//

Legale unlock door T-Mobile

Legale unlock door T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf Dat probleem had ik dus ook. Kreeg zo'n medewerker. Ja sorry meneer, voor overgekochte iphones hanteren we altijd 120 euro, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #221  
Oud 11-06-09, 01:56
Th00mz Th00mz is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf Bekijk bericht
Dat probleem had ik dus ook. Kreeg zo'n medewerker. Ja sorry meneer, voor overgekochte iphones hanteren we altijd 120 euro, GRRRRRRRRRRRRR

Hehe, ja is frustrerend.. maar denk er is over na.

1malig 120 euro.. en NOOIT meer gezeik met updates, hacks, oppassen met itunes, dit niet kunnen dat niet kunnen.. wachten op nieuwe patches voor de hacks blabla

ik vind het de 120 euro dik en dwars waard!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 11-06-09, 08:08
rbeckers55 rbeckers55 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 1
Standaard Welke stappen voor de officiele Unlock van T-Mobile

Heb gisteren mijn telefoon voor €90 laten unlocken via T-mobile. Welke stappen moet ik nu doorlopen om hem geunlocked te krijgen. Iemand zegt 1 uur uit dan half uur itunes en dan weer 1 uur uit en het moet werken. Ik heb de automatische uitschakeling uitgezet. Ik woon in Frankrijk en heb een SFR abonnement. Dat zou niet mogen uitmaken. Ik lees hierboven om evt een reboot te doen. Hoe gaat dat met de iphone ?. Kan iemand me helpen ? Dankjewel alvast
  #223  
Oud 11-06-09, 08:15
StefV's schermafbeelding
StefV StefV is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Pdrecht
Berichten: 145
Standaard

Welkom..
Als goed is legt t-mobile je uit wat je moet doen.. Deden ze bij mij ook.
Ik wordt gebeld zodra het voltooid is en dan leggen ze uit wat ik moet doen..
  #224  
Oud 11-06-09, 09:05
dapluiz dapluiz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

Een ander hersenspinsel, als ik nou de sim-kaart van mijn broer erin stop, die al een aantal jaar abonnee is bij T-mobile en dan de helpdesk bel ?
Wellicht beetje bluffen en zeggen dat ik de iphone al een tijdje heb en dat het dan misschien niet goed gekoppeld is aan zijn abonnement ?
  #225  
Oud 11-06-09, 09:19
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Th00mz Bekijk bericht
Hehe, ja is frustrerend.. maar denk er is over na.

1malig 120 euro.. en NOOIT meer gezeik met updates, hacks, oppassen met itunes, dit niet kunnen dat niet kunnen.. wachten op nieuwe patches voor de hacks blabla

ik vind het de 120 euro dik en dwars waard!
Ja maar als ik van hem toen gewoon de aankoopbon mee heb gekregen waar op staat dat hij op 22 juni is aangeschaft (dus bijna een jaar geleden), en dan zou ik nu alsnog 120 euro moeten betalen. Ik heb op 't moment nog t-mobile dus kan nog even met de simlock doen, maar ik heb inmiddels al meer dan een week geen bereik hier door een technische storing, dus ik heb het een beetje gehad met t-mobile!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dapluiz Bekijk bericht
Een ander hersenspinsel, als ik nou de sim-kaart van mijn broer erin stop, die al een aantal jaar abonnee is bij T-mobile en dan de helpdesk bel ?
Wellicht beetje bluffen en zeggen dat ik de iphone al een tijdje heb en dat het dan misschien niet goed gekoppeld is aan zijn abonnement ?
Ze hebben daar precies geregistreerd staan wie welke telefoon heeft gekozen bij z'n abonnement, dus ik geef je weinig kans...
  #226  
Oud 11-06-09, 09:31
dapluiz dapluiz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

Damn!
Hmm, nou ja, ik wacht eerst wel even af op 3.0 en unlocken en wellicht dat ik het anders alsnog op die manier doe ...
Nadeel is alleen dat als ik de viavia-prijs en de unlock prijs bij elkaar optel dat ik dan bijna net zo goed naar belgie had kunnen rijden voor een iphone (waar ik gister nog zat zelfs )
  #227  
Oud 12-06-09, 15:07
Th00mz Th00mz is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Ben gister naar tmobile geweest, btg gehaald..

maar het duurt 5 werkdagen Moet ik alsnog wachten..
Nouja even geduld dan nog maar
  #228  
Oud 12-06-09, 15:25
StefV's schermafbeelding
StefV StefV is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Pdrecht
Berichten: 145
Standaard

