//

Legale unlock door T-Mobile

Legale unlock door T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Timgio Ja dat is waar.. Ik ga het er maar op wagen Ja ik weet het 80% zeker dat me wifi ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #921  
Oud 07-06-10, 15:38
raoul4life raoul4life is offline
• iOS 8.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timgio Bekijk bericht
Ja dat is waar.. Ik ga het er maar op wagen
Ja ik weet het 80% zeker dat me Wi-Fi chip kapot is.. ik heb al van alles geprobeerd maar niks werkt.. Netwerkinstellingen herstellen ook niet.. Hij vind nergens meer Wi-Fi netwerken.. ik kan het op een of andere vage maniet ook niet meer aanzetten in bossPrefs.. misschien dat dat er iets mee te maken heeft??

miss dat het softwarematisch stuk is en dat je Wi-Fi het weer doen als je iphone weer helemaal leeg is maar dat weet ik niet zeker.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #922  
Oud 07-06-10, 15:41
Timgio Timgio is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raoul4life Bekijk bericht
ik had gewoon een reservekopie gemaakt via itunes toen had ik al me contacten nog.
en sowieso ff je contacten op je sim kopieren dan kan je altijd nog kopieren van je sim naar je iphone
ja maar hoe kan je dat doen.. volgens mij kun je alleen sim contacten importeren maar niet je contacten op je simkaart zetten.. Hoe zit dat nou met dat reservekopie eigenlijk?? Als ik een update doe en ik ben me contacten kwijt moet ik dan herstellen doen ofzo??
  #923  
Oud 07-06-10, 16:23
raoul4life raoul4life is offline
• iOS 8.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 113
Standaard

idd ik zie het in me iphone ook importeer contacten.

maar een reservekopie bewaard je contacten en dat kan je vinden waar ook staat herstellen of bijwerken in itunes
  #924  
Oud 08-06-10, 07:21
meesje meesje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 16
Standaard

Op 5 juni is mijn iPhone (3G 8gb) 1 jaar geworden. Afgelopen zondag heb ik naar T-Mobile (info@t-mobile) een email gestuurd met daarin de vraag om mijn telefoon te unlocken. Ik heb hierbij alleen het IMEI nummer doorgegeven, niet mijn telefoonnummer, aangezien ik geen T-Mobile klant ben, en ook niet de 1e eigenaar van het toestel.

Hierop heb ik een nette (wel redelijk) standaard email ontvangen met daarin de vraag of ik eerst wil uitproberen of mijn toestel wel voorzien is van een simlock ("vanaf 2008 worden veel toestel zonder simlock afgeleverd...."). Natuurlijk is de iPhone voorzien van een simlock! OK, dat daar gelaten. Verder werd me gevraagd contact op te nemen met 0624001200 (klantenservice).

Dit nummer heb ik gebeld. Wederom netjes te woord gestaan. Echter deze dame moest me doorverbinden naar een andere afdeling en toen begon de ellende. Deze mevrouw was vrij bod en wilde, aangezien ik niet de 1e eigenaar ben, mij de procedure gaan uitleggen over hoe het toestel te unlocken middels een t-mobile prepaid kaart. Toen heb ik gezegd dat dit tegen de wet is, na 1 jaar is wettelijk geregeld dat een toestel simlock vrij gemaakt moet worden. Hierop kreeg ik een boze reactie dat dit bij een iPhone anders is (jaja.....). Uiteindelijk heb ik het gesprek beeindigd.

Toen maar weer een mail gestuurd naar info@t-mobile.nl en bovenstaande verhaal gedaan. Hierop een reactie ontvangen waarin me gevraagd werd door te geven: model+type telefoon, IMEI, email adres en het mobiele telefoonnummer. Deze gegevens heb ik doorgegeven en als mobiele nummer heb ik, voor de zekerheid, het t-mobile prepaid telefoonnummer van mijn vriendin vermeld. Niet geschoten, is altijd mis.... Hierop heb ik uiteindelijk de procedure ontvangen hoe mijn toestel te unlocken!!!!

Mijn ervaring is dus dat je beter kunt mailen (of wellicht twitteren, maar daar ben ik niet zo in thuis) i.p.v. bellen.

