//

APN Instellingen 2.2

APN Instellingen 2.2 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3g bij T-mobile dus geheel legaal. Ik heb vandaag mijn iphone ge-upgrade naar 2.2 alleen nu zit ik met het probleem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-11-08, 18:03
Djabber Djabber is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 7
Standaard APN Instellingen 2.2

Ik heb een iphone 3g bij T-mobile dus geheel legaal.
Ik heb vandaag mijn iphone ge-upgrade naar 2.2 alleen nu zit ik met het probleem dat mijn internet niet werkt (zonder Wi-Fi) en nu wil ik mijn APN instellingen wijzigen maar dit kan nergens worden gevonden.
APN-Changer is ook niet echt een optie omdat je dan een profiel moet importeren maar dit kan ik ook nergens meer vinden!

Help!

(btw ik heb de zoekfunctie gebruikt en heb na kwartier zoeken op gegeven , mocht dit een dubbel topic zijn excuses!)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-11-08, 18:19
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djabber Bekijk bericht
Ik heb een iphone 3g bij T-mobile dus geheel legaal.
Ik heb vandaag mijn iphone ge-upgrade naar 2.2 alleen nu zit ik met het probleem dat mijn internet niet werkt (zonder Wi-Fi) en nu wil ik mijn APN instellingen wijzigen maar dit kan nergens worden gevonden.
APN-Changer is ook niet echt een optie omdat je dan een profiel moet importeren maar dit kan ik ook nergens meer vinden!

Help!

(btw ik heb de zoekfunctie gebruikt en heb na kwartier zoeken op gegeven , mocht dit een dubbel topic zijn excuses!)
Herstel je netwerkinstellingen eens: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
Evt. alternatieven mocht dit niet werken zijn een soft (uitsliden) of hard reset (beide knoppen ingedrukt houden totdat de iPhone vanzelf uitgaat.

Off-topic
Update ook even je profiel svp.

__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apn instellingen vodafone? nschip Vodafone 0 19-09-10 16:58
Apn instellingen: Wanneer invullen? AeronNL Overige providers Nederland 9 13-08-10 21:22
iPhone: Na Jailbreakme.com geen APN instellingen meer! Chrissie45 Jailbreak 1 11-08-10 12:54
iPhone-abo in N97? APN-instellingen music_explosion iPhone algemeen 0 04-02-10 18:55
apn instellingen wijzigen sjaak75 Odido (T-Mobile) 16 23-01-10 16:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:59.