//

Geen 3G met mijn iPhone 3G

Geen 3G met mijn iPhone 3G discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Het klikt miss raar maar de 3G doet het niet, ik heb gewoon een abonnement van T-Mobile (i-150) en de 16gb iphone (zwart). Telkens als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-12-08, 22:03
vsblaak vsblaak is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 4
Standaard Geen 3G met mijn iPhone 3G

Het klikt miss raar maar de 3G doet het niet, ik heb gewoon een abonnement van T-Mobile (i-150) en de 16gb iphone (zwart). Telkens als ik mijn 3G wil inschakelen kan hij geen netwerk meer vinden en gaat hij weer op dat rondje (is toch dat slome gprs?), weliswaar 5 streepjes maar geen 3G. Sorry als deze vraag al eens gesteld is maar ik kon het antwoord niet vinden op het forum, dus kan iemand me plz helpen want deze verbinding is tergend langzaam, en ik wil natuurlijk waar voor mijn geld ^^. ik heb echt al alle instellingen en alles geprobeerd en ik kom er echt niet uit.

Alvast heel erg bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-12-08, 22:10
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Weet natuurlijk niet waar je woont, maar 3G is nog steeds niet landelijk gedekt. Ik had in het begin (anderhalf jaar geleden) zelfs nog niet eens dekking in het centrum van Spijkenisse hier, terwijl ik het al wel had aan de rand van het industriegebied op het werk. Probeer het eens ergens anders zou ik zeggen.
__________________
...
  #3  
Oud 02-12-08, 22:12
vsblaak vsblaak is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 4
Standaard

Barendrecht (dicht bij rotterdam) ga daar ook naar school en gebruik eiglk alleen hier en het lijkt mij dat dat hier toch wel ondersteunt moet worden o.O
  #4  
Oud 02-12-08, 22:22
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Ja, je zou zeggen van wel. Nu stond er een tijdje geleden op de T-Mobile site wel dat ze i.v.m. de samensmelting met Orange tot het eind van het jaar werkzaamheden uitvoeren aan het netwerk, misschien ben jij in jouw regio nu net even de dupe. (Als je T-Mobile hebt trouwens.) Anders maar eens op de site van je provider kijken.

T-Mobile schijnt een site te hebben op http://dekkingskaart.t-mobile.nl/ waar je de dekking kunt zien, maar dankzij de kortzichtige webmaster daarvan kan ik niet kijken of het was is; werkt niet met FireFox.
  #5  
Oud 02-12-08, 22:27
vsblaak vsblaak is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 4
Standaard

Jaa daar had ik dus ook al gekeken en in mijn regio moet het gewoon goed zijn en dat ik geen 3G heb is al een week zo (sinds ik hem heb) o.O . Dus ik snap het niet maar duren die dan echt zo lang iig bedankt voor je snelle hulp
edit -.-: het komt trouwens ook voor dat ik soms (enkele uren) echt helemaal niks, ik kan dan wel bellen maar heb geen internet en hij zegt dan wel dat ik 5 streepjes heb maar ik zou niet weten waarvan want naast de streepjes en t-mobile staat helemaal niks. (ipv dat daar het 3G icoontje of het rondje voor dat andere netwerk staat)

Laatst gewijzigd door vsblaak; 02-12-08 om 23:04.
  #6  
Oud 03-12-08, 07:33
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Niet geschoten is altijd mis: herstel je netwerkinstellingen eens. Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen. Wie weet...
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #7  
Oud 03-12-08, 08:44
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

en anders even terug naar de winkel. daar zijn over het algemeen wel medewerkers die je kunnen helpen om de juiste APN settings in te voeren.
  #8  
Oud 03-12-08, 21:16
vsblaak vsblaak is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 4
Standaard

okeej dan want die netwerkinstellinge hadk al mteen herstelt (zoals ik zei hadk alles geprobeerd dus k ga wel ff terug bedankt voor de hulp iig
  #9  
Oud 07-12-08, 23:33
vinzk vinzk is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 8
Standaard

Staat er "USIM" op je simkaart?
  #10  
Oud 04-01-09, 18:58
xxJAAPSKIxx xxJAAPSKIxx is offline
• iOS 2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 4
Standaard

ik heb mij abbonement vervroegd verlengt omdat ik geen goede tel meer had.
Er werd mij verteld dat ik wel gewoon kon internetten maar het gebruik van de 3G verbinding pas van kracht gaat zodra abbonement officieel in gaat.....
  #11  
Oud 04-01-09, 20:05
tru tru is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 9
Standaard geen/ fring/ truphone / op Wi-Fi tmobile en kpn hotspots

Vraag- hebben meer mensen er last van: als ik op een hotspot of ander publiek Wi-Finetwerk fring of truphone wil gebruiken...
dan duurt het enorm lang tot deze programma's opstarten ( terwijl thuis of op andere (beveiligde? ligt het daaraan?) en meestal verdwijnt het Wi-Fi signaal teken, en krijg ik meldingen als: geen Wi-Fi, of start je tel. opnieuw op enz.
-Heeft de irritante tmobile speedmanager er iets mee te maken?
- via vliegtuigmodus en dan weer Wi-Fi aanzetten lukt het soms wel in fring of truphone te blijven- maar dan ben ik wel 10 minuten verder.
Hebben mensen nog tips of work-arounds?

Ik weet dat voipover 3g bestaat als je een jailbreak toe past, maar zijn er mensen die nog andere oplossingen hiervoor weten, of andere manieren om goedkoop, of gratis te bellen en/ of smssen . (ik ken jajah enz. ook wel)
  #12  
Oud 18-02-09, 10:46
jarno2506 jarno2506 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

ik heb hetzelfde probleem met mijn 3G die doet het ook niet
  #13  
Oud 19-02-09, 15:35
Pete.Z Pete.Z is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jarno2506 Bekijk bericht
ik heb hetzelfde probleem met mijn 3G die doet het ook niet
Daar kunnen we weinig mee.....

Laatst gewijzigd door Pete.Z; 19-02-09 om 15:38.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help mijn iPad laad niet op, geen verbinding met computer?? XXcindyXX iPad algemeen 13 23-11-12 11:27
Ik kan geen apps krijgen op mijn iphone met itunes tsiisfamke iPhone Apps 9 03-01-11 21:56
kan geen mails versturen met windows live op mijn Iphone, graag advies edwinvanlaer iPhone algemeen 6 01-10-10 16:32
Krijg geen verbinding met mijn provider :S vandenhurk iPhone algemeen 0 04-10-09 15:39
Ik kan geen "grote" bestanden downloaden met mijn Iphone? tomscholle Jailbreak apps en thema's 7 31-01-08 20:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:06.