Gisteravond heb ik de procedure uitgevoerd (30 minuten aan itunes hangen, daarna loskoppen en weer aansluiten). Deze stappen heb ik 3 keer herhaald, echter ik kreeg geen melding dat mijn toestel simlock vrij is. Wat doe ik verkeerd? Ligt het probleem in dat mijn toestel nu illegaal simlock vrij is? Ik zit op firmware 3.1.2.

Moet ik eerst mijn firmware herstellen? Ik wil niet upgraden naar 3.1.3 (aangezien dit moeilijker via software is te unlocken). Ik kan toch via itunes gebruik maken van shift+herstellen en dan de originele 3.1.2 firmware selecteren? Als het goed is heb ik dan weer een originele t-mobile lock erop zitten. Met mijn vodafone sim kaart moet ik dan toch de procedure succesvol doorlopen?

Kunnen jullie bevestigen dat je inderdaad de unlock procedure moet doorlopen met een gesimlockt toestel (en niet eentje die is voorzien van een softwarematige unlock)? Of moet ik perse op 3.1.3 zitten?
  #925  
Oud 08-06-10, 08:37
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Heb je wel een andere simkaart gebruikt? FW versie is onbelangrijk.


Het deblokkeren van uw Iphone gaat als volgt:

1. Zet het toestel volledig uit.
2. Plaats een simkaart van een andere provider (bijvoorbeeld van KPN, Vodafone of Telfort) in het toestel.
3. Zet uw toestel aan. Wanneer het Apple logo verschijnt start het toestel goed op.
4. Kies na het opstarten voor ?ontgrendelen? en toets vervolgens de pincode van de desbetreffende simkaart in.
5. Hierna verbindt u het toestel voor een half uur met uw computer met iTunes opgestart. iTunes moet verbonden zijn met internet.
6. Tijdens deze periode kunt u uw iPhone niet gebruiken. Laat dus geen synchronisatie of updates uitvoeren.
7. Na een half uur koppelt u het toestel los en direct weer aan.
8. iTunes geeft aan: "Gefeliciteerd uw toestel is simlockvrij". Indien het toestel een pincode heeft, kan deze nu ingevoerd worden.
9. Linksboven op het scherm verschijnt de naam van uw nieuwe provider. Als dit niet het geval is het toestel nogmaals los en aankoppelen.

Mocht u uw toestel na twee pogingen toch niet simlockvrij kunnen maken, neemt u dan telefonisch contact op met onze afdeling Sim Unlock via het nummer 070 − 305 6007. U kunt bellen van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 20.00 uur.

Laatst gewijzigd door wouter1981; 08-06-10 om 08:40.
  #926  
Oud 08-06-10, 09:59
meesje meesje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 16
Standaard

wouter1981,

Bedankt voor je reactie. De door jou beschreven procedure heb ik via de email ontvangen. Gisteravond heb ik deze procedure 3 keer doorlopen, zonder het gewenste resultaat.

Op dit moment heb ik dus:
- FW 3.1.2 met een illegale unlock
- sim kaart van Vodafone
- zelfs een bestandje op de iphone gezet (via itunes: shift-herstellen) zodat ik linksbovenin het vodafone logo zie)

Ik hoop dat dit in de weg zit. Ik zal vanavond de originele FW 3.1.2 terugzetten, mijn vodafone sim kaart erin plaatsen (door de t-mobile lock kan ik dan dus niet bellen) en dan kijken of ik via de procedure (30 minuten enz.) de iphone kan unlocken. Zo niet, ga ik bellen.
  #927  
Oud 08-06-10, 10:04
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Als je al een softwarematige unlock hebt zal een officiële unlock dus niet werken, je zal dus de iPhone eerst moeten herstellen.
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #928  
Oud 08-06-10, 11:08
meesje meesje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 16
Standaard

fridge65, bedankt voor de bevestiging. Ik ga er vanavond mee aan de slag. Hopelijk hoef ik niet te bellen, straks krijg ik weer zo'n botte medewerker aan de lijn.
  #929  
Oud 09-06-10, 07:18
meesje meesje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 16
Standaard

Het is gelukt. Ik heb een restore naar de originele FW 3.1.2 uitgevoerd (met een prepaid sim kaart van t-mobile) erin. Op een gegeven moment heb ik de iphone ontkoppelt en weer aangesloten aan mijn pc, en toen kreeg ik de melding (Gefeliciteerd....). Vervolgens mijn sim van Vodafone erin gestopt. Toen wel even schrikken, ik vond dat het heel erg lang duurde voordat links bovenin de naam van de provider getoond werd. Vrij lang bleef er staan ´Zoeken...`. Later de ultieme test: via itunes de FW updaten naar 3.1.3. En dit ook gelukt; de Vodafone sim wordt nog steeds geaccepteerd.

