//

Legale unlock door T-Mobile

Legale unlock door T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb ook gebeld, ze vroegen om mijn telefoonnummer en niet om imei code. omdat ik geen t-mobile nummer heb en de telefoon van een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1021  
Oud 24-08-10, 10:39
Hans v H Hans v H is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Rijen
Berichten: 1
Standaard

ik heb ook gebeld, ze vroegen om mijn telefoonnummer en niet om imei code.
omdat ik geen t-mobile nummer heb en de telefoon van een ander heb overgenomen, waarvan ik wel het adres en woonplaats gegevens heb die op de orginele pakbon staan, willen ze hem wel simlock vrijmaken, als ik eerst een prepaidkaart van ze koop zodat ze daar 120,= euro van af kunnen halen!!! de iphone is van maart 2009 dus zou in mijn ogen gratis geunlockt moeten worden... iemand ervaring mee?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1022  
Oud 31-08-10, 16:46
steelfighter steelfighter is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans v H Bekijk bericht
ik heb ook gebeld, ze vroegen om mijn telefoonnummer en niet om imei code.
omdat ik geen t-mobile nummer heb en de telefoon van een ander heb overgenomen, waarvan ik wel het adres en woonplaats gegevens heb die op de orginele pakbon staan, willen ze hem wel simlock vrijmaken, als ik eerst een prepaidkaart van ze koop zodat ze daar 120,= euro van af kunnen halen!!! de iphone is van maart 2009 dus zou in mijn ogen gratis geunlockt moeten worden... iemand ervaring mee?

Wellicht was de iphone nog niet geactiveerd en betaal je dus de unlockkosten vanaf 120 euro.... al is de bon een jaar oud, het gaat om de datum van eerste activatie waarop de telefoon geregistreerd was op het netwerk
  #1023  
Oud 31-08-10, 16:47
chauncy chauncy is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

Naar mijn weten gaat het echt om je imeicode, ik heb die van mij ook laten unlocken.
  #1024  
Oud 02-09-10, 18:56
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Ik heb m'n iPhone 4 ook laten unlocken, kosten: 150 euro !!!
  #1025  
Oud 02-09-10, 19:17
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Bekijk bericht
Ik heb m'n iPhone 4 ook laten unlocken, kosten: 150 euro !!!
Meen je dit nou, want op de website staat simunlock €120.
  #1026  
Oud 02-09-10, 19:31
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Oeps foutje moet inderdaad 120 Euro zijn.
  #1027  
Oud 03-09-10, 11:17
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Mijn Iphone 4 net ook geunlockt
  #1028  
Oud 03-09-10, 11:38
Robbee Robbee is offline
• iOS 13.1
• 12.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 127
Standaard

Mijn 3GS ook, maar bij t-mobile ging het niet echt lekker.
Eerst zo'n 20 minuten in de wacht, gegevens doorgegeven en die muts zegt : "U krijgt binnen een half uur een email".
Nooit gehad dus, waardeloos.
Uiteindelijk toch maar met een kpn sim aan itunes gehangen en na een half uur reconnect en voila !
  #1029  
Oud 03-09-10, 16:19
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

3GS had ik zelf een tijdje geleden geunlockt en verkocht. De afdeling was toen niet beschikbaar, maar zou binnen 24 uur een mail krijgen over hoe ik het moest unlocken. Kreeg al snel een mail en toen was het zo gepiept.

iPhone 4 unlock ik wel weer over een jaartje ofzo.
  #1030  
Oud 16-09-10, 22:13
Zadara Zadara is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard T-Mobile Medewerker

Zou misschien een T-Mobile medewerker hier, mijn iPhone simlock vrij kunnen maken? Ik heb hem 3e hands gekocht via Marktplaats. Dus kan ik geen contact meer krijgen met de abnoment houder, en ik zit ook niet bij T-Mobile.

IMEI: 01 181300 482199 0
  #1031  
Oud 17-09-10, 05:44
Data's schermafbeelding
Data Data is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 65
Standaard

Kan je dit ook doen zonder de simkaart die er origineel bij zat,en werkt het ook als je de iPhone al hebt geunlocked via de jailbreak en ultrasnow?

