//

Is onbeperkt wel onbeperkt?

Is onbeperkt wel onbeperkt? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Net als waarschijnlijk de meeste hier heb ik 150 min, 150 smsjes en onbeperkt internet van T-Mobile. Op dit moment heb ik nog 140min en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-11-08, 23:57
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Question Is onbeperkt wel onbeperkt?

Net als waarschijnlijk de meeste hier heb ik 150 min, 150 smsjes en onbeperkt internet van T-Mobile. Op dit moment heb ik nog 140min en 171 smsjes over.. Overige kosten waren dan ook 0.. Laatst heb ik een mail opgehaald, waar een ptt-bestand bij zat. een doc kan je meteen openen maar een ptt moet eerst gedownload worden.. Sindsdien staat er ineens 0,17 cent bij overige kosten! Een direkte link kan ik natuurlijk niet leggen, maar zou niet weten wat het anders kan zijn...
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-08, 01:13
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Heb je misschien even naar een 0900 nummer gebeld ofzo ?
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 29-11-08, 01:32
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Internetten is downloaden dus omdat je een bestandje hebt gedownload betekent niet dat je overige kosten hebt gemaakt. Ga heel goed na wie en wat je hebt gebeld
  #4  
Oud 29-11-08, 20:18
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Gewoon even wachten tot je factuur er is. Nu niet gelijk de boom in springen. Eerst even afwachten en dan een topic aanmaken zoals deze die nergens over gaat. 0800-7123 is het nr van de klanten service. Dag!
  #5  
Oud 03-12-08, 06:34
djseven's schermafbeelding
djseven djseven is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 89
Standaard

weet je....ik heb geen 3G abo.....maar wel een ander abo van tmobile met eindeloos internet pm 25 euro....maar mijn factuur is elke maand 25.17! dacht ik bij me eigen...als ze 1.000.000 klanten hebben...en dan 17 cent pm extra....dat is 170.000 euro per maand! 1 jaar is dat 2.040.000! En waar gaat dit geld naartoe? niet naar unicef, greenpeace of save the children iig!
  #6  
Oud 03-12-08, 10:12
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djseven Bekijk bericht
maar mijn factuur is elke maand 25.17!
Ik heb de factuur nagekeken die online staat en ook daar kan ik niets vinden.. Ik ga toch de klantenservice bellen om te vragen wat die 17 cent dan nou is.. Wel appart dat jij ook percies 17 cent extra moet betalen.. De vorige maanden stond t bij mij overigens niet...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SneakerStyle Bekijk bericht
Eerst even afwachten en dan een topic aanmaken zoals deze die nergens over gaat.
Je HOEFT natuurlijk niet te reageren al je het zo nutteloos vindt.. En aangezien ik blijkbaar niet de enige ben, trek ik "dat t nergens over gaat" ook zeer in twijfel..
  #7  
Oud 03-12-08, 18:03
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

tja.. ik betaal ook 25,17 maar dat is gewoon mijn abonnement!
  #8  
Oud 03-12-08, 20:48
Casperrr Casperrr is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Lisse
Berichten: 6
Standaard

Ik heb ze laatst ook gebeld vanwege hun site die allerlei kosten geeft die ik niet kon plaatsen. Zij erkenden dat hier fouten inzaten (weet echter niet of dit al opgelost is).

Wat mij wel opviel, was dat ze opmerkten dat er gebruik wordt gemaakt van een Fair-Use policy, dus onbeperkt is niet 'echt' onbeperkt. Ik had mn mail gezet op per half uur ophalen en toen ik ze aan de lijn had, werd mij verteld op te letten op dit limiet...
  #9  
Oud 03-12-08, 21:11
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casperrr Bekijk bericht
Ik heb ze laatst ook gebeld vanwege hun site die allerlei kosten geeft die ik niet kon plaatsen. Zij erkenden dat hier fouten inzaten (weet echter niet of dit al opgelost is).

Wat mij wel opviel, was dat ze opmerkten dat er gebruik wordt gemaakt van een Fair-Use policy, dus onbeperkt is niet 'echt' onbeperkt. Ik had mn mail gezet op per half uur ophalen en toen ik ze aan de lijn had, werd mij verteld op te letten op dit limiet...
Als jij je mail ophaalt kom jij echt niet over die fair use policy heen hoor. Ik heb al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren internet van hun en ik heb alles op full staan hoor...om de 5 minuten mail checken, msn aan etc. etc...nog nooit wat gehoord.
  #10  
Oud 03-12-08, 22:41
Casperrr Casperrr is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Lisse
Berichten: 6
Standaard

Vaag dan... Ze zeiden dat het kon komen door die e-mail.. Magoed, ik gebruik 'm niet zakelijk verder en dus heb 't ook niet echt nodig om de zoveel tijd automatisch e-mailberichten opgehaald te hebben. Ik vond 't alleen apart.

Ik zal ze nog 'ns bellen!
  #11  
Oud 04-12-08, 00:31
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Voor wat betreft dat "onbeperkt" deel denk ik wel dat ik met redelijke zekerheid kan stellen dat dat ECHT onbeperkt is. Je wilt niet weten hoeveel ik via mijn abo gedownload heb, letterlijk gigabytes! Voordat ik mijn iPhone had zat mijn SIM in een Windows Mobile ding wat echt 24/7 als modem aan mijn computer hing op mijn kamer (waar ik geen ander Internet heb). Torrents, Rapidshare, Limewire, alles kwam over dat mobieltje binnen. Sommige downloads duurden letterlijk bijna een week. Nog nooit ook maar ene reactie of opmerking van T-Mobile gekregen dat ik het eens wat minder aan zou moeten doen.
__________________
...
Reageren

Labels
internet, onbeperkt, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onbeperkt internet, echt onbeperkt? 90benjamin90 Overige providers Nederland 15 10-12-11 13:26
Onbeperkt mobiel internet MacApp Overige providers Nederland 31 21-12-10 16:43
Onbeperkt internet? Inyigo Archief 1 17-06-09 00:01
onbeperkt internet laura87 Odido (T-Mobile) 8 21-09-08 15:48
Telfort onbeperkt Internet, wel of niet uit bundel? D0nnie KPN 2 24-02-08 22:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:24.