Ik kijk al uit naar FW 4.0 (ook al worden op mijn 3G niet alle functies ondersteund).
  #930  
Oud 09-06-10, 10:13
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

@meesje, top! Fijn dat het allemaal gelukt is. Nu nog ff je profiel info aanpassen ;-)
  #931  
Oud 09-06-10, 20:32
BramW BramW is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Heb je wel een andere simkaart gebruikt? FW versie is onbelangrijk.


Het deblokkeren van uw Iphone gaat als volgt:

1. Zet het toestel volledig uit.
2. Plaats een simkaart van een andere provider (bijvoorbeeld van KPN, Vodafone of Telfort) in het toestel.
3. Zet uw toestel aan. Wanneer het Apple logo verschijnt start het toestel goed op.
4. Kies na het opstarten voor ?ontgrendelen? en toets vervolgens de pincode van de desbetreffende simkaart in.
5. Hierna verbindt u het toestel voor een half uur met uw computer met iTunes opgestart. iTunes moet verbonden zijn met internet.
6. Tijdens deze periode kunt u uw iPhone niet gebruiken. Laat dus geen synchronisatie of updates uitvoeren.
7. Na een half uur koppelt u het toestel los en direct weer aan.
8. iTunes geeft aan: "Gefeliciteerd uw toestel is simlockvrij". Indien het toestel een pincode heeft, kan deze nu ingevoerd worden.
9. Linksboven op het scherm verschijnt de naam van uw nieuwe provider. Als dit niet het geval is het toestel nogmaals los en aankoppelen.

Mocht u uw toestel na twee pogingen toch niet simlockvrij kunnen maken, neemt u dan telefonisch contact op met onze afdeling Sim Unlock via het nummer 070 − 305 6007. U kunt bellen van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 20.00 uur.

Moet TMobile niet eerst een actie uitvoeren?
  #932  
Oud 09-06-10, 21:17
meesje meesje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 16
Standaard

BramW,
Je kunt deze procedure niet zomaar volgen. Eerst moet je contact opnemen met t-mobile. Mijn ervaring is dat het via email (info@t-mobile.nl) vriendelijker (dan telefonisch) verloopt, en het uiteindelijk lukt. Via de telefoon werd ik afgescheept met de bekende 120 euro procedure.... :-(
Zie ook mijn eerdere verhaal.
T-mobile zal om meer gegevens vragen (je tel.nr., email adres, model+type) maar het belangrijkste is het IMEI nummer. Dit nummer geven ze door aan Apple en dan kun je de procedure doorlopen.
Wellicht dat het bij mij geholpen heeft dat ik als tel.nr. het nummer van de t-mobile prepaid kaart van mijn vriendin heb doorgegeven.
  #933  
Oud 09-06-10, 21:22
BramW BramW is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meesje Bekijk bericht
BramW,
Je kunt deze procedure niet zomaar volgen. Eerst moet je contact opnemen met t-mobile. Mijn ervaring is dat het via email (info@t-mobile.nl) vriendelijker (dan telefonisch) verloopt, en het uiteindelijk lukt. Via de telefoon werd ik afgescheept met de bekende 120 euro procedure.... :-(
Zie ook mijn eerdere verhaal.
T-mobile zal om meer gegevens vragen (je tel.nr., email adres, model+type) maar het belangrijkste is het IMEI nummer. Dit nummer geven ze door aan Apple en dan kun je de procedure doorlopen.
Wellicht dat het bij mij geholpen heeft dat ik als tel.nr. het nummer van de t-mobile prepaid kaart van mijn vriendin heb doorgegeven.
Ik kan alle gegevens van mijn moeder gebruiken, zij heeft TMobile abbonement, maar nooit een iPhone ontvangen. Die heb ik via Marktplaats gekocht (maar vertoont nu problemen met het ontvangen van oproepen en smsjes...)
Toevallig nog de email liggen die je verstuurt hebt?