Met andere woorden ik heb hier een 3G die meer dan een jaar oud is,deze heeft een collega van een vriendin gekocht,die vriendin zit in het buitenland tot feb volgend jaar en heeft de orig sim mee,om me collega toch al van de 3G gebruik te kunnen laten maken heb ik m geunlocked,maar dat kan dus feitelijk ook officieel nu.

Kan ik morgen dat nummer bellen met alle gegevens en hem dan aan een willekeurige computer met iTunes hangen,of moet dat op de computer met de iTunes account waarmee de 3G origineel is geregistreert ?

Hij is nu dus al unlocked maar zou het liever even officieel doen zodat bij een perongeluke update niet in ene de tel weer gelocked is in de toekomst.
Alvast bedankt voor de info .
  #1032  
Oud 21-09-10, 13:56
jaimiefanatic jaimiefanatic is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 145
Stuur een bericht via ICQ naar jaimiefanatic Stuur een bericht via Instant Messenger naar jaimiefanatic Stuur een bericht via MSN naar jaimiefanatic
Standaard

ik heb een iphone 4 die geleverd was met 4.0.2
Op advies van velen hier heb ik hem geupgrade naar 4.1 in afwachting van de jailbreak/unlock. Echter, ik vind het zonde om mijn i4 niet te gebruiken en ben dus bereid te betalen voor een goeie unlock via t-mobile.

Zelf heb ik een KPN abonnement maar mijn vriendin heeft wel een T-Mobile abonnement. De i4 heb ik overgekocht van iemand via marktplaats. Haar moeder had de i4 gekregen bij haar abonnement maar had het geld meer nodig dan de i4.

Kan ik mijn vriendin laten bellen naar 070 en dan laten zeggen dat ik de i4 overgekocht heb van een andere t-mobile klant en haar deze kado heb gegeven? En kan zij dan de i4 laten unlocken? Ik geef haar dan 120 euro en dat de 120 euro aan kosten op haar rekening wordt bijgeteld?
  #1033  
Oud 21-09-10, 14:04
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaimiefanatic Bekijk bericht

Kan ik mijn vriendin laten bellen naar 070 en dan laten zeggen dat ik de i4 overgekocht heb van een andere t-mobile klant en haar deze kado heb gegeven? En kan zij dan de i4 laten unlocken? Ik geef haar dan 120 euro en dat de 120 euro aan kosten op haar rekening wordt bijgeteld?
Ja dat kan je gewoon doen. Het maakt niet uit wie er belt. Binnen een jaar moet je gewoon €120 betalen voor het unlocken van je iphone.

Of je koopt zelf een prepaidkaart en zet daar €120 op. De kosten kan je dan beperken. (standaard staat er €15 beltegoed op)

Laatst gewijzigd door pinokkia; 21-09-10 om 14:06.
  #1034  
Oud 21-09-10, 14:05
steelfighter steelfighter is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 76
Standaard

Om hem te unlocken moet je bij de vorige eigenaar zijn. T-mobile heeft zijn gegevens nodig en de unlockkosten komen op zijn maandelijkse factuur als overige kosten


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaimiefanatic Bekijk bericht
ik heb een iphone 4 die geleverd was met 4.0.2
Op advies van velen hier heb ik hem geupgrade naar 4.1 in afwachting van de jailbreak/unlock. Echter, ik vind het zonde om mijn i4 niet te gebruiken en ben dus bereid te betalen voor een goeie unlock via t-mobile.

Zelf heb ik een KPN abonnement maar mijn vriendin heeft wel een T-Mobile abonnement. De i4 heb ik overgekocht van iemand via marktplaats. Haar moeder had de i4 gekregen bij haar abonnement maar had het geld meer nodig dan de i4.

Kan ik mijn vriendin laten bellen naar 070 en dan laten zeggen dat ik de i4 overgekocht heb van een andere t-mobile klant en haar deze kado heb gegeven? En kan zij dan de i4 laten unlocken? Ik geef haar dan 120 euro en dat de 120 euro aan kosten op haar rekening wordt bijgeteld?
  #1035  
Oud 21-09-10, 14:19
jaimiefanatic jaimiefanatic is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 145
Stuur een bericht via ICQ naar jaimiefanatic Stuur een bericht via Instant Messenger naar jaimiefanatic Stuur een bericht via MSN naar jaimiefanatic
Standaard

Het is niet helemaal correct (tenminste, het gaat niet altijd op, blijkbaar) dat je de eigenaar van de iphone moet zijn.

