//

T-Mobile Site

T-Mobile Site discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand een idee wat die luitjes bij T-mobile aan 't doen zijn, de website is al sinds 6 uur niet bereikbaar en daarmee de belstatus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-12-08, 21:55
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard T-Mobile Site

Iemand een idee wat die luitjes bij T-mobile aan 't doen zijn, de website is al sinds 6 uur niet bereikbaar en daarmee de belstatus ap ook niet, en dat vindt ik momenteel even vervelend omdat mijn abonnement door een overdracht van mijn vader zijn naam naar de mijne opeens zonder SMS bundel en internet bundel kwam te zitten.

Dit is vanmiddag als het goed is recht gezet middels een medewerker in de T-mobile shop in Rotterdam maar toen ik daarna keek was mijn SMS bundel nog niet aanwezig en nu kan ik niet kijken omdat die website van hen het al de hele avond niet doet, het gebeurd wel vaker maar dit is wel heel extreem. Heel vervelend want ik SMS normaal massaal, maar ga dadelijk niet 100en euro's betalen als ik geen bundel heb (want ze verknallen het daar wel vaker).

Ik heb een iPhone dus enigszins wel iPhone gerelateerd i guess...

Citaat:
Wel typisch, 10 minuten nadat ik dit topic plaatste was de site terug. My T-mobile helaas nog niet.

Laatst gewijzigd door xynta; 06-12-08 om 22:13.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone-Ipod mobile site maken van normale site gamertje iPhone Apps 1 16-10-09 13:22
actieve content op t-mobile site werkt niet satpat10 Odido (T-Mobile) 0 02-07-09 11:50
T-Mobile site om internet te versnellen Dokter Doolittle Odido (T-Mobile) 1 28-08-08 23:42
T-Mobile site vwfr Koopinformatie Nederland 1 11-07-08 00:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:43.