Bedankt alvast!
  #934  
Oud 10-06-10, 23:34
MacPassenger MacPassenger is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 109
Standaard

Nu is het zo dat mijn iPhone bij de Belcompany is gekocht, en het abonnement van T-Mobile is al 2 jaar oud nu ik het wil laten unlocken via T-Mobile, T zegt nu dat dat niet wil? omdat het bij de Belcompany is gekocht, die dan maar weer gebeld en vinden het maar vreemd, afgesproken dat we de iPhone gaan brengen, we zullen zien, vind het toch raar...
  #935  
Oud 11-06-10, 23:00
synnath synnath is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Bij Eindhoven
Berichten: 92
Standaard

Vind t wel duur..waarom moeten providers geld vangen
  #936  
Oud 11-06-10, 23:15
Nemisis2003 Nemisis2003 is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 159
Standaard

Waarom ze geld moeten vangen? De simlock zorgt ervoor dat je je telefoon alleen bij hen kan gebruiken.
Zodra ze de simlock opheffen kun je met een andere provider bellen/smsn, daarmee is de kans dat je ooit over je bundel gaat dus nihil.
Aangezien er vraag naar is kunnen ze er ook geld voor vragen.
  #937  
Oud 12-06-10, 11:44
BramW BramW is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 40
Standaard

Ik kreeg ook deze procedure. Ik had al een unlocked toestel via Cydia / "iets"snow. Deze source verwijderd, maar toen bleef het toestel nog steeds gewoon verbinding maken met KPN netwerk. Toch de procedure maar uitgevoerd.

1. Zet uw iPhone volledig uit.
2. Plaats een simkaart van een andere provider in het toestel.
3. Zet uw toestel aan. Wanneer het Apple-logo verschijnt, start het toestel goed op.
4. Kies na het opstarten voor 'ontgrendelen' en toets vervolgens de pincode in van de simkaart die nu in het toestel zit.
5. Verbind nu de iPhone voor een half uur met uw computer, met iTunes opgestart. iTunes dient verbonden te zijn met internet.
6. U kunt uw iPhone tijdens dit half uur niet gebruiken; laat dus geen synchronisatie of updates uitvoeren.
7. Na een half uur koppelt u het toestel los en daarna direct weer aan uw computer, met iTunes.

Dit allemaal gedaan. Alleen bij de volgende stap gebeurd niks, maar mijn toestel dat eigenlijk gesimlocked is kan wel verbinding maken met KPN.

8. iTunes geeft aan dat er een update van de nieuwe provider (carrier) is gevonden en vraagt of deze geïnstalleerd dient te worden. Kies voor 'Ja'.
9. iTunes geeft aan: "Gefeliciteerd, uw toestel is simlockvrij". Indien het toestel een pincode heeft, kunt u deze nu invoeren.
10. Linksboven op het scherm verschijnt de naam van uw nieuwe provider (horend bij de simkaart). Zo niet, dan dient u het toestel nogmaals los en weer aan uw computer te koppelen.


Iemand een idee?
  #938  
Oud 12-06-10, 13:36
gasparo gasparo is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Heb je wel een andere simkaart gebruikt? FW versie is onbelangrijk.


Het deblokkeren van uw Iphone gaat als volgt:

1. Zet het toestel volledig uit.
2. Plaats een simkaart van een andere provider (bijvoorbeeld van KPN, Vodafone of Telfort) in het toestel.
3. Zet uw toestel aan. Wanneer het Apple logo verschijnt start het toestel goed op.
4. Kies na het opstarten voor ?ontgrendelen? en toets vervolgens de pincode van de desbetreffende simkaart in.
5. Hierna verbindt u het toestel voor een half uur met uw computer met iTunes opgestart. iTunes moet verbonden zijn met internet.
6. Tijdens deze periode kunt u uw iPhone niet gebruiken. Laat dus geen synchronisatie of updates uitvoeren.
7. Na een half uur koppelt u het toestel los en direct weer aan.
8. iTunes geeft aan: "Gefeliciteerd uw toestel is simlockvrij". Indien het toestel een pincode heeft, kan deze nu ingevoerd worden.
9. Linksboven op het scherm verschijnt de naam van uw nieuwe provider. Als dit niet het geval is het toestel nogmaals los en aankoppelen.