Ik had mijn vriendin laten vertellen dat de iphone een kado was van mij en dat zij in december naar buitenland wilde voor haar studie. Dat ze een buitenlands kaartje erin wilde gebruiken omdat dat goedkoper was. Ze vroeg of dat wel ging lukken.

De dame aan de lijn vertelde dat ze dan haar telefoon moest unlocken en dat dat 120 euro kostte. Het zou op haar volgende rekening worden opgeteld.

GEEN Vragen of ze de eigenaar is, haar geboortedatum niets.. alleen haar eigen 06 nummer (waar ze mee belde) en het IMEI nummer van de telefoon. Die gaf ze door en 2 minuten later had ze een instructiemail.

HIER heb ik overigens een vraag over. Ik moet volgens de mail mijn iphone 30 minuten aan itunes hangen. Dit heb ik gedaan (tenminste, net aangesloten) en de iPhone 4 sprong meteen op "connect to itunes" scherm... iTunes toont alleen een scherm met IPHONE.

Is dit normaal?

Over een half uurtje moet ik hem ontkoppelen en meteen weer aansluiten, daarna zou ik de updates krijgen van een nieuwe carrier.

oh en is het nu een 'neverlock' of lockt hij zich weer bij elke update? (lijkt me onlogisch maar 'durf te vragen')

Laatst gewijzigd door jaimiefanatic; 21-09-10 om 14:29.
  #1036  
Oud 21-09-10, 14:34
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

neverlock natuurlijk!
  #1037  
Oud 21-09-10, 14:47
jaimiefanatic jaimiefanatic is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 145
Stuur een bericht via ICQ naar jaimiefanatic Stuur een bericht via Instant Messenger naar jaimiefanatic Stuur een bericht via MSN naar jaimiefanatic
Standaard

update: unlock succesvol
  #1038  
Oud 22-09-10, 11:12
jaimiefanatic jaimiefanatic is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 145
Stuur een bericht via ICQ naar jaimiefanatic Stuur een bericht via Instant Messenger naar jaimiefanatic Stuur een bericht via MSN naar jaimiefanatic
Standaard

Kun je eigenlijk probleemloos Jailbreaken na een T-Mobile unlock?
  #1039  
Oud 22-09-10, 11:20
bartha's schermafbeelding
bartha bartha is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Vlaardingen (NL)
Berichten: 127
Standaard

@ jaimiefanatic

Als je iPhone de mogelijkheid heeft om gejailbreakt te worden is dat geen probleem. (Unlock kan niet verloren)
__________________
iPhone problemen? Kijk even op www.harent.nl
  #1040  
Oud 22-09-10, 17:22
Noisebag Noisebag is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Project Earth
Berichten: 7
Stuur een bericht via MSN naar Noisebag
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wil Bekijk bericht
Op hun website staan de prijzen voor het unlocken.
Kost je 120,- en om de 3 maanden wordt het goedkoper. Na 1 jaar is het gratis.
Dit is alleen van toepassing als je zelf de rechtmatige tmobile klant bent en ook het telefoon nummer kan geven van abonement waar telefoon bij hoorde anders kun je er van uitgaan dat je tog gwn 120 euri's moet dokken heb zelfde gezeik gehad toen ik mijn 3gs had gekocht van iemand die hem bij zijn abo had gekregen en die een jaar later wilde laten unlocken werd mij door tmobile heel fijn uitgelegd dat als je niet abonement houder bent en telefoon nummer weet wat bij de iphone hoord je de kosten volledig zelf moet betalen en dit ook na een jaar niet gratis is.
Reageren

Labels
3gs, iphone, itunes, officieel, t-mobile, unlock, unlock 3g



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: legale unlock T-mobile DE Paraprozac Unlock 8 23-07-11 01:47
iPhone 3G: Iphone 3g, legale unlock??? mpke Unlock 7 23-11-10 21:12
iPhone 3G: Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile? Guest-20180619184752 Unlock 4 25-10-10 01:12
iPhone 3GS: legale unlock vago Unlock 0 06-08-10 20:16
iPhone 3GS: Legale unlock ferrari_2 Unlock 5 17-09-09 18:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:45.