iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Geen 3G met mijn iPhone 3G (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/26280-geen-3g-mijn-iphone-3g.html)

vsblaak 02-12-08 22:03

Geen 3G met mijn iPhone 3G
 
:confused:Het klikt miss raar :P maar de 3G doet het niet, ik heb gewoon een abonnement van T-Mobile (i-150) en de 16gb iphone (zwart). Telkens als ik mijn 3G wil inschakelen kan hij geen netwerk meer vinden en gaat hij weer op dat rondje (is toch dat slome gprs?), weliswaar 5 streepjes maar geen 3G. Sorry als deze vraag al eens gesteld is maar ik kon het antwoord niet vinden op het forum, dus kan iemand me plz helpen want deze verbinding is tergend langzaam, en ik wil natuurlijk waar voor mijn geld ^^. ik heb echt al alle instellingen en alles geprobeerd en ik kom er echt niet uit.:confused:

Alvast heel erg bedankt

InternetRebel 02-12-08 22:10

Weet natuurlijk niet waar je woont, maar 3G is nog steeds niet landelijk gedekt. Ik had in het begin (anderhalf jaar geleden) zelfs nog niet eens dekking in het centrum van Spijkenisse hier, terwijl ik het al wel had aan de rand van het industriegebied op het werk. Probeer het eens ergens anders zou ik zeggen.

vsblaak 02-12-08 22:12

Barendrecht (dicht bij rotterdam) ga daar ook naar school en gebruik eiglk alleen hier en het lijkt mij dat dat hier toch wel ondersteunt moet worden o.O :(

InternetRebel 02-12-08 22:22

Ja, je zou zeggen van wel. Nu stond er een tijdje geleden op de T-Mobile site wel dat ze i.v.m. de samensmelting met Orange tot het eind van het jaar werkzaamheden uitvoeren aan het netwerk, misschien ben jij in jouw regio nu net even de dupe. (Als je T-Mobile hebt trouwens.) Anders maar eens op de site van je provider kijken.

T-Mobile schijnt een site te hebben op http://dekkingskaart.t-mobile.nl/ waar je de dekking kunt zien, maar dankzij de kortzichtige webmaster daarvan kan ik niet kijken of het was is; werkt niet met FireFox.

vsblaak 02-12-08 22:27

Jaa daar had ik dus ook al gekeken en in mijn regio moet het gewoon goed zijn en dat ik geen 3G heb is al een week zo (sinds ik hem heb) o.O . Dus ik snap het niet maar duren die dan echt zo lang :confused: iig bedankt voor je snelle hulp:)
edit -.-: het komt trouwens ook voor dat ik soms (enkele uren) echt helemaal niks, ik kan dan wel bellen maar heb geen internet en hij zegt dan wel dat ik 5 streepjes heb maar ik zou niet weten waarvan want naast de streepjes en t-mobile staat helemaal niks. (ipv dat daar het 3G icoontje of het rondje voor dat andere netwerk staat)

ButcherJF 03-12-08 07:33

Niet geschoten is altijd mis: herstel je netwerkinstellingen eens. Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen. Wie weet...

Mwfadebeer 03-12-08 08:44

en anders even terug naar de winkel. daar zijn over het algemeen wel medewerkers die je kunnen helpen om de juiste APN settings in te voeren.

vsblaak 03-12-08 21:16

okeej dan want die netwerkinstellinge hadk al mteen herstelt (zoals ik zei hadk alles geprobeerd dus k ga wel ff terug bedankt voor de hulp iig :)

vinzk 07-12-08 23:33

Staat er "USIM" op je simkaart?

xxJAAPSKIxx 04-01-09 18:58

ik heb mij abbonement vervroegd verlengt omdat ik geen goede tel meer had.
Er werd mij verteld dat ik wel gewoon kon internetten maar het gebruik van de 3G verbinding pas van kracht gaat zodra abbonement officieel in gaat.....

tru 04-01-09 20:05

geen/ fring/ truphone / op Wi-Fi tmobile en kpn hotspots
 
Vraag- hebben meer mensen er last van: als ik op een hotspot of ander publiek Wi-Finetwerk fring of truphone wil gebruiken...
dan duurt het enorm lang tot deze programma's opstarten ( terwijl thuis of op andere (beveiligde? ligt het daaraan?) en meestal verdwijnt het Wi-Fi signaal teken, en krijg ik meldingen als: geen Wi-Fi, of start je tel. opnieuw op enz.
-Heeft de irritante tmobile speedmanager er iets mee te maken?
- via vliegtuigmodus en dan weer Wi-Fi aanzetten lukt het soms wel in fring of truphone te blijven- maar dan ben ik wel 10 minuten verder.
Hebben mensen nog tips of work-arounds?

Ik weet dat voipover 3g bestaat als je een jailbreak toe past, maar zijn er mensen die nog andere oplossingen hiervoor weten, of andere manieren om goedkoop, of gratis te bellen en/ of smssen . (ik ken jajah enz. ook wel)

jarno2506 18-02-09 10:46

ik heb hetzelfde probleem met mijn 3G die doet het ook niet

Pete.Z 19-02-09 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jarno2506 (Bericht 258070)
ik heb hetzelfde probleem met mijn 3G die doet het ook niet

Daar kunnen we weinig mee.....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:51.