//

Legale unlock door T-Mobile

Legale unlock door T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja maar als ik nou een 3G heb van T-Mobile.. Zonder abo.. en ik krijg een Telfort Abo van mijn baas met internet alles erop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #241  
Oud 15-06-09, 16:27
StefV's schermafbeelding
StefV StefV is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Pdrecht
Berichten: 145
Standaard

Ja maar als ik nou een 3G heb van T-Mobile.. Zonder abo.. en ik krijg een Telfort Abo van mijn baas met internet alles erop en eraan waar ik niks voor hoef te betalen.. Dan laat ik hem unlocken want anders moet ik het met een Nokia doen..
Dus daar is de unlock wel voor nodig..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 15-06-09, 16:34
posttoast posttoast is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werner2009 Bekijk bericht
Is allemaal leuk die unlock, maar wat heb je er eigenlijk aan, de meeste zitten twee jaar vast aan het toestel, de snelheid van tmobile en abbonee prijzen zijn bijna bij geen andere provider zo goed.
En als je een nieuwe iphone wil, zit je waarsschijnelijk weer bij tmobile.
het komtt er dus op neer dat je altijd gebruik zal maken van t mobile dus waarom unlocken?
En als ik een unlockte toestel had ging ik waarschijnelijk een abbo bij tmobile afsluiten want want vodafone vind ik te te duur, en kpn heb waardeloze internet snelheden
Vodafone te duur?

Super SIM Only -
  #243  
Oud 15-06-09, 16:51
Th00mz Th00mz is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Vorige week donderdag gebeld en opgewaardeerd, nu 3 dagen later en nog steeds niets . heb er achteraan gebeld ' is nog niet behandeld '
  #244  
Oud 15-06-09, 17:10
StefV's schermafbeelding
StefV StefV is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Pdrecht
Berichten: 145
Standaard

Ik heb het ook donderdag gedaan.. en ik loop al vrolijk met mijn GPS en 3G rond hor vanochtend alles geregeld
  #245  
Oud 15-06-09, 17:29
McWally McWally is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 26
Standaard

Vodafone heeft een iPhone supersim, 13,50 inclusief snel onbeperkt internet en 150 minuten sim-only. Ik weet 100% zeker dat je met een sim-only (want waarom zou je weer voor een nieuwe iPhone gaan als je al een hele mooie hebt) veel duurder uit bent bij T-Mobile.
  #246  
Oud 15-06-09, 17:37
posttoast posttoast is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door McWally Bekijk bericht
Vodafone heeft een iPhone supersim, 13,50 inclusief snel onbeperkt internet en 150 minuten sim-only. Ik weet 100% zeker dat je met een sim-only (want waarom zou je weer voor een nieuwe iPhone gaan als je al een hele mooie hebt) veel duurder uit bent bij T-Mobile.
Ofwel: lekker simlockvrij kopen in België (zo lang dat nog kan) en dan een abonnement bij Vodafone. Enig nadeel: je moet het totale bedrag in één keer neerleggen.
  #247  
Oud 15-06-09, 18:03
Kaspers's schermafbeelding
Kaspers Kaspers is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 058
Berichten: 154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Th00mz Bekijk bericht
Hmm, ik heb een gejailbreakte iphone, en heb van alles er op om hem toen proberen te laten unlocken, maar was niet gelukt. En wordt door tmobile gebeld volgende week.. zeg je nou dat de iphone eerst hersteld moet worden? Of is dit niet altijd het geval denk je?
Ja ik heb hem even leeg gemaakt door middel van het restoren van een unmodified firmware. Daarna ging alles automatisch.
__________________
  #248  
Oud 15-06-09, 18:25
appel_001 appel_001 is offline
• iOS 8.0 beta
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door posttoast Bekijk bericht
Ofwel: lekker simlockvrij kopen in België (zo lang dat nog kan) en dan een abonnement bij Vodafone. Enig nadeel: je moet het totale bedrag in één keer neerleggen.
als 3Gs in belgië met simlock komt blijven ze verplicht het ook simlock-free aan te bieden !
  #249  
Oud 16-06-09, 21:15
fredkop fredkop is offline
• iOS 6.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 19
Standaard

Kvind giere da jullie allemaal 120€ hebbe betaald dees week hebbek etzelfde GRATIS ^^
  #250  
Oud 16-06-09, 22:33
Jacqie Jacqie is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 54
Standaard

Wie geeft er even een ondertiteling bij bovenstaand bericht?
  #251  
Oud 17-06-09, 00:56
jpg97 jpg97 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard

hij moet blijkbaar lachen omdat er mensen zijn die 120 euro betalen voor een unlock, terwijl hij het volgende week zelf gratis gaat regelen ofzoiets...

Ik spreek een beetje Bijlmers dus dat kon ik er uit opmaken
  #252  
Oud 17-06-09, 08:51
eddyha eddyha is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpg97 Bekijk bericht
hij moet blijkbaar lachen omdat er mensen zijn die 120 euro betalen voor een unlock, terwijl hij het volgende week zelf gratis gaat regelen ofzoiets...

Ik spreek een beetje Bijlmers dus dat kon ik er uit opmaken
Aha, Bijlmers, ik dacht dat het mongools was....
  #253  
Oud 17-06-09, 10:51
jpg97 jpg97 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddyha Bekijk bericht
Aha, Bijlmers, ik dacht dat het mongools was....

Ja ik snap je verwarring, die talen zijn namelijk nauw aan elkaar verwant!
  #254  
Oud 17-06-09, 11:31
Th00mz Th00mz is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

mja nu baal ik aan de ene kant wel weer, dat er ineens een update is.

zo zie ik maar, mijn ongeduld brengt me in de problemen .

