iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-mobile vergeet mijn huidige abbo op te zeggen (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/25908-t-mobile-vergeet-mijn-huidige-abbo-op-zeggen.html)

nowayjose 26-11-08 13:54

T-mobile vergeet mijn huidige abbo op te zeggen
 
Hallo allemaal,

Net aan de lijn gezeten met t-mobile, blijkt dat ze door een computerstoring in augustus (tijdens mijn aanvraag) mijn huidige contract bij telfort niet hebben opgezegd.
Mijn contact stond nog op pre-actief (?) en dat kunnen ze nu op actief zetten waarna alles alsnog in gang wordt gezet en ik over 3 maanden dan toch echt kan gaan bellen.
Ik heb aangegeven dat ik het daar niet mee eens ben en dat ik het hele contact wil ontbinden. Volgens de dame van t-mobile was dit inmiddels al niet meer mogelijk en had ik zelf in de gaten moeten houden of de opzegging en nummerbehoud wel in gang waren gezet.

Iemand hier toevallig ervaringen mee?

junero 26-11-08 15:46

als het aan computerstoring ligt is het zeker wel hun schuld, maar je had er ook wel zelf even checken of het gelukt was,

jessia 26-11-08 16:04

Hmm...
Ind, als het een computerstoring is geweest zal ik het wel bij hun neer leggen dat is dan ook hun verantwoording of het goed gaat of niet, en om hun klanten te vreden te houden.

Aan de andere kant had je het inderdaad misschien zelf ook kunnen na kijken.

Moeilijke keuze, ik denk dat ik ook had gezegd dat het aan t-mobile ligt met hun computer 'storing'kje,:confused:

nowayjose 26-11-08 21:09

Achteraf gezien had ik het inderdaad moeten controleren, maar ik was eerlijk gezegd niet op de hoogte dat ik een bevestiging moest ontvangen. Ze proberen in elk geval nu de schuld bij mij te leggen.

hvb83 27-11-08 13:50

Lijkt me niet helemaal juist om de schuld bij jou neer te leggen. Zij bieden expliciet aan dat zij jouw huidige contract zullen opzeggen, dan moeten ze dat ook waarmaken. Dat er een computerstoring is geweest doet daar niets aan af, dat is niet jouw schuld.

Wel ben ik het met de posters eens dat je zelf ook had moeten controleren of het daadwerkelijk is gebeurd, maar iedereen weet ook dat bij dergelijke trajecten niemand echt kan vertellen hoe de status van zo'n actie is en tussentijds bellen heeft dan vaak niet echt zin. En zodra het dan wel duidelijk is, ben je vaak al te laat. Daarnaast beschrijven ze het tijdspad vaak onduidelijk en vertelt ook elke telefoonmiep weer een ander verhaal mbt de stappen in de procedure. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat een rechter jou in het ongelijk zou stellen als je er echt een zaak van zou maken, maar T-mobile weet ook dat je het daar niet op aan gaat laten komen.

Raar is bovendien dat ze denken jou wel aan je contract bij hun op te kunnen hangen, maar dat zij niet gehouden hoeven te worden aan hun eigen verplichtingen.

Hoe heb je dit allemaal met ze besproken, alles telefonisch, of heb je een aanvraagformulier ingevuld en ondertekend?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:13.