgie kopen, dan ben je goedkoper uit :-)

Toen het 070 nummer gebeld en die heeft de SIM-un-lock gewoon geaccepteerd.

Vanavond andere SIM er in, even aan iTunes hangen en dan na een half uurtje loskoppelen/weer aansluiten en dan schijnt het geregeld te zijn.

thomas 08-01-09 12:26

Tja, dat is ons probleem toch niet? Of hun wel of niet winst maken op de iPhone?

Kneipmeister 21-03-09 12:31

Levert een legale unlock via T-Mobile problemen op wanneer de Iphone al gejailbreaked is? Iemand een idee?

denzell86 21-03-09 21:19

Ik heb mijn iphone welke gejailbreaked was en was voorzien van de nieuwste firmware en baseband, vandaag door T-mobile laten unlocken. Levert dus geen problemen op Kneipmeister..!

Wolffy 22-03-09 23:13

Ik heb een paar dagen geleden ook gebeld met TMOBILE.
Deze wisten mij te vertellen dan ik hem voor 90 euro kon unlocken.
Dit kon ik doen door gewoon een Tmobile-shop te bezoeken en te betalen.

Dit heb ik overigens nog niet gedaan.
Ik heb zelf geen T-Mobile abo, misschien nog wel ergens een Pre-Paid kaart.

Dit post ik omdat ik hier allemaal dingen hoor, dat het niet mogelijk is zonder Tmobile abbo?

ButcherJF 23-03-09 07:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wolffy (Bericht 269738)
Ik heb een paar dagen geleden ook gebeld met TMOBILE.
Deze wisten mij te vertellen dan ik hem voor 90 euro kon unlocken.
Dit kon ik doen door gewoon een Tmobile-shop te bezoeken en te betalen.

Dit heb ik overigens nog niet gedaan.
Ik heb zelf geen T-Mobile abo, misschien nog wel ergens een Pre-Paid kaart.

Dit post ik omdat ik hier allemaal dingen hoor, dat het niet mogelijk is zonder Tmobile abbo?

Dat zou mooi zijn, maar ik twijfel erg of het inderdaad zo gaat als je zegt.
Iemand die een officieel i-abonnement heeft bij TM betaalt max. € 120,= om zijn -via TM verkregen- iPhone te laten unlocken. Pas nadat de eerste 3 abonnementsmaanden voorbij zijn betaal je dan € 90,=.

Ik denk dat de helpdeskmedewewerker er vanuit ging dat je bij TM een abonnement hebt dat al minimaal 3 maanden loopt.

Probeer maar eens bij een TM-shop. Ik hoor hier namelijk ook allemaal dingen over de kwaliteit van de adviezen van de TM-helpdesk.

En: mocht het inderdaad toch zo gaan als jij zegt, post je ervaringen dan vooral hier. Vermeld ook even bij welke shop dit gelukt is. Ik voorspel een run op TM van forumleden met de nieuwste baseband ;)

devilion 23-03-09 12:38

ik heb mijn iphone 16gb tweede hands gekocht via marktplaats en die jongen zij dat hij hem uit buitenland had is het dan ook nog mogelijk om deze dan via tmobile te laten sim unlocken?

MikMakMan 23-03-09 14:58

Kan aan mij leggen maar als hij hem uit het buitenland heeft gehaald en er in Nederland mee heeft kunnen bellen is hij toch al simlockvrij?

devilion 23-03-09 17:51

hij zei dat hij hem uit het buitenland had maar firmware stond op 2.2.1 en was locked dus heb ik een rebel sim gekocht en toestel deed prima van af vorige week dinsdag maar sinds gister in de trein in 1 keer me vodafone weg en kwam de melding geen service heb alles al geprobeerd wat ik kon vinden op de forums hier,maar ik krijg me provider niet meer terug. dus wil hem gewoon unlocken wil best 120 euro betalen. maar weet dus niet of dat kan.

slaven84 23-03-09 20:01

Ik heb een gelockde T-Mobile Iphone van iemand anders overgekocht. Mijn vraag is kan ook iemand anders behalve de vorige eigenaar de Iphone door T-Mobile laten unlocken?

cougar 23-03-09 20:32

Nee, dat kan niet. Alleen de eigenaar van de t-mobile iphone met bijbehorend contract kan de iphone laten unlocken.

Wolffy 24-03-09 21:20

Hallo,

Vandaag heb ik mijn Iphone laten unlocken.
Een vriend van mij heeft een Iphone abo van Tmobile.
Hem heb ik laten bellen, enzz. enz....

Ze deden moeilijk omdat zijn IMEI nummer niet overeen kwam met het systeem. Toen met een verhaaltje, er toch uitgekomen.
Daarna ff 30 min in Itunes en VOILA!!

UNLOCKED !!!:D

savarize 29-03-09 15:11

Is het mogelijk om aan t-mobile aan te geven dat ik heb mijn iphone3g aan iemand anders heb gegeven, zodat IMEI nummer niet meer met mijn contract gebonden is?

Ik wil niet dat andere persoon de unlockservice van tmobile belt en IMEI nummer doorgeeft, en dat ik 120 euro moet betalen.

MaartenW 30-03-09 09:32

ook een vraag,

als ik de Iphone laat unlocken door t-mobile kan ik dan ook upgraden naar 3.0 van de zomer???

UZW 30-03-09 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaartenW (Bericht 272551)
ook een vraag,

als ik de Iphone laat unlocken door t-mobile kan ik dan ook upgraden naar 3.0 van de zomer???

Ja, dat heeft er niets mee te maken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:58.