BINNEN 5 werkdagen.. kan ook makkelijk met 3 dagen zijn.. dit is mijn 2,5de dag w88
  #229  
Oud 12-06-09, 17:43
dapluiz dapluiz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

Sinds vandaag zo'n Gevey kaartje erin, en helaas moet ik me 3G uitzetten, maar ik kan iig bellen Nu maar hopen dat 3.0 normaal unlocked kan worden zodat ik wel 3g kan internetten
  #230  
Oud 12-06-09, 20:40
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rbeckers55 Bekijk bericht
Heb gisteren mijn telefoon voor €90 laten unlocken via T-mobile. Welke stappen moet ik nu doorlopen om hem geunlocked te krijgen. Iemand zegt 1 uur uit dan half uur itunes en dan weer 1 uur uit en het moet werken. Ik heb de automatische uitschakeling uitgezet. Ik woon in Frankrijk en heb een SFR abonnement. Dat zou niet mogen uitmaken. Ik lees hierboven om evt een reboot te doen. Hoe gaat dat met de iphone ?. Kan iemand me helpen ? Dankjewel alvast
iPhone aansluiten aan je pc, andere simkaart erin doen (bijv. Vodafone) en uitzetten en dan een half uurtje aan je iTunes laten hangen, dan aanzetten en wachten, evt. een keertje losmaken en opnieuw aansluiten nadat je de pincode ingegeven hebt en dan krijg je de melding dat ie unlocked is en verschijnt de carrier van je provider linksboven.
T-Mobile zegt een half uur ongeveer maar mij lukte het na een kwartier al, dat half uur is een kwestie van dat T-mobile je bestelling (sim-unlock) doorgeeft aan Apple en dat Apple 'm in de grote iPhone database op unlocked zet,

Succes !!!
  #231  
Oud 13-06-09, 09:39
northernstar northernstar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomF2006 Bekijk bericht
Dit bedoelde ik dus met overmaken! Prepaid kaarten gaat sneller aldus T-Mobile zelf.
online opwaarderen gaat sneller. en vanuit je luie stoel
  #232  
Oud 13-06-09, 14:08
sjenkox's schermafbeelding
sjenkox sjenkox is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 8
Standaard

hallo mensen,
As je geen abbo van t-mobile hebt bestaat de mogelijkheid om beltegoedkaart van t-mobile aan te schaffen en deze opwarderen tot 120 euri en daarna unlock nummer bellen van t-mobile..Dan schrijven ze het geld daar van af..En een vriend van mij verteld dat het bullshit is dat ze gegevens vragen van de koper..Echter is het beter als je iemand via via kent die bij de t-mobile shop werkt..Btje connecties maken dus..
Voor mensen die het willen proberen..
Laters
  #233  
Oud 13-06-09, 19:28
Kaspers's schermafbeelding
Kaspers Kaspers is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 058
Berichten: 154
Standaard

Heb vanmiddag rond 3 uur gebeld met t-mobile, ik gaf aan dat het bedrag van mijn rekening was gehaald. Meisje gaf aan de simlock van mijn telefoon eraf te halen, nog even een IMEI check gedaan, kwam allemaal overeen. Dus ze vertelde mij de instructies. Na 3 kwartier de telefoon een half uur aan itunes, dan even disconnecten en connecten en dan moet het klaar zijn. Niet dus.. iPhone geeft nog steeds geen bereik (ik had yellosn0w al verwijderd voor deze procedure). Ik weet niet waar het nu nog aan kan liggen.. of dat meisje heeft het niet goed doorgevoerd, of Apple doet geen unlock aanvragen in het weekend ?

En moet ik per sé de nieuwste baseband hebben ?
Anders moet ik 2.2.1 er even op zetten..

EDIT
Fixed, een restore om vervolgens een activation te doen maakte hem gelijk ook simlock vrij .

