iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Orange verlengen hoelang van tevoren? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/25890-orange-verlengen-hoelang-tevoren.html)

Rutgerg 26-11-08 09:52

Orange verlengen hoelang van tevoren?
 
Beste allemaal,

Misschien is het al eens voorbij gekomen maar kan het niet vinden met de zoekfunctie van het forum.
Ik heb nu een orange abo en wil verlengen naar een iphone abo van t-mobile.
Nu binnen welke termijn kan dit, sommige mensen bij orange en t-mobile zeggen 3 maanden van te voren, andere binnen orange en t-mobile zeggen 4 maanden.
Ik zit nu net binnen de termijn van 4 maanden en zou graag zo snel mogelijk m'n iphone halen in de t-mobile shop. Kan dit al of moet ik nog een maandje geduld hebben:confused:
Hopelijk weten jullie meer.

Bedankt!

Rutger

pposthoorn 26-11-08 11:09

Bel even naar 0800-8104, dat is het nummer voor contractvernieuwing als ik het goed heb. Zij hebben mij op de dag dat ik nog 4 maanden te gaan had ook geholpen :D

Rutgerg 26-11-08 11:30

Maar was dat ook van Orange naar t-mobile? Volgens sommige mensen die daar werken schijnen er andere regels te gelden door de fusie... volgens andere mensen weer niet:rolleyes:

DarkSupra 29-11-08 11:55

Als ik het goed onthouden heb is het 110dagen van te voren voor Orange klanten. :)

RuudMol 07-12-08 11:44

4 Maanden
 
Ik heb gister een Iphone via verlenging op een Orange Abo gekregen bij T-mobile. 4 Maanden van tevoren. Totdat je Orange abo erop zit werk je nog met je Orange simkaart en daarna met een T-Mobile kaart. Het gekke is dat ik geen 3g heb met mijn Orange terwijl dat wel geactiveerd is. Misschien is dit anders als ik buiten mijn woonplaats kom....

desmith 07-12-08 13:02

Snap er niets meer van! Ik heb een verlenging aangevraagd van mijn Orange naar Tmobile abo die in maart 24 maart 2009 afloopt en moet helaas wachten tot 24 december 2008 voordat ik de Iphone kan ophalen

Rutgerg 07-12-08 18:41

Snap er ook vrij weinig meer van....:confused: Ben vorige week naar T-mobile shop gegaan en die zeiden tegen mij ook 3 maanden van te voren... (voor mij 25 december) abo loopt 25 maart af.. Ze kon hem in de computer ook nog niet verlengen toch vreemd dat dat bij Ruudmol wel kon dan

desmith 10-12-08 09:34

Orange naar T-Mobile abo
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RuudMol (Bericht 227941)
Ik heb gister een Iphone via verlenging op een Orange Abo gekregen bij T-mobile. 4 Maanden van tevoren. Totdat je Orange abo erop zit werk je nog met je Orange simkaart en daarna met een T-Mobile kaart. Het gekke is dat ik geen 3g heb met mijn Orange terwijl dat wel geactiveerd is. Misschien is dit anders als ik buiten mijn woonplaats kom....

Ik heb gisteren nog even gebeld naar T-Mobile en kreeg inderdaad te horen dat het gewoon kan. Waarschijnlijk weten sommige :rolleyes:medewerkers in de shop niet dat het dus wel kan. Het is wel zo dat je eerst via je Orange abo belt tot aan het moment dat hij afloopt. Betekend dus ook dat je op je Iphone nog niet onbeperkt kan internetten wat dus een :eek:hoop geld gaat kosten als je dat wel gaat doen .
Wacht nog even tot 24 december want ik heb geen zin :):eek:om weer naar die winkel toe te gaan om te discusseren daarover.Vindt ook jammer dat je niet rechtstreeks naar de T-Mobile winkel kan bellen om het uit te leggen.

RuudMol 10-12-08 17:54

Onbeperkt Internet
 
Ehm, ik heb voor 6 euro in de maand via Orange onbeperkt internet laten activeren totdat ik over ga op het T-Mobile abo. Ze vertelde mij dat dat gewoon kan.. als ik dan wel een rekening krijg dan word ik daar wel verdrietig van...

Rutgerg 13-12-08 12:42

:DJahoor ik heb m gisteren verlengd in deT-mobile shop! tis dus inderdaad 110 dagen van te voren! Ik heb mn iphone binnen joehoe

desmith 14-12-08 05:33

Gefeliciteerd hoor, Werkt alles ?

herbie65 14-12-08 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RuudMol (Bericht 229484)
Ehm, ik heb voor 6 euro in de maand via Orange onbeperkt internet laten activeren totdat ik over ga op het T-Mobile abo.

Volgens mij is €6,-per maand voor 25 MB max....orange heeft/had geen onbeperkt internet.....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:53.