Donderdag gebeld, en nog steeds geen reactie van tmobile
  #255  
Oud 17-06-09, 23:56
Th00mz Th00mz is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

EINDELIJK heb ik hem dan legaal unlocked!

Vandaag bezig geweest met tmobile aan de telefoon.. en het werkte maar niet,
toen moest ik hem 'herstellen' gedaan, bricked iphone. Helemaal muur vast kon niks meer. Gelukkig handig iemand gevonden in de buurt.. en opnieuw met itunes gekoppeld, automatisch ook al 3.0 awesome! en VODAFONE woeh!
  #256  
Oud 18-06-09, 21:11
grietbroek grietbroek is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard Legale unlock in gang gezet

Vandaag m'n iphone prepaid aangezet en opgewaardeerd naar 120 euro. Gebeld met t-mobile en ze gaan de procedure starten. Ik ben volgende week vrijdag pas weer terug in NL dus zal waarschijnlijk dan pas gebeld worden. Ik zal jullie in ieder geval op de hoogte houden van dit proces.

En HOEZO werkt INTERNET OPWAARDEREN niet snel?? Ik heb het via iDeal betaald en binnen 5 minuten kon ik online zien dat het erop stond. Kreeg zelfs een smsje van TM dat het erop stond, lief van ze... In die tijd had ik niet eens beltegoedkaarten kunnen kopen. En de Appie is hier om de hoek. Lang leve de luiheid

Cheerio!
  #257  
Oud 23-06-09, 12:51
Xioq Xioq is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik heb vandaag ook T-Mobile mijn iPhone laten unlocken, althans.. dat dacht ik. Er werd mij verteld ~10 minuten te wachten, dan de iPhone met iTunes verbinden en eraan laten hangen voor zo'n 10-15 minuten.

En nu zit ik al een half uur naar hetzelfde scherm "The SIM card inserted in this iPhone does not appear to be supported." schermpje te staren. Heb ik iets fout gedaan of moet ik meer geduld hebben tot er automagisch iets gebeurd?

Of moet ik hem alsnog jailbreaken om hem te kunnen gebruiken, ookal zou hij unlocked moeten zijn nu?

Edit:
T-mobile teruggebeld, en kennelijk is het niet gelukt omdat het een Engelse iPhone betreft. Verdraaid! Terug naar ultrasn0w dan maar

Laatst gewijzigd door Xioq; 23-06-09 om 13:42. Reden: toevoeging
  #258  
Oud 23-06-09, 14:50
Twigg Twigg is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 79
Stuur een bericht via MSN naar Twigg
Standaard

ik vind 120euro gewoon veel te veel om simlockvrij te maken.
Ultrasn0w werkt net zo goed, heb je alleen eens in de zoveel tijd wat meer werk als er een nieuwe update komt, maar dat heb je sowieso al als je jailbreakt
  #259  
Oud 23-06-09, 15:09
joeri 3g joeri 3g is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xioq Bekijk bericht
Ik heb vandaag ook T-Mobile mijn iPhone laten unlocken, althans.. dat dacht ik. Er werd mij verteld ~10 minuten te wachten, dan de iPhone met iTunes verbinden en eraan laten hangen voor zo'n 10-15 minuten.

En nu zit ik al een half uur naar hetzelfde scherm "The SIM card inserted in this iPhone does not appear to be supported." schermpje te staren. Heb ik iets fout gedaan of moet ik meer geduld hebben tot er automagisch iets gebeurd?

Of moet ik hem alsnog jailbreaken om hem te kunnen gebruiken, ookal zou hij unlocked moeten zijn nu?

Edit:
T-mobile teruggebeld, en kennelijk is het niet gelukt omdat het een Engelse iPhone betreft. Verdraaid! Terug naar ultrasn0w dan maar

Ik moest me iphone eerst uit zetten en dan 30min in Itunes laten hangen.
Na 30 min aan zetten aan sluiten stekkertje er uit stekkertje er in en klaar was kees peace of cake haha.
Dus of even opnieuwe proberen uit zetten en als die het dan nog niet doet ff T-mobile bellen voeren ze opnieuwe de imei in maar je moet dan wel met het unloch team bellen die kunnen dat heel snel fixen ik zal ff kijk of ik het nummer nog heb.

En ja 120 is veel geld maar ik had hem met 2.2.1 geupdate zonder te lezen dan Yellowsn0w niet meer werkte, dus ja om die 4 maanden met een gare Nokia rond telopen ging mij net iets te ver.

Mvg joeri
  #260  
Oud 24-06-09, 12:36
edegroot edegroot is offline
• iOS 4.3.3
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik heb mijn Iphone via Marktplaats gekocht en geen contact meer met de eerste eigenaar.Net met TM gebeld en te horen gekregen dat overgekochte telefoons alleen tegen 120 euro simlock vrij worden gemaakt.

Mijn vraag is of dit wel legaal is? TMobile mag een simlock op een toestel zetten, maar is verplicht om dit na een jaar te verwijderen indien dit gevraagd wordt. Mogen zij dit juridisch beperken tot de eerste eigenaar van het toestel? Is er iemand met juridische kennis die hier een uitspraak over kan doen?

Alvast bedankt.
Reageren

Labels
3gs, iphone, itunes, officieel, t-mobile, unlock, unlock 3g



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: legale unlock T-mobile DE Paraprozac Unlock 8 23-07-11 01:47
iPhone 3G: Iphone 3g, legale unlock??? mpke Unlock 7 23-11-10 21:12
iPhone 3G: Downgraden 05.14.02? Of legale unlock t-mobile? Guest-20180619184752 Unlock 4 25-10-10 01:12
iPhone 3GS: legale unlock vago Unlock 0 06-08-10 20:16
iPhone 3GS: Legale unlock ferrari_2 Unlock 5 17-09-09 18:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:15.