__________________

Laatst gewijzigd door King1987; 14-06-09 om 10:23. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #234  
Oud 14-06-09, 00:52
Th00mz Th00mz is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaspers Bekijk bericht
Fixed, een restore om vervolgens een activation te doen maakte hem gelijk ook simlock vrij
Hmm, ik heb een gejailbreakte iphone, en heb van alles er op om hem toen proberen te laten unlocken, maar was niet gelukt. En wordt door tmobile gebeld volgende week.. zeg je nou dat de iphone eerst hersteld moet worden? Of is dit niet altijd het geval denk je?
  #235  
Oud 14-06-09, 22:15
edegroot edegroot is offline
• iOS 4.3.3
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik heb mijn iphone op marktplaats gekocht en heb geen bon waarmee ik kan aantonen dat de telefoon een jaar oud is. Het is origineel wel een tmobile toestel. Ik heb er nu een kpn sim in zitten. Kan ik bij tmobile een unlock krijgen zodra de telefoon een jaar oud is?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
  #236  
Oud 14-06-09, 22:41
Another Another is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 3
Standaard

tenzij je iemand bij t-mobile kent: nee
  #237  
Oud 15-06-09, 10:42
StefV's schermafbeelding
StefV StefV is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Pdrecht
Berichten: 145
Standaard

Voila!! Unlockt!!
  #238  
Oud 15-06-09, 13:35
Niek_ Niek_ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 48
Standaard

Net gebeld met de TM-klantenservice. Ook van mijn IMEI nummer kreeg ze de melding dat het geen TM toestel was. Ondanks dat ik het toestel gewoon bij hun via de webwinkel besteld heb. M'n toestel is wel 1 keer gerepareerd door TM waarop ik een nieuwe heb moeten aanschaffen in een TM shop.

Nu kwam er een mooi verhaal: Volgens de medewerkster gaat het jaar wachten op het gratis unlocken in bij het krijgen van de telefoon. Echter, als je hem laat repareren, krijg je een nieuwe telefoon en gaat dat jaar wachten opnieuw in... Dit omdat het unlocken op basis van het IMEI nummer gaat en het nieuwe IMEI nummer bij hun pas wordt geregisteerd op het moment dat hij uitgeleverd wordt. (tijdens de reparatie dus).

Even met de dame gepraat en ze heeft gebeld met de afdeling aftersales. Daar blijken ze in combinatie met mijn gegevens (heb een abonnement bij TM) het oude IMEI nummer te kunnen zien, en dus te kunnen zien wanneer het jaar voorbij is. (in mijn geval begin augustus). Als ik dan weer bel, krijg ik gratis een unlockcode, al lijkt het voor de 1e afdeling dat de iPhone pas 3/4 jaar oud is.

Ik denk dat veel problemen met de 'niet bij TM aangeschafte iPhones' voortkomen uit gerepareerde modellen. Waarbij het IMEI nummer bij TM niet geregisteerd staat. Let hier dus op!
  #239  
Oud 15-06-09, 14:43
McWally McWally is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 26
Standaard

Ik ben via een link een paar pagina's terug erachter gekomen dat mijn iPhone 3G niet van T-Mob is maar afkomstig uit de USA van AT&T. Zij hebben geen unlock beleid en kan nergens terecht. Weet iemand of er hier een instantie is die me verder helpen kan. Heb de iPhone inmiddels meer dan een jaar en op Marktplaats gekocht. Het zou eerlijker zijn als de imei nummers na een jaar de gekoppelde iPhones automatisch laten unlocken. Ik ben dus waarschijnlijk de l*l wat unlocken betreft. Of weet iemand meer??
  #240  
Oud 15-06-09, 15:00
werner2009 werner2009 is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 9
Standaard

Is allemaal leuk die unlock, maar wat heb je er eigenlijk aan, de meeste zitten twee jaar vast aan het toestel, de snelheid van tmobile en abbonee prijzen zijn bijna bij geen andere provider zo goed.
En als je een nieuwe iphone wil, zit je waarsschijnelijk weer bij tmobile.
het komtt er dus op neer dat je altijd gebruik zal maken van t mobile dus waarom unlocken?
En als ik een unlockte toestel had ging ik waarschijnelijk een abbo bij tmobile afsluiten want want vodafone vind ik te te duur, en kpn heb waardeloze internet snelheden
Reageren

Labels
3gs, iphone, itunes, officieel, t-mobile, unlock, unlock 3g



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: legale unlock T-mobile DE Paraprozac Unlock 8 23-07-11 00:47
iPhone 3G: Iphone 3g, legale unlock??? mpke Unlock 7 23-11-10 20:12
iPhone 3G: Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile? Guest-20180619184752 Unlock 4 25-10-10 00:12
iPhone 3GS: legale unlock vago Unlock 0 06-08-10 19:16
iPhone 3GS: Legale unlock ferrari_2 Unlock 5 17-09-09 17:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:22.