Mocht u uw toestel na twee pogingen toch niet simlockvrij kunnen maken, neemt u dan telefonisch contact op met onze afdeling Sim Unlock via het nummer 070 − 305 6007. U kunt bellen van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 20.00 uur.


Dit heb ik dus ook gedaan, maar ik krijg geen bericht dat hij simlock vrij is. MAAR ik kan wel bellen met Vodafone en zie ook linksboven Vodafone staan.
Betekent dit dat hij al simlockvrij was toen ik hem kreeg? (ik heb hem sinds eind april, was een vervanging omdat het andere toestel kapot bleek. Mijn abbo is bijna 2 jaar, dus toestel moet gewoon simlockvrij gemaakt kunnen worden zonder exrtra kosten)
  #939  
Oud 13-06-10, 13:51
Chekaz Chekaz is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

hey all

ik heb nu al geruime tijd zitten inlezen hier op het forum, maar het is me nog steeds niet helemaal duidelijk aangezien iedereen weer andere problemen heeft.

Mijn situatie:

Ik heb laatst een Iphone 3G overgekocht van een vriend. Die heeft nu andere iphone met daarbij een abbo bij Tmobile. De iphone die ik heb is al iets van anderhalf jaar oud ofzo, dus dat zit wel goed.

Ik wilde eerst softwarematig unlocken, maar kwam erachter dat dat dus nog een hele tour is met 3.1.3. Nu wil ik het dus legaal gaan doen.

Wat ik uit het topic opmaak is:

- Bel met 070-3056007.
- Zeg dat je simlock vrij wilt laten maken.
- Geef ze IMEI, adres, naam (die vriend wil dat vast wel allemaal geven).
- Zij gaan daar achter de schermen zorgen dat hij vrij wordt gemaakt.
-En dan vervolgens dus deze stappen:

1. Zet het toestel volledig uit.
2. Plaats een simkaart van een andere provider (bijvoorbeeld van KPN, Vodafone of Telfort) in het toestel.
3. Zet uw toestel aan. Wanneer het Apple logo verschijnt start het toestel goed op.
4. Kies na het opstarten voor ?ontgrendelen? en toets vervolgens de pincode van de desbetreffende simkaart in.
5. Hierna verbindt u het toestel voor een half uur met uw computer met iTunes opgestart. iTunes moet verbonden zijn met internet.
6. Tijdens deze periode kunt u uw iPhone niet gebruiken. Laat dus geen synchronisatie of updates uitvoeren.
7. Na een half uur koppelt u het toestel los en direct weer aan.
8. iTunes geeft aan: "Gefeliciteerd uw toestel is simlockvrij". Indien het toestel een pincode heeft, kan deze nu ingevoerd worden.
9. Linksboven op het scherm verschijnt de naam van uw nieuwe provider. Als dit niet het geval is het toestel nogmaals los en aankoppelen.

En aan het einde van het liedje heeft het me niets gekost, en is mijn iphone simlock vrij.

Klopt deze volgorde/manier???


Note: ik heb dus eerst al geprobeerd om alleen die laatste stappen uit te voeren, dus zonder eerste te bellen, maar dat werkt niet omdat hij aangeeft dat de simkaart niet klopt en er een simlock is. (ook wel logisch, maargoed).

Alvast bedankt!
  #940  
Oud 13-06-10, 15:15
gideon de vos gideon de vos is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Stolwijk
Berichten: 95
Standaard

Onderdaad zo moet het
Reageren

Labels
3gs, iphone, itunes, officieel, t-mobile, unlock, unlock 3g



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: legale unlock T-mobile DE Paraprozac Unlock 8 23-07-11 00:47
iPhone 3G: Iphone 3g, legale unlock??? mpke Unlock 7 23-11-10 20:12
iPhone 3G: Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile? Guest-20180619184752 Unlock 4 25-10-10 00:12
iPhone 3GS: legale unlock vago Unlock 0 06-08-10 19:16
iPhone 3GS: Legale unlock ferrari_2 Unlock 5 17-09-09 17:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:21.