iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Is onbeperkt wel onbeperkt? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/26063-onbeperkt-onbeperkt.html)

Timmeh_ 28-11-08 22:57

Is onbeperkt wel onbeperkt?
 
Net als waarschijnlijk de meeste hier heb ik 150 min, 150 smsjes en onbeperkt internet van T-Mobile. Op dit moment heb ik nog 140min en 171 smsjes over.. Overige kosten waren dan ook 0.. Laatst heb ik een mail opgehaald, waar een ptt-bestand bij zat. een doc kan je meteen openen maar een ptt moet eerst gedownload worden.. Sindsdien staat er ineens 0,17 cent bij overige kosten! Een direkte link kan ik natuurlijk niet leggen, maar zou niet weten wat het anders kan zijn...

Destiny 29-11-08 00:13

Heb je misschien even naar een 0900 nummer gebeld ofzo ?

Excellence 29-11-08 00:32

Internetten is downloaden dus omdat je een bestandje hebt gedownload betekent niet dat je overige kosten hebt gemaakt. Ga heel goed na wie en wat je hebt gebeld

SneakerStyle 29-11-08 19:18

Gewoon even wachten tot je factuur er is. Nu niet gelijk de boom in springen. Eerst even afwachten en dan een topic aanmaken zoals deze die nergens over gaat. 0800-7123 is het nr van de klanten service. Dag!

djseven 03-12-08 05:34

weet je....ik heb geen 3G abo.....maar wel een ander abo van tmobile met eindeloos internet pm 25 euro....maar mijn factuur is elke maand 25.17! dacht ik bij me eigen...als ze 1.000.000 klanten hebben...en dan 17 cent pm extra....dat is 170.000 euro per maand! 1 jaar is dat 2.040.000! En waar gaat dit geld naartoe? niet naar unicef, greenpeace of save the children iig!

Timmeh_ 03-12-08 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djseven (Bericht 226291)
maar mijn factuur is elke maand 25.17!

Ik heb de factuur nagekeken die online staat en ook daar kan ik niets vinden.. Ik ga toch de klantenservice bellen om te vragen wat die 17 cent dan nou is.. Wel appart dat jij ook percies 17 cent extra moet betalen.. De vorige maanden stond t bij mij overigens niet...


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SneakerStyle (Bericht 224689)
Eerst even afwachten en dan een topic aanmaken zoals deze die nergens over gaat.

Je HOEFT natuurlijk niet te reageren al je het zo nutteloos vindt.. En aangezien ik blijkbaar niet de enige ben, trek ik "dat t nergens over gaat" ook zeer in twijfel..

libia 03-12-08 17:03

tja.. ik betaal ook 25,17 maar dat is gewoon mijn abonnement!

Casperrr 03-12-08 19:48

Ik heb ze laatst ook gebeld vanwege hun site die allerlei kosten geeft die ik niet kon plaatsen. Zij erkenden dat hier fouten inzaten (weet echter niet of dit al opgelost is).

Wat mij wel opviel, was dat ze opmerkten dat er gebruik wordt gemaakt van een Fair-Use policy, dus onbeperkt is niet 'echt' onbeperkt. Ik had mn mail gezet op per half uur ophalen en toen ik ze aan de lijn had, werd mij verteld op te letten op dit limiet...

Yzord 03-12-08 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Casperrr (Bericht 226635)
Ik heb ze laatst ook gebeld vanwege hun site die allerlei kosten geeft die ik niet kon plaatsen. Zij erkenden dat hier fouten inzaten (weet echter niet of dit al opgelost is).

Wat mij wel opviel, was dat ze opmerkten dat er gebruik wordt gemaakt van een Fair-Use policy, dus onbeperkt is niet 'echt' onbeperkt. Ik had mn mail gezet op per half uur ophalen en toen ik ze aan de lijn had, werd mij verteld op te letten op dit limiet...

Als jij je mail ophaalt kom jij echt niet over die fair use policy heen hoor. Ik heb al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren internet van hun en ik heb alles op full staan hoor...om de 5 minuten mail checken, msn aan etc. etc...nog nooit wat gehoord.

Casperrr 03-12-08 21:41

Vaag dan... Ze zeiden dat het kon komen door die e-mail.. Magoed, ik gebruik 'm niet zakelijk verder en dus heb 't ook niet echt nodig om de zoveel tijd automatisch e-mailberichten opgehaald te hebben. Ik vond 't alleen apart.

Ik zal ze nog 'ns bellen!

InternetRebel 03-12-08 23:31

Voor wat betreft dat "onbeperkt" deel denk ik wel dat ik met redelijke zekerheid kan stellen dat dat ECHT onbeperkt is. Je wilt niet weten hoeveel ik via mijn abo gedownload heb, letterlijk gigabytes! Voordat ik mijn iPhone had zat mijn SIM in een Windows Mobile ding wat echt 24/7 als modem aan mijn computer hing op mijn kamer (waar ik geen ander Internet heb). Torrents, Rapidshare, Limewire, alles kwam over dat mobieltje binnen. Sommige downloads duurden letterlijk bijna een week. Nog nooit ook maar ene reactie of opmerking van T-Mobile gekregen dat ik het eens wat minder aan zou moeten doen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:41.